bonifacius schreef: ↑15 apr 2023 15:59heeck schreef: ↑15 apr 2023 15:45Doe me een lol en doe zelf aan een voorselectie zodat je meer kans hebt dat wat er dan overblijft beter wordt gelezen.
Aan voorselectie doen? Geen idee wat je hiermee bedoelt. Je schrijft in mysteriën voor me.
Ik heb hier verder wel de indruk dat sommige mij goed lezen en weten waarover ik het heb, anderen dan totaal weer niet.
Wat jij dan bedoelt dat ik beter zou gelezen worden als ik aan voorselectie deed is me een raadsel.
Ik houd wel van raadsels oplossen. Maar het verbaast me wel dat zulks voor jou als zelfverklaard
'Verlicht persoon' een raadsel is wat Heeck toch heel helder en éénduidig aangeeft. Maar ik zal er mijn licht op laten schijnen, wellicht wordt jouw Verlichtheid dan zo Licht dat je net als veel wachtenden nog maar een ons weegt en op Lichte wind nog hoger zweeft.
Ik zelf heb jou in andere bewoordingen ook gewezen op jouw manier van communiceren welk er in mijn ogen regelmatig op neerkomt dat jij jouwe '
eigen' topic in plaats van duurzaam te [
voor]dragen, jij dat eigenhandig telkens '
vervuilt' met langdurig OFF-Topic gezwam of zelfs ronduit Trolgedrag als een reactie je ff niet aanstaat. Waarom vind ik dat jammer?
Ik vind zulks onder andere jammer vanwege hetgeen Heeck helder aangeeft. Door geenszins aan voorselectie te doen van hetgeen je zoal schrijft en/of gecopypaste neerplempt zonder enige bereidheid tot verdediging van hetgeen je ter discussie stelt, breng je het door jouw waardevol geachte onderwerp Verlichting eingenlijk alleen maar in discrediet.
Om het bij mezelf te houden, ik heb jouw bijdrages om die reden al een tijdje in de ignorestand gezet en pas als ik de intrinsieke bereidheid voel om zelf de selectie te doen die jij weigert te doen skip ik dan ff door jouw recente bijdrages om te bezien of er misschien iets zinvols tussen zit. Zulks werkt eerlijk gezegd behoorlijk vermoeiend en het blijkt vaak zinvoller
om die tijd en energie te besteden aan andermans bijdrage!
I mean no harm and written with love: just to enlighten!
From my deepest
NOTenlightend self:

Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!