Executies in Iran
Moderator: Moderators
Re: Executies in Iran
Dat is natuurlijk maar een derde van de wereld of zo, qua oppervlakte en bevolkingsomvang. Daar kun je makkelijk om heen...
- Peter van Velzen
- Site Admin
Iran wordt - zover ik weet - al veel meer geboycot dan met zuid-afrika ooit het geval was.vegan-revolution schreef: ↑11 jan 2023 00:59Ooit werd Zuid-Afrika geboycot wegens apartheid. Zoiets kun je ook met moslimlanden doen.
Ik zou niet weten wat IK daar verder aan kan bijdragen.
Ik wens u alle goeds
Boycotten totdat er goedkope olie uit die landen komt?Peter van Velzen schreef: ↑11 jan 2023 02:59Iran wordt - zover ik weet - al veel meer geboycot dan met zuid-afrika ooit het geval was.vegan-revolution schreef: ↑11 jan 2023 00:59Ooit werd Zuid-Afrika geboycot wegens apartheid. Zoiets kun je ook met moslimlanden doen.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ga eens te raden bij Pieter Wittenberg. Hij was zo'n hulpverlener. Nogmaals: Iran is meer dan schrikbarend, dit verdient ook geen schoonheidsprijs.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑10 jan 2023 14:20Het merendeel; wat zich hier aandient komen om onze vleespotten te legen.dikkemick schreef: ↑10 jan 2023 14:02Zodat wij er vanaf zijn en verder kunnen gaan met ons luxe leventje. Daar is iets voor te zeggen inderdaad. Waarom ontvluchten mensen een continent/land? Alleen economisch gewin?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑10 jan 2023 13:35
Nee maar straf de verantwoordelijke zwaar en stuur de indringers (na hun straf) terug van waar ze kwamen.
Dat is niet zo aantrekkelijk want dan vinden wij de hond in de pot.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Het probleem is hoe effectief krijg je een boycot en hoe lang kan het worden volgehouden.Peter van Velzen schreef: ↑11 jan 2023 02:59Iran wordt - zover ik weet - al veel meer geboycot dan met zuid-afrika ooit het geval was.vegan-revolution schreef: ↑11 jan 2023 00:59Ooit werd Zuid-Afrika geboycot wegens apartheid. Zoiets kun je ook met moslimlanden doen.
Dat kan wel eens heel lang duren, kijk maar naar Cuba.
Komt meestal omdat een boycot zelden volledig is te krijgen en anderen geheel of gedeeltelijk in het gat springen.
Het gebied moet dus ook nog eens redelijk isoleerbaar zijn.
Wel treffen boycotten het land wel, kijk maar eens naar het continentaal stelsel,
lang na het afzetten van Napoleon had Engeland daar nog last van.
Maar het kreeg Engeland niet op de knieën.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?