'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Leon
Diehard

Re: 'Drag Queens' laten voorlezen aan kinderen

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 20:20 Het roept toch vragen op. Wat is er zo speciaal aan dragqueens dat die speciale voorleessessies aan kinderen moeten geven?
Want het gaat er om dat er voorleessessies aan kinderen door dragqueesns moeten worden gehouden. Daar is blijkbaar iets belangrijks mee.
Sociale acceptatie van mensen met moeder-gevoelens
Misschien…
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Leon:
?

Ongewild kinderlozen dan ook maar voorleessessies aan kinderen laten geven..?
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 20:30 Leon:
?

Ongewild kinderlozen dan ook maar voorleessessies aan kinderen laten geven..?
Prima plan, dat is een groep die weinig aandacht krijgt.
Misschien…
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 08 sep 2023 20:15 Maar kinderen moeten blijkbaar ook kennis nemen van dit soort excentrieke lingen in de maatschappij?
Waarom wel dragqueensb en geen new age goeroes?
Voor veel drag queens is drag een manier om zichzelf op een creatieve manier uit te drukken en ze zien drag als een kunstvorm die mensen in staat stelt om zichzelf te transformeren in verschillende personages en alter ego's wat kan helpen bij het verkennen van aspecten van de identiteit, terwijl sommigen hun kunst en platform gebruiken om politieke en sociale boodschappen te verspreiden en strijden bijvoorbeeld voor gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit. Prima. Maar sommigen hier blijken nogal bekrompen en beschuldigen Drag Queens meteen maar van seksuele intenties zonder aan te tonen dat dit de algemene intenties zouden zijn van Drag Queens. Enggeestigheid.
Zionist
Georgie
Ervaren pen

Bericht door Georgie »

dikkemick schreef: 08 sep 2023 15:50 De foto rechts word ik persoonlijk een beetje onpasselijk van. Overdone! Hier denken de kinderen wellicht dat vrouwen er zo uit horen te zien. Als karikatuur van zichzelf. Lees gewoon voor en laat alle andere voor-of afkeuren erbuiten!
Heb je Mathilde Willink weleens gezien? In een van de creaties van Fong Leng?
Kon wel het opgedirkte zusje zijn van de dame op de foto. En dat was niet eens een act. Dat was serieus en die twee werden als mode-iconen beschouwd.
En voorlezen, dat is precies wat die drag queens doen. En daarna mogen de kinderen vragen stellen. Zo ontwikkel je begrip.
dikkemick schreef: 08 sep 2023 15:50 En @ Georgie: die joint heeft evenveel met drags te maken als drags met kinderen. NIETS!
Ik citeer jou:
Bericht
door dikkemick » 08 sep 2023 09:09
"De dragqueen die buiten voorleest moet uiteraard wel een knots van een joint opsteken! Kindlief moet nl weten dat er sneue rokende snuivers in de maatschappij rondlopen".
Ik denk (vrij) dus ik ben (vrij)
(vrij) naar René Descartes
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Leon: dus het gaat allemaal om aandacht...iedereen die zich miskend weet/voelt moet de gelegenheid krijgen daar iets aan te doen door voor te gaan lezen aan kinderen...?🤔
Laatst gewijzigd door B.S. op 08 sep 2023 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 08 sep 2023 20:33
dikkemick schreef: 08 sep 2023 20:15 Maar kinderen moeten blijkbaar ook kennis nemen van dit soort excentrieke lingen in de maatschappij?
Voor veel drag queens is drag een manier om zichzelf op een creatieve manier uit te drukken en ze zien drag als een kunstvorm die mensen in staat stelt om zichzelf te transformeren in verschillende personages en alter ego's wat kan helpen bij het verkennen van aspecten van de identiteit, terwijl sommigen hun kunst en platform gebruiken om politieke en sociale boodschappen te verspreiden en strijden bijvoorbeeld voor gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit. Prima. Maar sommigen hier blijken nogal bekrompen en beschuldigen Drag Queens meteen maar van seksuele intenties zonder aan te tonen dat dit de algemene intenties zouden zijn van Drag Queens. Enggeestigheid.
Maar wat de intenties ook zijn van deze verkleed-fetishisten, het heeft NIETS met kleine kinderen te maken.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Georgië en anderen.
De joint is onderdeel van de maatschappij zoals de drag blijkbaar onderdeel is van onze maatschappij. Ik zie zelfs meer joints dan drags....

