Filosoferen over de Gay Pride

Serieuze discussies over het menselijk denken en gedrag

Moderator: Moderators

Leon
Diehard

Re: Filosoferen over de Gay Pride

Bericht door Leon »

dikkemick schreef: 15 aug 2023 21:25 Volgende week een bijeenkomst van plassex liefhebbers. Gaan we sfaffelend en pissend over straat.
Provoceren is nergens goed voor.
Het hoort bij de plezier-beleving van de andersgeaarden.

Of je accepteert dat, of je doet dat niet.

Als je het niet accepteert denk je dus niet inclusief.
Misschien…
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

Overigens zal niet iedere andersgeaarde die plezier-beleving delen. Mooi zichtbaar in de serie Dispatches from elsewhere op prime video
Misschien…
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Leon schreef: 15 aug 2023 21:32
dikkemick schreef: 15 aug 2023 21:25 Volgende week een bijeenkomst van plassex liefhebbers. Gaan we sfaffelend en pissend over straat.

Ik wijs alleen t exorbitante gedrag af
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

dikkemick schreef: 15 aug 2023 21:43
Leon schreef: 15 aug 2023 21:32

Ik wijs alleen t exorbitante gedrag af
De wereld van seksuele voorkeuren wordt vaak vergeleken met een ijswinkel, heb je een ‘gewone’ voorkeur dan wordt dat vergeleken met vanille ijs, uit de honderden soorten ijs kies je vanille. Daar wordt een beetje op neergekeken, als durf je geen smaak te hebben. Het exorbitante gedrag daarbij komt op mij ook arrogant over, maar goed ik kijk gewoon ergens anders naar.
Misschien…
VseslavBotkin
Diehard

Bericht door VseslavBotkin »

dikkemick schreef: 15 aug 2023 20:55
VseslavBotkin schreef: 15 aug 2023 19:46
dikkemick schreef: 15 aug 2023 19:43 Waar t mij om gaat is dat extravagante kijk-mij-eens-"mezelf" zijn gedoe. Hou op! Doe normaal denk ik dan. Gedraag je
Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.
Ik houd niet zo van die aandacht schreeuwerij: IK BEN LEKKER HOMO, QUEER EN BI-ANAAL TEGELIJK!! En daarom kleed ik me in een paarse string met roze boa en 5kleuren permanent.
Zijn twee boten ofzo, boomer. Op de rest staan gewoon mensen wat te zwaaien.
"Any proposition passing the lips of a priest is necessarily totally false, excepting only insidiouses whose message is momentarily misunderstood. It is impossible to deny him without discovering some buried fragment or reality." (Nick Land)

https://fanged-nominals.blogspot.com/
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

VseslavBotkin schreef: 15 aug 2023 22:01
dikkemick schreef: 15 aug 2023 20:55
VseslavBotkin schreef: 15 aug 2023 19:46

Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.
Ik houd niet zo van die aandacht schreeuwerij: IK BEN LEKKER HOMO, QUEER EN BI-ANAAL TEGELIJK!! En daarom kleed ik me in een paarse string met roze boa en 5kleuren permanent.
Zijn twee boten ofzo, boomer. Op de rest staan gewoon mensen wat te zwaaien.
Ja zou wel kunnen, volg het niet echt, de extremen worden in de beeldvorming uitvergroot.
Misschien…
VseslavBotkin
Diehard

Bericht door VseslavBotkin »

Dries schreef: 14 aug 2023 14:00 Hoe dan ook, de samenleving lijkt mij surreeëel te zijn. Ceci n'est pas une pipe maar de afbeelding gaat voor velen door als de waarheid omdat men het onderscheid niet meer ziet. In het oordeel gaat er informatie verloren.
Komen we weer mooi rond met de opmerking van TS :mrgreen:
"Any proposition passing the lips of a priest is necessarily totally false, excepting only insidiouses whose message is momentarily misunderstood. It is impossible to deny him without discovering some buried fragment or reality." (Nick Land)

https://fanged-nominals.blogspot.com/
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Misschien moeten we seksuele geaardheid (wat die dan ook moge zijn) evenals godsdienst overtuiging binnenshuis houden. MOET ik acceptatie afdwingen door op een pride mijn biseksuele queer plassex-vriend met een zweepje af te tuigen omdat dat maar lastig geaccepteerd wordt in onze maatschappij?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Dikkemick: U heeft ook echt een biseksuele queer plassex-vriend met een zweepje...?🙃
chromis
IT Tech. & Moderator

Bericht door chromis »

Het grote voordeel van zo'n bijeenkomst is dat deze liefhebbers dan wel heerlijk naar hun eigen gezeik kunnen luisteren.

;)
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

B.S. schreef: 15 aug 2023 22:49 Dikkemick: U heeft ook echt een biseksuele queer plassex-vriend met een zweepje...?🙃
Had ik al vermeld dat ze als meisje geboren was en t ook met dieren doet? We moeten dan ook heel wat prides aflopen!
Einstein/Mick
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Leon schreef: 15 aug 2023 22:06 Ja zou wel kunnen, volg het niet echt, de extremen worden in de beeldvorming uitvergroot.
Ik vind een dergelijke pride dan ook extreem. M.n dan t gedrag van deelnemers.
Einstein/Mick
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

dikkemick schreef: 16 aug 2023 09:09
Leon schreef: 15 aug 2023 22:06 Ja zou wel kunnen, volg het niet echt, de extremen worden in de beeldvorming uitvergroot.
Ik vind een dergelijke pride dan ook extreem. M.n dan t gedrag van deelnemers.
Zou kunnen, het is hun recht om zich zo te gedragen, en aan mijzelf, als ik aanstoot neem, om dan niet te kijken. Wat ik dan ook niet doe.

of wil je dat ‘recht’ betwijfelen?
Misschien…
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

Tav zomercarnaval werd hetero-dirty dancing al verboden, sign of the times?

Wat is er nu leuker dan dirty dancing met je lief in de buitenlucht?
Misschien…
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Overigens is het enige wat ik heb meegekregen van e gay-pride een paar korte flitsen op het journaal. Ik ga er niet naar toe. Niemand is verplicht ernaar toe te gaan.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Plaats reactie