Wie ben ik?

Vertel hier iets over jezelf,..wie je bent en wat je bezig houdt.

Moderator: Moderators

Leon
Diehard

Re: Wie ben ik?

Bericht door Leon »

vegan-revolution schreef: 07 mei 2022 22:31 Ik had gemist dat je ook hier was toegetreden, Leon. Alsnog van harte welkom! We kennen elkaar al van GG.
Ja dank je, bij GG zag je me niet als gelovige. Hier wordt ik juist als gelovige behandeld. Het is me wat.

Ik weet niet of ik hier nu nog zoveel zal posten. De behoefte van de deelnemers hier lijkt wat anders, dat was op GG ook al gebeurd, meer op elkaar afbranden dan op het voeren van een gesprek. Ik merkte zelfs al dat ik naar collega’s cynisch en snappy werd. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik ben benieuwd wat nu de reactie zal zijn als ik dit zo stel.
Misschien…
Leon
Diehard

Bericht door Leon »

malou schreef: 07 mei 2022 23:30
vegan-revolution schreef: 07 mei 2022 22:31 Ik had gemist dat je ook hier was toegetreden, Leon. Alsnog van harte welkom! We kennen elkaar al van GG.
Ach...ik ben hier nu ook even denk ik..
Callista van GG.... :)
Ik zie nu dat ik me hier al had aangemeld in 2011.. :roll:
Hallo Malou, ik las het gisteren nog op GG dat je op FT Malou heet. Je bevestigt het hier. Bedankt. Ik had Mart al ontdekt aan zijn onderwerpkeuze en schrijfstijl.Zo zal ik ook wel herkenbaar blijven.
Misschien…
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Bij sommige namen hoef je niet te gissen.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Een paar reacties afgesplitst vanuit dit voorsteltopic in "Persoonlijk" naar een discussie forum.
Schrijf- en spreekstijlen en duidelijkheid bij discussies.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
vegan-revolution
Superposter

Bericht door vegan-revolution »

Leon schreef: 08 mei 2022 09:02
Ja dank je, bij GG zag je me niet als gelovige.
Dat niet zozeer. Het was mij (nog) niet duidelijk
Leon schreef: 08 mei 2022 09:02De behoefte van de deelnemers hier lijkt wat anders, dat was op GG ook al gebeurd, meer op elkaar afbranden dan op het voeren van een gesprek. Ik merkte zelfs al dat ik naar collega’s cynisch en snappy werd. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik ben benieuwd wat nu de reactie zal zijn als ik dit zo stel.
Er zijn hier wel een aantal mensen die op elke slak zout leggen, maar dat kan ook leerzaam zijn als je het sportief opvat. Je zou het als uitdaging kunnen beschouwen. Maar er door scherpslijpers voortdurend op gewezen worden dat er ergens een komma verkeerd staat kan wel vermoeiend zijn en dan kan de discussielust snel minder worden. Je kunt je troosten met het feit dat er hier ook leden zijn die zich (meestal) wat milder uitlaten. Maar die blijven meestal meer op de achtergrond. Maria vind ik een voorbeeld van iemand die zich meestal zeer doordacht en voorzichtig uitlaat.

Het is vaak lastig om al redenerende vanuit je eigen belevingswereld enig goed zicht te krijgen op de belevingswereld van een ander.
                              Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Plaats reactie