Nee, daar heb je een punt. Maar dan moet je Amsterdam ook niet meer in. Overal van die kijk-mij-eens-lopen figuren.
Filosoferen over de Gay Pride
Moderator: Moderators
Re: Filosoferen over de Gay Pride
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Mee eens.
Inmiddels zet ik er grote vraagtekens bij dat ‘recht’.
Als volwassene kan ik mijn ogen goed sluiten voor alles.
Dit alles heeft in mijn visie echter geen goede uitwerking op o.a. kinderen/de opgroeiende jeugd. Want hoe moet je ooit wat leren over normen en waarden in dezen als je al dit soort exhibitionisme in de openbare ruimte/sociale media van zowel de hetero- als de homokant zo overvloedig op het netvlies krijgt? Alsof het allemaal de norm/normaal is.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Ok, maar we zien dat homo-intolerantie vooral voorkomt bij religieuze groepen. Blijkbaar garandeert dat geen goede opvoeding en manieren. Laten we daar dan ook beginnen met het bijbrengen van normen en waarden. En dat is islamitisch, maar ook christelijk.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Wat mij betreft krijgt de jeugd voorgeschoteld dat:
Je absoluut niet verlegen mag zijn
Je altijd volwassenen moet pareren met een weerwoord
Je vooral niet gewoon hetero kunt zijn
Je een tussenjaar moet nemen en vooral niet gaat werken voor een hongerloontje
Je in bitcoins moet gaan
Je jezelf moet zijn en schijt moet hebben aan alles en iedereen
Je vooral niet 36 uur moet gaan werken
Je een depressieve stoornis moet hebben
Je je begeeft op zoveel mogelijk sociale media
Of chargeer ik hier?
Je absoluut niet verlegen mag zijn
Je altijd volwassenen moet pareren met een weerwoord
Je vooral niet gewoon hetero kunt zijn
Je een tussenjaar moet nemen en vooral niet gaat werken voor een hongerloontje
Je in bitcoins moet gaan
Je jezelf moet zijn en schijt moet hebben aan alles en iedereen
Je vooral niet 36 uur moet gaan werken
Je een depressieve stoornis moet hebben
Je je begeeft op zoveel mogelijk sociale media
Of chargeer ik hier?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
De jeugd die in minirok en buiktruitje loopt of ontbloot bovenlichaam? De seksualisering van de maatschappij zit in film, reclame, sociale media.Yours schreef: ↑16 aug 2023 09:58 Als volwassene kan ik mijn ogen goed sluiten voor alles.
Dit alles heeft in mijn visie echter geen goede uitwerking op o.a. kinderen/de opgroeiende jeugd. Want hoe moet je ooit wat leren over normen en waarden in dezen als je al dit soort exhibitionisme in de openbare ruimte/sociale media van zowel de hetero- als de homokant zo overvloedig op het netvlies krijgt? Alsof het allemaal de norm/normaal is.
En al je een minirok draagt vraag je er zelf om, nietwaar???
Misschien…
Ik spreek hier over de geestelijke gezondheid en de ontwikkeling van normen en waarden in dezen van elk kind bij het zien van het hetero- en homo-exhibitionisme, waar niemand, noch gelovigen noch ongelovigen, in de openbare ruimte en de sociale media nog om heen kan.
🕉️ Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens ☯️
Ik weet heel goed war jij over praat.Yours schreef: ↑16 aug 2023 10:45 Ik spreek hier over de geestelijke gezondheid en de ontwikkeling van normen en waarden in dezen van elk kind bij het zien van het hetero- en homo-exhibitionisme, waar niemand, noch gelovigen noch ongelovigen, in de openbare ruimte en de sociale media nog om heen kan.
Heb je cijfers over de invloed van de gay-pride op de geestelijke ontwikkeling van kinderen? Of is dit een veronderstelling. Je hebt toch niet het idee dat een homo zien, homo maakt?
We hebben wel cijfers van de homo haat.
Waar t mij vooral om gaat is dat ALLES maar normaal.oet worden gevonden. Ga A'dam een dag in. Dat afzetten tegen het "burgelijke truttige" is waar ik me aan stoor. De totaal absurde opzichtigheid van deze individuen.Bonjour schreef: ↑16 aug 2023 11:06Ik weet heel goed war jij over praat.Yours schreef: ↑16 aug 2023 10:45 Ik spreek hier over de geestelijke gezondheid en de ontwikkeling van normen en waarden in dezen van elk kind bij het zien van het hetero- en homo-exhibitionisme, waar niemand, noch gelovigen noch ongelovigen, in de openbare ruimte en de sociale media nog om heen kan.
