Vergeet vooral de Carnavalsoptochten niet!dikkemick schreef: ↑15 aug 2023 09:30Een drag queen pride? Een bondage/sm-pride? Een pedofilie pride,
Bovendien vergat je de Dikkemick Pride in je opsomming:
- Dikkemick Pride kan uiteraard absoluut niet!

Moderator: Moderators
Vergeet vooral de Carnavalsoptochten niet!dikkemick schreef: ↑15 aug 2023 09:30Een drag queen pride? Een bondage/sm-pride? Een pedofilie pride,
Er is een verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. De laatste zou strafbaar moeten zijn; met de eerste is niets mis, behalve dat het ongetwijfeld enorm lastig zal zijn voor pedofiel zonder seksualiteit te moeten leven.HierEnNu schreef: ↑15 aug 2023 12:00Waarom jammer? Ben je voorstander van een taboe wat pedofilie betreft?appelfflap schreef: ↑15 aug 2023 10:55jammer dat de link met pedofilie toch weer eens gelegd is. een pedofiliepride?
Ooit was pedofilie gebruikelijk in Westerse beschavingen zoals de Griekse en Romeinse.
Het hoeft niet via de rechter, maar gelijk verbaal is ook al goed. Jij vindt de gay-parade overdreven. Ik vind het verzet ertegen overdreven. Een groep mensen die na jaren uit de kast komt, mag best van zich laten horen. Hadden bepaalde groepen ze maar niet de kast in moeten jagen.
Zulks heb ik eens gepresteerd toen iemand alle perken te buiten gingen jegens twee meiden die wat uitbundig publiekelijk tongzoenden. Een paar minuten later kwam ik weer bij bewustzijn zonder dat ik de klap die van rechts kwamBonjour schreef: ↑15 aug 2023 12:35Het hoeft niet via de rechter, maar gelijk verbaal is ook al goed.
Onze Limlandse Carnavalsoptochten vind ik nog veel overdrevender, maar daar geniet ik met volle teugen van. Wellicht omdat ik daar vol overtuiging aan mee doe?Bonjour schreef:Jij vindt de gay-parade overdreven.
Ik ook, sterker: ik juich de gay-parade toe,Bonjour schreef:Ik vind het verzet ertegen overdreven.
Eensch!Bonjour schreef:Een groep mensen die na jaren uit de kast komt, mag best van zich laten horen. Hadden bepaalde groepen ze maar niet de kast in moeten jagen.
Eensch!Bonjour schreef:De seksuele voorkeur pedoseksueel is niet het probleem. Het uitoefenen ervan is het probleem, omdat het over de grenzen van kinderen gaat.
en daar leidde ik uit af dat jij er dus tegen bent dat pedofilie veroordeeld wordt.
Zonder meer eensch!ChaimNimsky schreef: ↑15 aug 2023 12:23Er is een verschil tussen pedofilie en pedoseksualiteit. De laatste zou strafbaar moeten zijn; met de eerste is niets mis, behalve dat het ongetwijfeld enorm lastig zal zijn voor pedofiel zonder seksualiteit te moeten leven.HierEnNu schreef: ↑15 aug 2023 12:00Waarom jammer? Ben je voorstander van een taboe wat pedofilie betreft?appelfflap schreef: ↑15 aug 2023 10:55jammer dat de link met pedofilie toch weer eens gelegd is. een pedofiliepride?
Ooit was pedofilie gebruikelijk in Westerse beschavingen zoals de Griekse en Romeinse.
Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Een (openlijke) pedoseksueel is terecht strafbaar. Een pedofiel is daarentegen niet zondermeer een pedoseksueel. De spagaat zal er zondermeer op emotioneel niveau zijn: verstoken moeten blijven van seksualiteit zal een hard gelag zijn -- een zeer droevig lot.
Van kinderen moet je afblijven. Homoseksualiteit is - net als heteroseksualiteit - normaliter iets tussen twee volwassenen die wederzijds erotische gevoelens voor elkaar hebben. Die religieuze kringen halen hun ethiek uit de bijbel; niet uit een eigen empathisch hart.Er zijn nog steeds religieuze kringen die naar een standpunt zijn opgeschoven van 'homoseksuele geaardheid kan, het praktiseren ervan niet.' Schuurt ook.
Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.VseslavBotkin schreef: ↑15 aug 2023 19:46Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Omdat mensen als jij niet houden van aandachtschreeuwerij wordt het juist gedaan. Lekker provoceren. De naam “relnicht” ingedachtig.dikkemick schreef: ↑15 aug 2023 20:55Nogmaals, wees jezelf (als t anderen niet schaadt) maar loop er niet zo opzichtig mee te koop. Het wekt (wat mij betreft) ergernis op. Niet omdat dit mensen l-h-b-t-q-i-etc zijn maar omdat t mij compleet worst is wat iemand in z'n vrije tijd doet.VseslavBotkin schreef: ↑15 aug 2023 19:46Zizek zei een keer, "Ik ben helemaal voor een samenleving waarin alles kan, zolang je maar niet teveel jezelf bent", lol.
Ik houd niet zo van die aandacht schreeuwerij: IK BEN LEKKER HOMO, QUEER EN BI-ANAAL TEGELIJK!! En daarom kleed ik me in een paarse string met roze boa en 5kleuren permanent.