Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
Moderator: Moderators
Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.
En door.
UAP Task Force to Provide Report to Senate Intelligence Committee
“The newly enacted Intelligence Authorization Act incorporates the Senate Intelligence Committee’s report language calling for an unclassified, all-source report on the UAP phenomenon. This was accomplished in the Joint Explanatory Statement accompanying the bill,” says Christopher Mellon, former Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence and former staff Director of the United States Senate Intelligence Committee, who played an integral role in the development of the legislation.
“Consequently, it’s now fair to say that the request for an unclassified report on the UAP phenomenon enjoys the support of both parties in both Houses of Congress ", Mellon told The Debrief in an email. https://thedebrief.org/uap-task-force-s ... ation-act/
_______
Algemeen overzichtje laatst recente ontwikkelingen.
UAP News | The Latest Drops (E7)
UAP Task Force to Provide Report to Senate Intelligence Committee
“The newly enacted Intelligence Authorization Act incorporates the Senate Intelligence Committee’s report language calling for an unclassified, all-source report on the UAP phenomenon. This was accomplished in the Joint Explanatory Statement accompanying the bill,” says Christopher Mellon, former Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence and former staff Director of the United States Senate Intelligence Committee, who played an integral role in the development of the legislation.
“Consequently, it’s now fair to say that the request for an unclassified report on the UAP phenomenon enjoys the support of both parties in both Houses of Congress ", Mellon told The Debrief in an email. https://thedebrief.org/uap-task-force-s ... ation-act/
_______
Algemeen overzichtje laatst recente ontwikkelingen.
UAP News | The Latest Drops (E7)
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Labyrint,
Mooi dat je jezelf zelfs beheerst voor wat betreft het hier uitstrooien van berichten.
En dat nudaaruit blijkt dat aan mijn verwachting toch zal worden voldaan:
Jouw paniek-gewenningsmodel:
wantrouw ik en sla ik daarom ongeveer net zo hoog aan als
https://skeptoid.com/episodes/4760?utm_ ... dium=email
The 1994 Ruwa Zimbabwe Alien Encounter
Ben benieuwd wanneer de vliegbasis alhier wordt bezocht, want dan wordt het al wat serieuzer.
Roeland
Mooi dat je jezelf zelfs beheerst voor wat betreft het hier uitstrooien van berichten.
En dat nudaaruit blijkt dat aan mijn verwachting toch zal worden voldaan:
Als er dan gelijk wordt voldaan aan mijn chocola-weddenschap dan zal ik heel misschien wat meer tijd aan UAP-s vergooien.“Consequently, it’s now fair to say that the request for an unclassified report on the UAP phenomenon enjoys the support of both parties in both Houses of Congress ",
Jouw paniek-gewenningsmodel:
Iedere "groenteboer" en "man bij de bushalte" en natuurlijk "Oma" moeten het “eerst een beetje gezien hebben en er over gefronst hebben” En ik vermoed na drie jaar dat ik nu steeds beter begrijp dat dat programma eerst moet worden afgedraaid. Wie er 3 jaar lang naar een boom staan te kijken zien wellicht het bos niet. Er is zo veel meer in context met dat filmpje.
Ben benieuwd wanneer de vliegbasis alhier wordt bezocht, want dan wordt het al wat serieuzer.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Alweer aan het “spijt-mijden” door niet inhoudelijk te worden? Zo werkt dat niet.
Ik heb je toch echt een aantal belangrijke opmerkingen en vragen gesteld in mijn bericht ervoor.
Belangrijk: Wat verzin ik zoal Heeck?
- Dan moeten we dat toch maar even na-zoeken in dit topic. Wijs ze aan en dan zal ik je eventuele (verbeterde) uitleg (?) van mijn kant bezorgen. Of mij excuseren voor foute berichtgeving/vergissingen, en daardoor misleidingen.
En wat mij meer opvalt en waar je ook liever niet op antwoord. De leerstof! Om te kunnen deelnemen aan een inhoudelijke discussie dien je te weten wat er inhoudelijk speelt. Anders loop je enorm in de weg voor een vloeiende communicatie. Het is of ik een dronken man zijn adres moet vertellen.
- De regelmatig verschijnende podcasts met de koers die wordt aangehouden (maar die kennelijk niet beluisterd worden, daar ik dit bemerk aan jullie onder de maat reacties). De invoeging van James Fox aan de club. Twee maal (mij bekend) verschijnen van Luis Elizondo vorige week en de week daarvoor met nieuws over de internationale plannen. In Januari horen we alvast meer hierover.
Nog iets…..
- Ik mag kennelijk niet te weten komen wat je argumenten zijn.
- Argumenten tegen wat?