Heb je cijfers over de invloed van de gay-pride op de geestelijke ontwikkeling van kinderen? Of is dit een veronderstelling. Je hebt toch niet het idee dat een homo zien, homo maakt?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik stoor me ook aan de vrijgezellen-feestjes die massaal in Amsterdam moeten zijn. Het hele jaar door. Die fiets-bier-karren. Dat is Amsterdam. Nederland heeft zoveel leuke plekjes. Amsterdam hoort er voor mij daar niet bij.
Ik maak me daar totaal niet druk om. In de jaren 80 had je de punkers met doc martins en hanenkammen. Was zelf wat behoudender en niet verder dan new wave somberheid met eyeliner gekomen. Vind de muziek nog wel leuk. Laat ieder die dat wil zich toch lekker profileren dat is beter dan een moraalpolitie die de mores bepaalt.dikkemick schreef: ↑16 aug 2023 11:21Waar t mij vooral om gaat is dat ALLES maar normaal.oet worden gevonden. Ga A'dam een dag in. Dat afzetten tegen het "burgelijke truttige" is waar ik me aan stoor. De totaal absurde opzichtigheid van deze individuen.Bonjour schreef: ↑16 aug 2023 11:06Ik weet heel goed war jij over praat.Yours schreef: ↑16 aug 2023 10:45 Ik spreek hier over de geestelijke gezondheid en de ontwikkeling van normen en waarden in dezen van elk kind bij het zien van het hetero- en homo-exhibitionisme, waar niemand, noch gelovigen noch ongelovigen, in de openbare ruimte en de sociale media nog om heen kan.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Maar waarom SCHREEUWEN als t ook fatsoenlijk kan?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik heb het over het exhibitioneren wat zowel een aantal homo’s als hetero’s in de openbare ruimte en op sociale media niet schuwen. En de mogelijke invloed die dat op de ontwikkeling van opgroeiende kinderen heeft.Bonjour schreef: ↑16 aug 2023 11:06Je hebt toch niet het idee dat een homo zien, homo maakt?Yours schreef: ↑16 aug 2023 10:45 Ik spreek hier over de geestelijke gezondheid en de ontwikkeling van normen en waarden in dezen van elk kind bij het zien van het hetero- en homo-exhibitionisme, waar niemand, noch gelovigen noch ongelovigen, in de openbare ruimte en de sociale media nog om heen kan.
- VseslavBotkin
- Diehard
Charles Baudelaire schreef:
Wat opwindend is aan slechte smaak is het aristocratische plezier van aanstoot geven.
"Any proposition passing the lips of a priest is necessarily totally false, excepting only insidiouses whose message is momentarily misunderstood. It is impossible to deny him without discovering some buried fragment or reality." (Nick Land)
https://fanged-nominals.blogspot.com/
https://fanged-nominals.blogspot.com/
-
appelfflap
- Banned
iemand opent een topic over homo's en binnen de 5 berichten heeft iemand er pedofilie bijgesleurd
die hardnekkige link zal wel nooit verdwijnen zeker?
ik zie niet wat te mis zou zijn met de gaypride en heel dat wereldje
Antwerpen had vorige week zijn jaarlijks weekendje. Het zal niet iedereen zijn meug zijn en dat is ok
Heeft wellicht met jouw fragiliteit jegens dat onderwerp te maken dat je het die kant op meent te moeten framen? Een soort van projectie is het sowieso, want dit topic gaat niet over homo's maar over 'Filosoferen over de Gay Pride'appelfflap schreef: ↑16 aug 2023 15:03iemand opent een topic over homo's en binnen de 5 berichten heeft iemand er pedofilie bijgesleurd
die hardnekkige link zal wel nooit verdwijnen zeker?
Eensch!appelfflap schreef:ik zie niet wat te mis zou zijn met de gaypride en heel dat wereldje
Antwerpen had vorige week zijn jaarlijks weekendje. Het zal niet iedereen zijn meug zijn en dat is ok
Mensen die spijkers op laag water zoeken vinden altijd wel iets om te zien wat ergens mis mee is en dat vervolgens in te brengen als Vrije Meningsuiting. Laat ons erin verheugen dat het allemaal kan en mag in ons kikkerlandje!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
. . . . . . . . . . . . We will dance again!
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.