niet zo diskrimineren DuistereMik !
Keiharde maatregelen tegen zinloos geweld.
Moderator: Moderators
Re: Knieschijfschieten
Een lam geslagen knieschijf dan?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
ja dank, fijn dat je ook een meegaande kant van jezelf laat zien...
* happens
Ik ben de rotste niet.
Vergelijk het met TATA steel. Die zijn al jaaaaaaaaaaren gewaarschuwd dat ze teveel uitstoten.
En wat doen ze? Ze blijven uitstoten! Ook die directie (heet tegenwoordig CEO) lacht zich helemaal scheel.
Zolang op vergrijpen geen of weinig sancties staan (of als ze niet in verhouding tot het vergrijp staan) gaan de vergrijpers lekker door
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
- Banned
Dat ben jij als burger volgens mij ook verplicht.appelfflap schreef: ↑23 dec 2022 13:20eerlijk
als de overheid kliklijnen opent om zulk crapuul te melden? zou jij dan bellen?
Stel jij de auto van je buurman vakkundig gesloopt worden door de hoodies, pak jij je krantje dan weer?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
-
- Banned
soit,
iemand, in dit geval vaak jongeren, voor het leven kreupel slaan en voor het leven tekenen omwille van een kapot raam of een beetje vuruwerkovelrast is:
ik kan probleemloos een dozijn minder vriendelijke termen oplijsten
jij zult inderdaad probleemloos medeburgers verklikken en plots wordt je wakker in een politiestaat en dictatuur. De Hongaren kozen 15j geleden ook voor iemand die orde op zaken ging stellen. kijk nu maar eens
iemand, in dit geval vaak jongeren, voor het leven kreupel slaan en voor het leven tekenen omwille van een kapot raam of een beetje vuruwerkovelrast is:
ik kan probleemloos een dozijn minder vriendelijke termen oplijsten
jij zult inderdaad probleemloos medeburgers verklikken en plots wordt je wakker in een politiestaat en dictatuur. De Hongaren kozen 15j geleden ook voor iemand die orde op zaken ging stellen. kijk nu maar eens
Appelfflap, je schiet wederom door.
Voor het leven kreupel slaan?
Een kapot raampje?
Een beetje vuurwerkoverlast?
Ik heb het over die losgelaten hoodies. Die rokende en zuipende niets-en niemand ontziende sloophamers.
Die sloophamers met een waas in de ogen die niet willen luisteren.
En nee, ik ben niet die klikkende buurman die alles en iedereen aangeven. Ik heb het over het moedwillig slopen van jouw nieuwe Tesla.
Maar als jij wilt dat ze hun gang kunnen gaan..... uitstekend!
Voor het leven kreupel slaan?
Een kapot raampje?
Een beetje vuurwerkoverlast?
Ik heb het over die losgelaten hoodies. Die rokende en zuipende niets-en niemand ontziende sloophamers.
Die sloophamers met een waas in de ogen die niet willen luisteren.
En nee, ik ben niet die klikkende buurman die alles en iedereen aangeven. Ik heb het over het moedwillig slopen van jouw nieuwe Tesla.
Maar als jij wilt dat ze hun gang kunnen gaan..... uitstekend!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
waarskijnlijk wel, tenzij buur bij mij komt klagen dat deze niet t afgesproken bedrag heeft ontvangen voor t wrak
* happens
Wat jij dan niet lijkt te beseffen is dat de effecten van de voorstellen die jij doet, niet beperkt zijn tot die losgelaten hoodies.
