ChaimNimsky schreef: ↑20 jun 2021 17:07Ik heb je dit nu reeds achtmaal verzocht en het ziet er bijzonder sterk naar uit dat je simpel het zoveelste statement uit je eigen hoge hoed hebt getoverd.
Jullie discussie over wat wetenschappelijk wel of niet mogelijk is is geheel overbodig en irrelevant.
Overigens, de kritiek die Tiberius gaf betreffende de Vergelijking van Drake is
uiteraard terecht. Zelfs een onbenul als ik concludeert onmiddellijk dat die bewering die je aandient als "wetenschappelijk", zonder dat men zelfs maar het bewijs in handen heeft dat er überhaupt leven buiten onze planeet bestaat, volstrekt ongegrond is. Het is speculatie en kan bijgevolg niet als serieus argument gegeven worden.
Maar men kan dit alles opzij zetten. Het enige van relevantie is dat je ervoor hebt gekozen om de minst waarschijnlijke uitleg van het voorhanden zijnde materiaal te verdedigen en je niet bereid bent om dat onder ogen te zien. Je bent ufogelovige geworden op dezelfde manier als mensen door zogenaamde wonderen tot religieus geloof komen en op dezelfde manier als Maarten V. van nature voor het minst waarschijnlijke kiest. Je vecht nu voor aliens alsof je leven ervan afhangt. Kom tot bezinning en ga eens lachen om jezelf, want ik ken je toch echt als iemand die ik hoog heb zitten en het kan eenvoudig niet waar zijn dat je zo gemakkelijk kan vallen voor Amerikaanse goedgelovigheid. Het moet de Spaanse hitte zijn die even de overhand heeft.
Ga eens deze video beluisteren die je met beide benen weer veilig op Finse granietbodem laat landen (met behulp van Engelse nuchterheid)

:
https://www.youtube.com/watch?v=BgTWA3K3kts