- Wat is "je zaak" nu eigenlijk precies?
- Na drie jaar zou je je eigen scepsis toch eens degelijk onder woorden moeten kunnen brengen.
- Ik zou toch denken dat een beetje scepticus over al dit eenvoudig UAP bedrog zou kunnen heen stappen en per direct alle scepticisme zou richten op een UAP conspiracy om die te kunnen ontmaskeren.
Vragen …..vragen..
en dan een moeizaam/ een vreemd/of geen antwoord.
Maar ja, ….daar kon je echt niet omheen.
Reageer pas wanneer het zin heeft. Anders moet ik weer van alles VOOR jou uitzoeken, waarna je al het door mij uitgezochte VOOR jou waarschijnlijk weer compleet zult negeren. Lees je dus eerst eens wat meer in. Je lethargische en wauwelende berichten zullen er zeer zeker op vooruit gaan. Je raadde Maarten nog “een leerboek!” aan tegen fouten.
Voorbeeldje van de baas van TTSA. Maar ik heb meer voorbeelden wanneer je er op staat. Maar dan moet ik echt even zoeken.
58 seconden
Nou. We wachten het maar af. Dat heb ik je ook al een aantal maal horen zeggen wanneer het inhoudelijk allemaal te serieus werd voor je.
Proost
Ik heb je toch echt een aantal belangrijke opmerkingen en vragen gesteld in mijn bericht ervoor.
Belangrijk: Wat verzin ik zoal Heeck?
- Dan moeten we dat toch maar even na-zoeken in dit topic. Wijs ze aan en dan zal ik je eventuele (verbeterde) uitleg (?) van mijn kant bezorgen. Of mij excuseren voor foute berichtgeving/vergissingen, en daardoor misleidingen.
En wat mij meer opvalt en waar je ook liever niet op antwoord. De leerstof! Om te kunnen deelnemen aan een inhoudelijke discussie dien je te weten wat er inhoudelijk speelt. Anders loop je enorm in de weg voor een vloeiende communicatie. Het is of ik een dronken man zijn adres moet vertellen.
- De regelmatig verschijnende podcasts met de koers die wordt aangehouden (maar die kennelijk niet beluisterd worden, daar ik dit bemerk aan jullie onder de maat reacties). De invoeging van James Fox aan de club. Twee maal (mij bekend) verschijnen van Luis Elizondo vorige week en de week daarvoor met nieuws over de internationale plannen. In Januari horen we alvast meer hierover.
Nog iets…..
Labyrint schreef:Blijft de vraag waarover we nu precies "sceptisch" moeten zijn.
- Je scepticisme is dan "unidentified".
- Ik mag kennelijk niet te weten komen wat je argumenten zijn.
- Argumenten tegen wat?
- Wat is "je zaak" nu eigenlijk precies?
- Na drie jaar zou je je eigen scepsis toch eens degelijk onder woorden moeten kunnen brengen.
- Ik zou toch denken dat een beetje scepticus over al dit eenvoudig UAP bedrog zou kunnen heen stappen en per direct alle scepticisme zou richten op een UAP conspiracy om die te kunnen ontmaskeren.
Vragen …..vragen..
en dan een moeizaam/ een vreemd/of geen antwoord.
Mijn hemel. Een echte interactie van jou! We noteren ‘m
Maar ja, ….daar kon je echt niet omheen.
Jouw chocalade weddenschap interesseert niemand geen ene reet.“Heeck” schreef:Als er dan gelijk wordt voldaan aan mijn chocola-weddenschap dan zal ik heel misschien wat meer tijd aan UAP-s vergooien.
Reageer pas wanneer het zin heeft. Anders moet ik weer van alles VOOR jou uitzoeken, waarna je al het door mij uitgezochte VOOR jou waarschijnlijk weer compleet zult negeren. Lees je dus eerst eens wat meer in. Je lethargische en wauwelende berichten zullen er zeer zeker op vooruit gaan. Je raadde Maarten nog “een leerboek!” aan tegen fouten.
Mijn? Die van de initiatiefnemers …..“Heeck” schreef:Jouw paniek-gewenningsmodel
Voorbeeldje van de baas van TTSA. Maar ik heb meer voorbeelden wanneer je er op staat. Maar dan moet ik echt even zoeken.
58 seconden
Ja wat moet ik daar nu weer mee? Gaan we nu "alien-zaken" bespreken omdat dat lekker en makkelijker weg-skepteert voor jou?“Heeck” schreef:Iedere "groenteboer" en "man bij de bushalte" en natuurlijk "Oma" moeten het “eerst een beetje gezien hebben en er over gefronst hebben” En ik vermoed na drie jaar dat ik nu steeds beter begrijp dat dat programma eerst moet worden afgedraaid. Wie er 3 jaar lang naar een boom staan te kijken zien wellicht het bos niet. Er is zo veel meer in context met dat filmpje.
