Onlangs bekeken Lijkt me baanbrekend te kunnen zijn:
Nederlands, één kwartier
fobieën
Moderator: Moderators
- Peter van Velzen
- Site Admin
fobieën
Ik wens u alle goeds
Re: fobiën
De specifieke angst wordt weer vervangen door angst voor de vergeetpil… Mogelijk dat angsten ook een gevoel van identiteit geven.Peter van Velzen schreef: ↑21 aug 2022 03:34 Onlangs bekeken Lijkt me baanbrekend te kunnen zijn:
Nederlands, één kwartier
Misschien…
- Peter van Velzen
- Site Admin
Re: fobieën
Je hebt - denk ik - niet goed opgelet. Er wordt niets vergeten, alleen het emotionele gebaande pad wordt gewist. Men kan zich nog altijd de angst, die men voorheen voelde herinneren, maar zonder dat de stress modus ook wordt aangezet.Leon schreef: ↑21 aug 2022 11:23De specifieke angst wordt weer vervangen door angst voor de vergeetpil… Mogelijk dat angsten ook een gevoel van identiteit geven.Peter van Velzen schreef: ↑21 aug 2022 03:34 Onlangs bekeken Lijkt me baanbrekend te kunnen zijn:
Nederlands, één kwartier
Het moet wel heel vreemd zijn voor de (ex)-fobie-lijders. Één nachtje slapen en je durft ineens de spin te aaien, al vermoed ik dat de behandeling ietsje langer duurt, dan in het filmpje wordt gesuggereerd. Ten slotte moet je eerst "durven" bang te worden, anders wordt het pad niet "open gezet". Ook in het vooraf filmpje kwam ze namelijk al behoorlijk dicht bij, Ik heb géén fobie maar zou ze echt niet aaien, al was het maar omdat ik denk ze daarmee stuk te maken, Maar misschien is het juist omdat ik geen echte fobie heb. Ik zou het ontbreken van een emotionele response niet zo opmerken, Als je die wel merkt, wordt je misschien nieuwgieriger, en doe je het daarom juist wél.
Ik wens u alle goeds
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Re: fobieën
De lading dekt niet waar het over gaat lijkt me.
Het gaat meer over fobieën, onterechte angsten.
Maar angst in het algemeen is nuttig, dat blijk dat mensen die geen angst kennen, meestal maar kort leven.
Het gaat meer over fobieën, onterechte angsten.
Maar angst in het algemeen is nuttig, dat blijk dat mensen die geen angst kennen, meestal maar kort leven.
OK topictitel aangepast.
Peter van Velzen
Peter van Velzen
Laatst gewijzigd door Peter van Velzen op 31 aug 2022 04:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: topictitel aangepast
Reden: topictitel aangepast
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?