heeck schreef: ↑19 apr 2021 09:04
Vroeger had je ook geen gebitcorrectie, en ook geen nieuwe heupen of knieën, moest je allemaal maar mee leren leven of zelfs dat niet.
van die dingen weten we dat ze helpen en mensen hun levenskwaliteit verhogen, hetzelfde gaat op voor brandwonden
je borsten lelijk vinden en ze daarom vergroten? dan zit je weer bij de psyche van iets normaals niet aanvaarden.
bij het hele transgenderverhaal weten we dat niet, er is gewoon geen deftig onderzoek naar het psychische luik en of prutsen aan de uiterlijke schijn werkt.
wat je wel vaak ziet is dat elk negatief aspect direct aan de boze transfobe buitenwereld gelinkt wordt.
jij suggereert dit ook hier regelmatig alsof het probleem eigenlijk bij mij of axyanus ligt.
is een heteroman een transfoob omdat hij neit met mannen wil daten? ik denk het niet en dan maakt het niet uit hoe die man zich bekijkt of verlangt hoe ik hem moet bekijken.
je ziet trouwens dat vooral vrouwen/lesbiennes dat verwijt krijgen, integenstelling tot homomannen waar nieuwe vrouwen dat dus niet doen. klassieke evolutie en typsich mannelijk om zich zo op te dringen in de vrouwenwereld.
Zo bewijs je dat het uiteindelijk toch gewoon biologische mannen zijn.
heeck schreef: ↑19 apr 2021 09:04
Hebben jullie een of andere maat gevonden waarlangs je andermans ongerief kunt meten?
hioe behandelen we psychische aandoeningen allerhande? door in te gaan op hun wensen en denkbeelden? de maatschappij forceren om daarin mee te gaan terwijl iedereen weet dat hun ultieme wens/verlangen nooit zal uitkomen?
bij kinderen zou het heel eenvoudig moeten zijn, los van elke ideologie
tot leeftijd 18 blijf je eraf, zowel medicamenteus als chirurgisch en wie doet wel doet maakt zichzelf schuldig aan kindermishandeling en dat zou strafbaar meoten zijn.
eens volwassen mogen ze dan aan zichzelf prutsen zoveel ze willen maar ik ben er vrij gerust in dat 95-99% van die kinderen gewoon gezonde holebi's zullen worden.