Vandaar mijn suggestie om tijdens t voorlezen een dikke joint in je hoofd te steken. Drag of geen drag.
De tendens hoef is nl dat kinderen moeten kennis maken met volwassen fenomenen zoals drag queens. En dus vind ik dat ze kennis moeten maken met jount rokende voorlees ouders.

Nogmaals; laat kinderen, kinderen zijn!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 20:55 Leon: dus het gaat allemaal om aandacht...iedereen die zich miskend weet/voelt moet de gelegenheid krijgen daar iets aan te doen door voor te gaan lezen aan kinderen...?🤔
Ja ik denk wel dat het ooit bedoeld was als charme-offecief van de dragqueens voor het publiek.

Ik denk dat er al teveel aandacht is voor drag-queens, en dit dan de druppel is voor conservatieve mensen.

Ik heb ooit een documentaire gezien over een groep samenwonende LHBTQ mensen, waarvan de drag een soort functie had van moeder. Met hun twijfels en soms trauma’s kwam de veelal jonge mensen dan bij hun moeder die hen gerust probeerde te stellen. Het zijn misschien ook wel vaak van die show-figuren, maar in de kern willen ze denk ik als een moeder zorgen.

Ik zou nu tegen hen willen zeggen om zich te beperken tot “moederzorg” binnen hun eigen groep, omdat het politieke klimaat ongunstig is.

Misschien inderdaad eerst maar wat aandacht naar ongewild kinderlozen, maar misschien willen die geen aandacht, en drags duidelijk wel.
Misschien…
Georgie
Ervaren pen

Bericht door Georgie »

B.S. schreef: 08 sep 2023 18:05 In Nederland is enige tijd geprobeerd om kinderen die tot dan naar speciaal onderwijs gingen toch samen met 'normale' kinderen onderwijs te laten volgen maar daar is toch op teruggekomen.

Voorleessessies voor kinderen voortaan door:
- Dragqueens
- 'Gewone' travestieten
- Gewone' homoseksuele mannen
- 'Gewone' lesbische vrouwen
- 'Echte' transseksuelen
- 'Gevoelsmatige' transseksuelen (niet concreet 'geholpen')
- Pedoseksuelen (uiteraard strikt niet praktiserend... :D )
- Non-binairen
- 'Gemiddelde' heteroseksuele mannen
- 'Gemiddelde' heteroseksuele vrouwen
- 'Polyamoreuze' personen
- Naturisme beoefenaars
- personen met gevarieerde huidpigmentatie
- Drugsverslaafden
- Alcoholverslaafden-
- Gokverslaafden
- Nicotineverslaafden (nb. combinaties mogelijk)
- Criminelen (met geregistreerde veroordeling uiteraard)
- Politici
- Oorlogsmisdadigers (met geregistreerde veroordeling)
- Joodse Gelovigen
- Christelijke Gelovigen
- Islamitische Gelovigen
- Anders Gelovigen
- Satanisten

Komen we zo ergens...?🤔 En wat ik allemaal nu even geen zin heb om verder te verzinnen. Het is best wel warm.
Je draaft door en dat weet je zelf drommels goed.

Maar het tekent wel je onbegrip (of moet ik zeggen: je onwil om te begrijpen en te accepteren) en je vooroordelen.
Ik zou zeggen: probeer er eens aan te werken
Ik denk (vrij) dus ik ben (vrij)
(vrij) naar René Descartes
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Georgie schreef: 08 sep 2023 21:10
B.S. schreef: 08 sep 2023 18:05 In Nederland is enige tijd geprobeerd om kinderen die tot dan naar speciaal onderwijs gingen toch samen met 'normale' kinderen onderwijs te laten volgen maar daar is toch op teruggekomen.