Elke groep die door burgerlijke ongehoorzaamheid aandacht probeert te trekken voor probleempunten, riskeert kapotgeslagen knieschijven als ze niet snel genoeg de bevelen van de politie opvolgt.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
-
- Banned
een welgemikte tik is voor mij iemand zijn knieschijf aan diggelen slaan en dat is levenslange schade als het welgemikt en goed gedaan is.
misschien meot je eens bij jezelf te rade gaan en je woorden beter kiezen als je dit niet bedoelt
die sloophamers zijn mensen, vergeet dat nietIk heb het over die losgelaten hoodies. Die rokende en zuipende niets-en niemand ontziende sloophamers
roken en drinken si niet verboden
ik heb eerder aangegeven dat we in Nederland andere mogelijkheden gecreëerd hebben om onvrede te uiten.axxyanus schreef: ↑23 dec 2022 15:05Wat jij dan niet lijkt te beseffen is dat de effecten van de voorstellen die jij doet, niet beperkt zijn tot die losgelaten hoodies.
Elke groep die door burgerlijke ongehoorzaamheid aandacht probeert te trekken voor probleempunten, riskeert kapotgeslagen knieschijven als ze niet snel genoeg de bevelen van de politie opvolgt.
En NIET iedere ongehoorzame burger krijgt met de knuppel te maken. Zij die ALLES rücksichtslos slopen EN gewaarschuwd worden, kunnen een tik op de knie krijgen.
Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik nooit gebezigd heb.
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Mensen??? Zoek eens plaatjes van die randdebielen op aub! Ik zie Bokito's, geen mensen.appelfflap schreef: ↑23 dec 2022 15:12een welgemikte tik is voor mij iemand zijn knieschijf aan diggelen slaan en dat is levenslange schade als het welgemikt en goed gedaan is.
misschien meot je eens bij jezelf te rade gaan en je woorden beter kiezen als je dit niet bedoelt
die sloophamers zijn mensen, vergeet dat nietIk heb het over die losgelaten hoodies. Die rokende en zuipende niets-en niemand ontziende sloophamers
roken en drinken si niet verboden
Totaal losgeslagen agressieve slopende zeer bedreigende gevaren voor de samenleving. En: DAT MAG NIET EN MOET GESTOPT WORDEN, zoals je ook een bomgordel-terrorist zou stoppen als je de kans zou krijgen.
Want dat zijn ook mensen. Gaan we dan eerst 3x waarschuwen dat ze die bom niet mogen activeren?
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Maar onvrede uiten is vaak niet genoeg om tot een ander beleid te komen. Als in de vorige eeuwen de arbeiders beperkt waren geweest tot het uiten van hun onvrede, zou het waarschijnlijk heel wat langer geduurd hebben voor ze stemrecht kregen.
Dit is vreselijke naief. Jij hebt geen enkele garantie dat als een dergelijk wetegeving er zou komen, dat de uitvoering ervan beperkt zal blijven tot die situaties die je goedkeuring hebben.
Ik leg je geen woorden in de mond. Ik probeer tot je te laten doordringen dat dergelijke maatregelen niet beperkt blijven tot wat jij in je mond genomen hebt.
Argumenteren dat bepaalde burgers daar niet het slachtoffer van zullen worden, omdat het niet jouw bedoeling is dat die daar het slachtoffer van worden is blind zijn voor hoe overheid, politie en gerecht bereid zijn om regels op te rekken als dat in hun kraam past.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
-
- Banned
maar jij moet beseffen dat er dan ook implicaties zijn
het is niet
"als ik vind dat diens knie kapot geslagen mag worden dan mag dat."
je legt criteria vast in welke situaties je iemands knie levenslang aan gort mag slaan en ik garandeer u dat die grens op termijn altijd opschuift en je op termijn iemands knie voor minder en minder mag kapotslaan.
ik sla niet door hoor. een welgemikte slag of rubberen kogel op een knie en je bent verlamd. ik weet niet wat jij je wijsmaakt of hebt ingebeeld
btw
Hoe de grens opschuift heb je zelf al bewezen
een slimme camera dient voor ernstige criminaliteit maar jij bent geïrriteerd omdat de politie teruggefloten werd omdat ze dit gebruikten om de afstand tussen burgers te meten.
daar dienen die camera's niet voor en daar is nooit regelgeving rond geweest
wat mij betreft verdienen die agenten en bevelhebbers per direct hun ontslag
tja
als je al begint te ontmenselijken wordt het wel heel lastig.