dikkemick schreef: ↑15 aug 2023 21:25
Volgende week een bijeenkomst van plassex liefhebbers. Gaan we sfaffelend en pissend over straat.
Provoceren is nergens goed voor.
Het hoort bij de plezier-beleving van de andersgeaarden.
Of je accepteert dat, of je doet dat niet.
Als je het niet accepteert denk je dus niet inclusief.
Volgende week een bijeenkomst van plassex liefhebbers. Gaan we sfaffelend en pissend over straat.
Ik wijs alleen t exorbitante gedrag af
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Ik wijs alleen t exorbitante gedrag af
De wereld van seksuele voorkeuren wordt vaak vergeleken met een ijswinkel, heb je een ‘gewone’ voorkeur dan wordt dat vergeleken met vanille ijs, uit de honderden soorten ijs kies je vanille. Daar wordt een beetje op neergekeken, als durf je geen smaak te hebben. Het exorbitante gedrag daarbij komt op mij ook arrogant over, maar goed ik kijk gewoon ergens anders naar.
dikkemick schreef: ↑15 aug 2023 19:43
Waar t mij om gaat is dat extravagante kijk-mij-eens-"mezelf" zijn gedoe. Hou op! Doe normaal denk ik dan. Gedraag je
Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.
Ik houd niet zo van die aandacht schreeuwerij: IK BEN LEKKER HOMO, QUEER EN BI-ANAAL TEGELIJK!! En daarom kleed ik me in een paarse string met roze boa en 5kleuren permanent.
Zijn twee boten ofzo, boomer. Op de rest staan gewoon mensen wat te zwaaien.
"Any proposition passing the lips of a priest is necessarily totally false, excepting only insidiouses whose message is momentarily misunderstood. It is impossible to deny him without discovering some buried fragment or reality." (Nick Land)
Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.
Ik houd niet zo van die aandacht schreeuwerij: IK BEN LEKKER HOMO, QUEER EN BI-ANAAL TEGELIJK!! En daarom kleed ik me in een paarse string met roze boa en 5kleuren permanent.
Zijn twee boten ofzo, boomer. Op de rest staan gewoon mensen wat te zwaaien.
Ja zou wel kunnen, volg het niet echt, de extremen worden in de beeldvorming uitvergroot.
Dries schreef: ↑14 aug 2023 14:00
Hoe dan ook, de samenleving lijkt mij surreeëel te zijn. Ceci n'est pas une pipe maar de afbeelding gaat voor velen door als de waarheid omdat men het onderscheid niet meer ziet. In het oordeel gaat er informatie verloren.
Komen we weer mooi rond met de opmerking van TS
"Any proposition passing the lips of a priest is necessarily totally false, excepting only insidiouses whose message is momentarily misunderstood. It is impossible to deny him without discovering some buried fragment or reality." (Nick Land)
Misschien moeten we seksuele geaardheid (wat die dan ook moge zijn) evenals godsdienst overtuiging binnenshuis houden. MOET ik acceptatie afdwingen door op een pride mijn biseksuele queer plassex-vriend met een zweepje af te tuigen omdat dat maar lastig geaccepteerd wordt in onze maatschappij?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Het grote voordeel van zo'n bijeenkomst is dat deze liefhebbers dan wel heerlijk naar hun eigen gezeik kunnen luisteren.
“But Marge, what if we chose the wrong religion? Each week we just make God madder and madder.” - Homer Simpson.
Overigens is het enige wat ik heb meegekregen van e gay-pride een paar korte flitsen op het journaal. Ik ga er niet naar toe. Niemand is verplicht ernaar toe te gaan.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.