Hallo iedereen.
Mandine, 25 jaar oud en een juwelenontwerpster in mijn vrije tijd. Ik heb me hier ingeschreven omdat ik erg nadenkend ben over mijn aard en mijn persoon. Ik hoop op de juiste plaats te zijn om alles en nog wat te bespreken, maar vooral de menselijke natuur.
Tot ziens
“Barnabas” schreef: Hallo, mijn naam is Barnabas. Ik ben christen en niet christelijk opgevoed. De insteek van dit forum spreekt me geweldig aan, namelijk dat het gaat om ontmaskeren van onwaarheden in het geloof.
. . .
Knip
. .
Zo ondertussen ga ik van iets simpelers uit, namelijk dat ik niet meer moet geloven dan ik me kan permitteren.
Geloven is daarbij een zonder bewijs zo sterk voor waar aannemen dat ik mijn leven er naar in zou richten en hoeft niet religieus te zijn.
Vermaak je.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Nadenken/voelen/onderzoeken over en naar mijn aard en mijn persoon houd mij ook nogal bezig de laatste jaren. Wellicht vinden we mekaar hierin?
Mezelf zijn en blijven was altijd al belangrijk voor me,
maar tegenwoordig ontdek ik steeds meer
dat ik mezelf kan zijn en blijven juist door te veranderen!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy: . . ."Some men see things as they are, and ask why?
I dream of things that never were, and ask why not?" .
Wat een discussie aan het worden is afgesplitst naar Voorzegging wederkomst Jezus
Hier verder met persoonlijke voorstelling en korte introductie.
Dit is anders wel het voorsteltopic van 1Mandine hoor!
Jezus nog aan toe! [vondik wel ff toepasselijk! ]
Lijkt me beter om die hele 'Barnabas-inhoud' inclusief alle reacties daarop te verplaatsen. Het bevreemd me echt dit, dat een topic kaping dusdanig ondersteund wordt door een heel 'nest' moderators in plaats van ff gecorrigeerd!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Bobby Kennedy: . . ."Some men see things as they are, and ask why?
HierEnNu schreef: ↑29 okt 2022 12:50
Lijkt me beter om die hele 'Barnabas-inhoud' inclusief alle reacties daarop te verplaatsen. Het bevreemd me echt dit, dat een topic kaping dusdanig ondersteund wordt door een heel 'nest' moderators in plaats van ff gecorrigeerd!
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb Barnabas verplaatst naar een eigen voorsteltopic genaamd Barnabas.
Het was vast geen ondersteuning. Een ieder van ons moderators is al druk bezig zijn eigen smoes te verzinnen voor deze nalatigheid. Mijn smoes is dat ik teveel de bijbel heb gelezen en daaruit geleerd heb dat "spoedig" goed kan betekenen "Ik zal het over een paar weken wel eens doen".
Rereformed schreef: ↑29 okt 2022 13:09
Een ieder van ons moderators is al druk bezig zijn eigen smoes te verzinnen voor deze nalatigheid.
Dankjewel voor je eerlijkheid Rereformed!
Goh, zulks geeft een 'brave gehoor- en volgzame burger' als ik toch weer wat vertrouwen in jullie moderators als 'forum-autoriteiten'. Alle begrip overigens hoor, want kennelijk zijn veel vrijdenkers nogal gepreoccupeerd met [anti]Religie, maar ja, als moderator zou de rol van moderator het vrijdenken toch ff moeten overstijgen ... eigenlijk!
Stom, ik had het wel gezien, maar verzuimde het op te lossen, Alle moderatoren zijn verontschuligd als de administrator in de fout gaat! Dat was toch echt mijn verantwoording! en dat had ik niet mogen nalaten!