Mijn naam is Joop (yopi)
Moderator: Moderators
Re: Mijn naam is Joop (yopi)
Dag Yopi,
Nog maar twee maanden geleden . . .
Heb je bezigheden buiten de deur, of heb je jezelf als enig houvast.
Ben je gewend zelf te koken?
Doe anders een kookcursus in de buurt, want onsmakelijk eten is verpest je dag zeker.
Welkom overigens
Roeland
Nog maar twee maanden geleden . . .
Heb je bezigheden buiten de deur, of heb je jezelf als enig houvast.
Ben je gewend zelf te koken?
Doe anders een kookcursus in de buurt, want onsmakelijk eten is verpest je dag zeker.
Welkom overigens
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Yopi is dezelfde naam als voorheen Peter..Peter van Velzen schreef: ↑30 aug 2022 02:28 Welkom Yopi, mogen wij weten wat je vorige nickname was?
Ik neem aan dat je de regels nog kent.
Die kunnen we wellcht ook aktiveren als dat je liever is dan de nieuwe naam
Dan kunnen ook anderen jou terugvinden![]()
..........
Bedankt voor alle welkoms ...
Peter Sloterdijk:
Het ergste dat je van God kunt beweren is dat hij niet bestaat.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.
Het ergste dat je van de realiteit kunt beweren is dat je er alleen als realist in kunt overleven.
Ik ben 72 jaar. Dus al een tijd met pensioen.
Volgende week begint het bridge seizoen weer en dan ga ik op mijn klup weer competitie spelen.
Koken kan ik wel, maar voor 1 persoon vind ik wel een getob..
Klamp me op het moment vooral vast aan de vriendinnen van mijn vrouw..
Peter Sloterdijk:
Dank je voor deze beschouwing informatie en wens Maria. Nog steeds aktief moderator maak ik hier ook wel uit op..Maria schreef: ↑29 aug 2022 19:45
Welkom terug Yopi.
Interesse en erover willen schrijven is altijd goed.
Voor mij is filosofie heel gevarieerd en hoort in zekere zin bij de overdenkingen van het leven en de zin ervan.
Dat doen de meeste mensen wel op een bepaalde manier, ieder naar zijn eigen aard.
Soms gewoon dingen uit het leven gegrepen, wat mij het meeste ligt.
En soms heel theoretisch.
Het vinden van medestanders is wat we allemaal hopen, maar een goed debat gaan we niet uit de weg.
En je weet het al........de meeste regelmatige schrijvers hier zijn vrijdenker, en zoals ik het zie, ook vrij praktisch van aard.
Ik hoop dat je iig. iets vindt om je vooruit te helpen in je zoektocht.
We kunnen allemaal van elkaar leren.
Dat hoop ik tenminste.![]()
Peter Sloterdijk:
Van mij ook van harte gecondoleerd, Yopi.yopi schreef: ↑30 aug 2022 12:20 Ik ben 72 jaar. Dus al een tijd met pensioen.
Volgende week begint het bridge seizoen weer en dan ga ik op mijn klup weer competitie spelen.
Koken kan ik wel, maar voor 1 persoon vind ik wel een getob..
Klamp me op het moment vooral vast aan de vriendinnen van mijn vrouw..
Fijn dat je een goed contact hebt net de vriendinnen van je vrouw. Een luisterend oor is belangrijk en ook het contact met de buiten wereld.
Voor mij is het iets langer, dat ik ervoor kwam te staan en mijn man overleed.
De toekomst lijkt een zwart gat, de eigen identiteit is ook gekoppeld aan die van het samengaan met je levensgezel.
Met vallen en opstaan kan een rouwverwerking vaak lang duren, omdat je je eigen eigen weg moet zoeken en je soms met je gedachten tot ver in het verleden gaat met alles erop en eraan.
Ik wens je veel sterkte.
En voor wat het waard is, ook met het contact hier wens ik, dat je de uren met de vele gedachten door kunt komen.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Wees welkom op dit forum.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Misschien had jij gewoon "... Vriendschap met mij zet je hier misschien wel op achterstand. Ik kan hier niet op veel bijval rekenen.Leon schreef: ↑29 aug 2022 19:10Met het idee “dat zal er wel weer zo eentje zijn” chapeau als je dat achterwege kunt laten.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
-
ChaimNimsky
- Superposter
Yopi was een hele tijd geleden een graag geziene medeforummer.
Dit is het forum persoonlijk. Lees nog eens de speciale regels.
viewtopic.php?p=476971#p476971
Graag je negatieve opmerkingen over dit forum en kritiek op elkaar elders bespreken.
Dit is het forum persoonlijk. Lees nog eens de speciale regels.
viewtopic.php?p=476971#p476971
Graag je negatieve opmerkingen over dit forum en kritiek op elkaar elders bespreken.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Welkom Yopi.
Om met de deur in huis te vallen. Ik heb helaas momenteel een blaasontsteking.
Enig doel met het druppelend kraantje, vroeg ik me af?
Om met de deur in huis te vallen. Ik heb helaas momenteel een blaasontsteking.
Enig doel met het druppelend kraantje, vroeg ik me af?
Wat ooit vrijdenken was, is verworden tot vrij van denken
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.
Degrowth is a civilation-killer, it's the little death that brings total annihilation. mass scale demoralization from cultural steering. growth is life, degrowth is death. it's that simple.
Sterkte yopi. Ik kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe leeg het is zonderyopi schreef: ↑29 aug 2022 17:25 Joh... Nou ja. Mijn kort samenvatting is: 2 maanden geleden is mijn vrouw overleden. Ik zit nu alleen in ons huis en probeer nu weer een draad te vinden. Of Dat Wat Wordt.... ook een vraagteken. Ik hoop je iig wel te spreken. Via pb of 1 van de 2 ter sprake gekomen fora. Je bent wat mij betreft nog steeds een soort vriend![]()
je partner ineens.
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Welkom terug!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Dat ik een trage denker ben...
Peter Sloterdijk:
Ik heb wat rondgekeken.. pfff: Het zal niet meevallen hier ergens midden in te plonzen. Ik begin me te herinneren hoe het toegaat.
...
hm.. dan zelf maar een druppel uit mijn kraan publiceren?? Gaan we proberen binnen afzienbare tijd..
...
hm.. dan zelf maar een druppel uit mijn kraan publiceren?? Gaan we proberen binnen afzienbare tijd..
Peter Sloterdijk:
Welkom terug Yopi!
Je bent kennelijk een deel van jezelf kwijt, dat klinkt best wel heavy! Zelf ben ik ooit het contact met mijn gevoel kwijt geraakt, toch bepaald geen onbelangrijk onderdeeltje, en zulks was daadwerkelijk heel heavy, al had ik dat zelf niet echt in de gaten vanwege de materiële voordelen die zuks me opleverde.
Ik vind het een goed plan dat je wil vinden in plaats van te gaan zoeken
...
... ik wens je veel inspiratie toe!
Je bent kennelijk een deel van jezelf kwijt, dat klinkt best wel heavy! Zelf ben ik ooit het contact met mijn gevoel kwijt geraakt, toch bepaald geen onbelangrijk onderdeeltje, en zulks was daadwerkelijk heel heavy, al had ik dat zelf niet echt in de gaten vanwege de materiële voordelen die zuks me opleverde.
Ik vind het een goed plan dat je wil vinden in plaats van te gaan zoeken
... ik wens je veel inspiratie toe!
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.