Raadsels en rebussen en zo
Re: Raadsels en rebussen en zo
Ja als je aan de ene vraag wat 1+1 is volgens de ander, krijg je zeker geen 2, tenzij ze verkeerd zijn voorgelicht.
Misschien…
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
ChaimNimsky
- Superposter
Een incorrect antwoord op 1+1 geeft toch nergens antwoord op de vraag in welke richting je moet gaan?
Zionist
KloptChaimNimsky schreef: ↑03 jun 2023 19:07Een incorrect antwoord op 1+1 geeft toch nergens antwoord op de vraag in welke richting je moet gaan?
Ben benieuwd naar t antwoord.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
misschien maakte het de denkstap makkelijker dat je de richting kunt vragen als het antwoord wat de ander zou geven en dan gegarandeerd fout is.ChaimNimsky schreef: ↑03 jun 2023 19:07Een incorrect antwoord op 1+1 geeft toch nergens antwoord op de vraag in welke richting je moet gaan?
Misschien…
Op een eiland wonen twee stammen. De veritanen en de faloten. De veritanen zeggen steeds de waarheid, de faloten liegen steeds. Op een dag wandel je op het eiland en kom je iemand tegen die zegt: "Ik ben een faloot".
Wat kan je hieruit besluiten?
Wat kan je hieruit besluiten?
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Dat faloten toch soms de waarheid spreken of de veritanen af en toe liegen? Want eigenlijk kan deze uitspraak niet.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
ChaimNimsky
- Superposter
Dat het geen faloot of een veritaan is. Waarschijnlijk is het een Kretenzer als we Epimenides mogen geloven.
Zionist
Aan wie je het ook vraagt, diegene is veritaan. Dus er bestaan geen faloten. Als iemand zich alsnog faloot noemt is dat een onzin-uitspraak zonder referentiegroep.
Als je aan iemand vraagt tot welke groep de ander behoort, dan zijn er alleen faloten. niemand is veritaan. Als iemand de ander veritaan noemt is dat een onzin-uitspraak zonder referentiegroep.
Iedereen is dus zowel veritaan als faloot.
Misschien…
Juist de persoon die je tegenkwam is geen inwoner maar een bezoeker. Die bezoeker kan liegen en beweren dat die een faloot is.ChaimNimsky schreef: ↑11 jun 2023 20:30Dat het geen faloot of een veritaan is. Waarschijnlijk is het een Kretenzer als we Epimenides mogen geloven.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
Raadselachtig
Is het haar raadsel,
zijn raadsel,
of haarraadsel?
Waar ik aan denk?
Geen haar op mijn hoofd
wat daar aan denkt!
Maar jaaahhh, ik ben ook
een 'beetje' kalende.
Ra, ra, ra:
waar laten die mannen
hun haren[?] knippen?

Is het haar raadsel,
zijn raadsel,
of haarraadsel?
Waar ik aan denk?
Geen haar op mijn hoofd
wat daar aan denkt!
Maar jaaahhh, ik ben ook
een 'beetje' kalende.
Ra, ra, ra:
waar laten die mannen
hun haren[?] knippen?

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
. . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?"
.
.
Nergens
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Re: Moppen zonder taboes!
tonsuur?
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy:
.
.