klopt
en gaan ze over de schreef dan worden ze op de vingers getikt, bv een boete.
dan komt Mick en die protesteert daartegen.die wil de politie dus carte blanche geven omdat hij ze blind vertrouwt.
Moderator: Moderators
klopt
"We" was er.appelfflap schreef: ↑04 jan 2023 18:07klopt
en gaan ze over de schreef dan worden ze op de vingers getikt, bv een boete.
dan komt Mick en die protesteert daartegen.die wil de politie dus carte blanche geven omdat hij ze blind vertrouwt.
als je de rechtsstaat en democratie wil ontmantelen om te vervangen door een politiestaat dan zul je in mij echt geen bondgenoot vinden
Nee, het lijkt te werken. Camera's (minder privacy), meer politie op straat die tevens mag ingrijpen. Daar was het mij om te doen. Het werkt!
Singapore is 1 van de veiligste landen, samen met IJsland en Denemarken. Hoewel ze in Singapore iets doorschieten is er toch iets dat werkt! Iets dat ervoor zorgt dat hooligans geen fietsen op agenten gooien.appelfflap schreef: ↑04 jan 2023 21:40
je geeft een link die zegt dat burgers afgemaakt werden omdat ze te dicht bij een conferentie van politici kwamen.
kun je eens concreet zeggen en aangeven wat hier juist werkt?
en toch hanteren ze geen enkele van jouw voorstellen
wat zei ik een paar pagina's geleden?One of the main reasons that Copenhagen scored such a high standing is due to low crime rate by focusing on early intervention using precautionary initiatives.