Voorleessessies voor kinderen voortaan door:
- Dragqueens
- 'Gewone' travestieten
- Gewone' homoseksuele mannen
- 'Gewone' lesbische vrouwen
- 'Echte' transseksuelen
- 'Gevoelsmatige' transseksuelen (niet concreet 'geholpen')
- Pedoseksuelen (uiteraard strikt niet praktiserend... :D )
- Non-binairen
- 'Gemiddelde' heteroseksuele mannen
- 'Gemiddelde' heteroseksuele vrouwen
- 'Polyamoreuze' personen
- Naturisme beoefenaars
- personen met gevarieerde huidpigmentatie
- Drugsverslaafden
- Alcoholverslaafden-
- Gokverslaafden
- Nicotineverslaafden (nb. combinaties mogelijk)
- Criminelen (met geregistreerde veroordeling uiteraard)
- Politici
- Oorlogsmisdadigers (met geregistreerde veroordeling)
- Joodse Gelovigen
- Christelijke Gelovigen
- Islamitische Gelovigen
- Anders Gelovigen
- Satanisten

Komen we zo ergens...?🤔 En wat ik allemaal nu even geen zin heb om verder te verzinnen. Het is best wel warm.
Je draaft door en dat weet je zelf drommels goed.

Maar het tekent wel je onbegrip (of moet ik zeggen: je onwil om te begrijpen en te accepteren) en je vooroordelen.
Ik zou zeggen: probeer er eens aan te werken
Wat hebben drags dat de anderen in de lijst niet hebben? Ze willen moederen? MOEDER DAN! Moet je je daarvoor verkleden? Hoe langer ik er over nadenk hoe gekker dit voorlees fenomeen wordt
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

dikkemick schreef: 08 sep 2023 20:56
ChaimNimsky schreef: 08 sep 2023 20:33
Maar wat de intenties ook zijn van deze verkleed-fetishisten, het heeft NIETS met kleine kinderen te maken.
Klopt. Ze kunnen daarom prima voorlezen aan kinderen, net als alle anderen. Desondanks helpt het Drag Queens om politieke en sociale boodschappen te verspreiden en te strijden voor bijvoorbeeld gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit, net zoals ook politici graag kinderen in hun campagnes en communicatie gebruiken om het emotionele beroep dat kinderen teweegbrengen, het benadrukken van kinderen als symbolen van de toekomst en om het zorgzame karakter te versterken.
Zionist
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Georgie: ik weet niet of ik doordraaf. Als de wereldverbeteraars in dit opzicht consequent zijn (als hun bedoeling is kinderen te laten kennismaken ('wennen') aan de 'veelkleurigheid' binnen de samenleving is dit de in te slane weg.

Leon: ze moeten hun moedergevoelens kwijt kunnen...dus zet je ze voor een groep kinderen die dus worden gebruikt om tegemoet te komen aan de 'behoeften' van een marge-groep zoals dragqueens - nog even in de herinnering brengen, het gaat hier om verklede mannen. Dus moederschap gaat het voor dezen sowieso nooit worden.
Hoe dan ook, de kinderen worden toch gebruikt dan? Om tegemoet te komen aan de gevoelens van een margegroep, nog een keer?
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

B.S. schreef: 08 sep 2023 21:35 Georgie: ik weet niet of ik doordraaf. Als de wereldverbeteraars in dit opzicht consequent zijn (als hun bedoeling is kinderen te laten kennismaken ('wennen') aan de 'veelkleurigheid' binnen de samenleving is dit de in te slane weg.

Leon: ze moeten hun moedergevoelens kwijt kunnen...dus zet je ze voor een groep kinderen die dus worden gebruikt om tegemoet te komen aan de 'behoeften' van een marge-groep zoals dragqueens - nog even in de herinnering brengen, het gaat hier om verklede mannen. Dus moederschap gaat het voor dezen sowieso nooit worden.
Hoe dan ook, de kinderen worden toch gebruikt dan? Om tegemoet te komen aan de gevoelens van een margegroep, nog een keer?
Ja, maar of de dragsqueens de kinderen nu gebruiken voor hun “politiek”/“charme-offensief” of dat de media de gemoederen slim uitspeelt voor meer clicks weet ik niet. Kinderen vinden extravagantie vaak prachtig, hoe kleurrijker hoe mooier. Al zal niet ieder kind hetzelfde zijn, ze groeien ten slotte ook op tot diverse politieke personen.
Misschien…
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 08 sep 2023 21:20........ politieke en sociale boodschappen te verspreiden en te strijden voor bijvoorbeeld gelijke rechten, inclusiviteit en acceptatie van diversiteit.....
Ik zal deze problematiek morgen met mijn 4 jarige koters doornemen. Daar zijn ze immers lang en breed aan toe!
Einstein/Mick
Plaats reactie