Thierry Baudet: "Jezus is mijn voorbeeld"

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

doctorwho
Ontoombaar

Re: Thierry Baudet: "Jezus is mijn voorbeeld"

Bericht door doctorwho »

Jagang schreef: 02 okt 2021 19:23 Prachtig.
Ik ga meteen even langs de Gamma morgen, om wat hout en spijkers in te slaan. :)
Krijgen we straks zeker vier paasdagen :D
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Christoffel

Bericht door Christoffel »

Een gesprek over Thierry Baudet is zinloos. De man spoort gewoon niet en daar is geen kruit tegen gewassen. Het gros van de kiezers heeft dat in de gaten en laat hem verder rusten.
Christoffel

Bericht door Christoffel »

kiezervolk
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Aantal berichten afgesplitst naar de Babbelbox, omdat dit soort off topic gaan een oorspronkelijke discussie kan doden.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

gerard_m schreef: 02 okt 2021 10:57 Hij heeft niets met kwetsbare groepen, niets met Jezus, niets met Nederland. Hij heeft vooral iets met Thierry Baudet.
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... -aids-leed
Zijn nieuwste stunt.
Een bijzonder stukje televisiegeschiedenis op zondagavond. Humberto Tan (55) neemt in zijn wekelijkse talkshow zijn standpunt in tegen Thierry Baudet (38), nadat de Forum voor Democratie-leider eerder dit weekend zegt dat de kans dat een witte heteroman aids krijgt '0,000 procent' is.

"Baudet vindt het nodig om al dat leed te bagatelliseren en te overgieten met een racistisch, homofoob sausje"
De presentator opent de show met de woorden dat hij lang heeft getwijfeld of hij wel aandacht aan deze uitspraken van Thierry Baudet moet besteden. "Maar het raakt me persoonlijk. Dus laten we toch kijken naar de woorden van Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet dit weekend uitsprak." Thierry's uitspraak dat aids 'niet bestaat voor 'blanke' hetero's' zie je hieronder terug.
Voor accounthouders het Twitteradres
Naar de reacties te lezen:

Hoe hij het bedoeld heeft doet mi. niet ter zake.
Of hij wel of niet gelijk heeft, als hij bedoelt dat het geen algemene ziekte is, maar vnl. voor komt bij homo's, ook niet.
Wat mij stoort is, dat hij weer een volkomen overbodig clickbite heeft geproduceerd, die slechts polarisatie oplevert en zo stemmingmakerij is.
En daarom willens en wetens mensen kwetst.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

Los van de racistische tint in dit filmpje, die dit een onprettig filmpje maakt, is dit ook een zeldzame hoeveelheid domheid samengeperst in één minuut.

De "Big Pharma" wil dat wij condooms gebruiken? Nooit geweten dat zij rijk worden van condooms. Als Big Pharma er al iets van vindt, zouden ze condooms juist afschaffen om hun medicijn omzet te verhogen (je zou bijna denken dat Baudet zelf voor Big Pharma werkt).

Aids is ook niet de enige geslachtsziekte natuurlijk. Zelfs als de stelling waar zou zijn over Aids onder blanke hetero's, dan geldt die zeker niet voor andere geslachtsziektes.

De preventie paradox heeft Baudet ook nooit begrepen. Wellicht is het aantal besmetting laag dankzij condoomgebruik.
Dit is zoiets als de maximum snelheid afschaffen in woonerven, want de kans dat je daar dodelijk verongelukt ligt heel laag.
Is hij dom of doet hij het expres?

Dat laatste gaat telkens fout bij Baudet en maakt hem gevaarlijk. Je kunt met deze redenering iedere vorm van preventie beter afschaffen, zoals corona maatregelen. Inderdaad stemmingmakerij.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Plaats reactie