Roeland
Nou. We wachten het maar af. Dat heb ik je ook al een aantal maal horen zeggen wanneer het inhoudelijk allemaal te serieus werd voor je.
Proost
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Het bijzondere blijft dat er geen scherpe beelden van de tic- tacs veschenen zijn. Mogelijk zijn de belgische F-16's met betere camera's uitgerust
https://www.hln.be/buitenland/belgische ... 169724359/
https://www.hln.be/buitenland/belgische ... 169724359/
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Classified UFO Documents Could Be Released Within 180 Days Thanks to COVID-19 Relief Bill
https://www.complex.com/life/2020/12/cl ... ce=twitter
https://www.complex.com/life/2020/12/cl ... ce=twitter
As Christopher K. Mellon—ex-Deputy Assistant Secretary of Defense for Intelligence in both the Clinton and W. Bush eras—explained on Tuesday, the freshly enacted Intelligence Authorization Act brings in the Senate Intelligence Committee's "report language" calling for an unclassified and all-sources report on the UAP (more commonly known as UFO) issue. According to Mellon, "it's now fair to say" this request has bipartisan support.
With the passing of the aforementioned spending bill, which includes the Intelligence Authorization Act, a 180-day countdown has begun.
Included as a "committee comment" in the Intelligence Authorization Act, the committee directs the director of national intelligence "in consultation with the Secretary of Defense and the heads of such other agencies" to submit a report within 180 days of the date of enactment of the Act to the congressional intelligence and armed services committees on UAPs.
The report, per the committee, should include a thorough analysis of available data and intelligence reporting on UAPs. Types of potential data specifically mentioned in the document are geospatial intelligence, signals intelligence, human intelligence, and measurement and signals intelligence.
"I'm hopeful the new Administration will rigorously execute its oversight prerogatives because the concerns of the public and numerous U.S. military personnel have been ignored by a complacent national security bureaucracy for far too long," he said.
omdat een jaartal slechts relatief is
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ben je nu al lazarus Holog? Nog een paar minuten. Dan zijn we in 2021
ok het jaartal is niet helemaal wat het hoort te zijn - maar het belangrijkste is er in elk geval wel, ufo's.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Ja alleen is het mij niet duidelijk wat je wilt met je bericht. Heb je vragen over het onderwerp?
2020: A year of UFO news almost too strange to believe
The Pentagon played a huge role in the release of unclassified documents
https://www.foxnews.com/science/top-ufo-stories-of-2020
The Pentagon played a huge role in the release of unclassified documents
https://www.foxnews.com/science/top-ufo-stories-of-2020
Huiden, en vooral verhalen er over. Tot films aan toe.
Nu nog een beertje schieten.
Hoeft echt niet groot te zijn.
Mag in het koffertje van Elizondo passen dat hij daar speciaal voor klaar heeft staan.
Roeland
Nu nog een beertje schieten.
Hoeft echt niet groot te zijn.
Mag in het koffertje van Elizondo passen dat hij daar speciaal voor klaar heeft staan.
Roeland
Dan wordt vast ook een scherpe foto gemaakt.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
Conditionering. En jouw verwarring en gewauwel is daar nu eenmaal een onderdeel van.
Maar even een 'discussie regel' vraag van mij:
Wat is "je zaak" nu eigenlijk precies?
Peter van Velzen deed in 2018 met gezonde scepsis tegenover een buitenaardse verklaring ook nog een poging naar een aardse “complot theorie”. Waar ikzelf dacht aan een ‘Limited Hangout’ viewtopic.php?p=541104#p541104
Laatst gewijzigd door Labyrint op 03 jan 2021 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Je geeft me veel te veel gestaltes, van geslachtsdeel t/m iemand die eenvoudig UAP-bedrog dient te zien.“Labyrint” schreef: Ik zou toch denken dat een beetje scepticus over al dit eenvoudig UAP bedrog zou kunnen heen stappen en per direct alle scepticisme zou richten op een UAP conspiracy om die te kunnen ontmaskeren.
Alle opwinding waarover jij hier in veelvoud en ook vaak herhaald, ook nog vanwege nieuwsbronnen met zelfde geïnterviewden, maskeren tot heden waar ik nieuwsgieriger naar wordt.
Verklaring van de geverifieerde oorzaken.
Ook jij kan daar niet anders aan toevoegen, dan meer van hetzelfde.
We zitten in hetzelfde schuitje. Jij zeer opgewonden en ik wat minder.
Roeland