ChaimNimsky schreef: ↑26 mei 2021 03:33
heeck schreef: ↑25 mei 2021 15:04
Vandaar dat ik nieuwsgieriger ben naar het komende maand uitkomende UAP-TASKFORCE-report dan naar de speculaties-rotonde hier.
Roeland
Verwacht je meer dan iets als: ''AUPs bestaan, maar we weten niet wat het voor fenomeen is''? Ik niet. Ze zullen hooguit het bestaan van iets bevestigen waarvan ze niet eens weten wat het is. Het is een ongemakkelijke waarheid waar je weinig mee kunt, vergelijkbaar met
dit bord. Enerzijds zal men waarschijnlijk erkennen dat deze zaken potentieel een bedreiging voor de natonale veiligheid zouden kunnen vormen, maar anderzijds weten ze niet eens waar ze het nu precies over hebben, noch beschikken ze blijkbaar over de tech er iets tegen te doen. Dat is - lijkt me - zo'n beetje de status.
Chaim,
Dat snap ik, maar jouw "Het is een ongemakkelijke waarheid waar je weinig mee kunt, vergelijkbaar met . . . " is de meest rake opmerking.
Het ongemak, als dat UAP-report zo nietszeggend blijft als jij vermoedt, is ons ongemak van onkunde enerzijds en onze oncheckbare fantasieën anderzijds.
Omdat juist dat ongemak wordt geëxploiteerd heb ik heel sterk de neiging af te wachten.
Waar anders kan op worden gewacht?
Tot heden geen UFO boven luchtmachtbasis Leeuwarden waarover Omrop Fryslan zeker verslag zal geven.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.