Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint »

“Peter van Velzen” schreef:De enige methodologie die ik kan bedenken is goed docmenteren en vervolgens onderzoeken of op er die datums en die tijden van de dag en die plaats bijzondere atmosferische (of astronomische, inclusief zonneactiviteit en eb en vloed).omstandigheden waren Als die gevonden worden, kun je verder zoeken.

Natuurfenomenen die zich intelligent gedragen en zich boven militair terrein en kerninstallaties ophouden en volgens gevechtspiloten maken dat ze wegkomen wanneer benaderd zijn niet wat de aandacht heeft getrokken. Natuurfenomenen "sparren" niet met gevechtsvliegtuigen. Tenzij eb en vloed toch door Zeus worden veroorzaakt. En eruitzien als een tictac.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef: 20 dec 2020 12:36
Natuurfenomenen die zich intelligent gedragen en zich boven militair terrein en kerninstallaties ophouden en volgens gevechtspiloten maken dat ze wegkomen wanneer benaderd zijn niet wat de aandacht heeft getrokken. Natuurfenomenen "sparren" niet met gevechtsvliegtuigen. Tenzij eb en vloed toch door Zeus worden veroorzaakt. En eruitzien als een tictac.
De sterkte van een redenatie-ketting wordt bepaald door het optellen van de sterktes van de enkele schakels?

Zou in dit bijzondere geval best kunnen toch?

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 20 dec 2020 12:36 Natuurfenomenen die zich intelligent gedragen en zich boven militair terrein en kerninstallaties ophouden en volgens gevechtspiloten maken dat ze wegkomen wanneer benaderd zijn niet wat de aandacht heeft getrokken. Natuurfenomenen "sparren" niet met gevechtsvliegtuigen. Tenzij eb en vloed toch door Zeus worden veroorzaakt. En eruitzien als een tictac.
Het tic tac fenomeen had als mogelijke verklaring dat het sensorlock-systeem niet goed werkte, waarom vergeet je steeds deze optie en ga je er een extra (overbodige) speler inbrengen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

doctorwho schreef: 20 dec 2020 17:23Het tic tac fenomeen had als mogelijke verklaring dat het sensorlock-systeem niet goed werkte, waarom vergeet je steeds deze optie en ga je er een extra (overbodige) speler inbrengen.
Nergens terug te vinden in: A Forensic Analysis of Navy Carrier Strike Group Eleven’s Encounter with an Anomalous Aerial Vehicle
https://drive.google.com/file/d/1uY47ij ... ChlOG/view

PDF file :!: pas op met ...... windows 95 whatever

APPENDIX D
Advanced Targeting Forward Looking Infrared Radar (ATFLIR)
vanaf pagina 154- 160
--
APPENDIX J
ACCELERATION, SPEED, AND POWER
CALCULATIONS BASED ON AN ATFLIR VIDEO

Vanaf pagina 196 - ?

Ik kan er niets over vinden

edit: pagina 197-

4. The apparent movement of the “Tic-Tac” object moving to the left during
frames 2221 to 2251 or 1.14.11sec to 1.15.11 sec (the exact times are obtained using the
VirtualDub software) into the video is due to the “Tic-Tac” moving to the left and not due to
the airplane moving to the right. This is based on the ATFLIR display showing that the
“Tic-Tac” remains in a relatively stable position, as the ATFLIR display registers a constant
angular pointing position at the top of the ATFLIR display of 8 deg to left and 5 deg down
from the airplane axis in the frames that were analyzed. The tracking servo does not seem to
change its position, but it is possible that a small angular degree shift of a few tenths of a
degree would not be registered in the display as the display does not appear to update
changes of less than 1 deg. This could result in what would appear to be a large acceleration
and not due to any change in the objects motion. This would also nullify assumption 3
above as the object would not be turning to the left and no change in shape would be
observed. The argument against this possibility is that the ATFLIR display would be very
difficult for the pilot to use, if small angular deviations due to atmospheric vibrations would
constantly make objects on the display shoot off the screen and this has not been reported
by the pilots during any interviews or other discussions. If it did occur this would surely
have been mentioned as a possibility. The tracking servo does not seem to change its
position but it is possible that it could be turned off or be malfunctioning during this time,
but according to interviews of the people involved all equipment was functioning perfectly.

____
doctorwho schreef: 20 dec 2020 17:23 ....extra (overbodige) speler
Heh (?)
--
Even ter herinnering:
Labyrint schreef: 19 dec 2020 10:37Ik zei al eerder. Voor het experiment op zich genomen zijn er geen buitenaardsen nodig. Het fenomeen is er.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 20 dec 2020 18:42
doctorwho schreef: 20 dec 2020 17:23Het tic tac fenomeen had als mogelijke verklaring dat het sensorlock-systeem niet goed werkte, waarom vergeet je steeds deze optie en ga je er een extra (overbodige) speler inbrengen.
Nergens terug te vinden in: A Forensic Analysis of Navy Carrier Strike Group Eleven’s Encounter with an Anomalous Aerial Vehicle
staat in ondertiteling van door jou ingebracht jijbuisje eerder in dit draadje.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

doctorwho schreef: 20 dec 2020 20:06staat in ondertiteling van door jou ingebracht jijbuisje eerder in dit draadje.
Ik begrijp niet precies wat je nu allemaal bedoeld hierboven, of waar je heen wil, maar ik hoop in ieder geval dat je voor jezelf wat aan mijn bericht daarboven hebt gehad. Graag gedaan.
:)
holog
Bevlogen

Bericht door holog »

dit is er eentje voor onze alien- hunters - dacht ik zo - een kerstkadeautje

https://www.newscientist.com/article/22 ... idate-yet/

of is het enkel fun als er UFO's aan te pas komen ? en zijn de aliens slechts een leuke bij optie.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

holog schreef: 23 dec 2020 18:57 dit is er eentje voor onze alien- hunters - dacht ik zo - een kerstkadeautje

https://www.newscientist.com/article/22 ... idate-yet/
Interessant. Ik las eerder deze week nog dit i.v.m. SETI.
SETI begint kennelijk haar methoden te verscherpen/vernieuwen. Aangezien de technologie vordert zijn er meer mogelijkheden tot gedegen onderzoek. Ik ben ook benieuwd naar de James Webb telescoop en wat die gaat ontdekken.

Let's Search for Alien Probes, Not Just Alien Signals
“Multi-messenger” SETI would broaden the quest to find celestial companions

https://www.scientificamerican.com/arti ... n-signals/

Maar goed ..... :) Aan allen ....

Afbeelding
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Labyrint schreef: 24 dec 2020 22:45Ik ben ook benieuwd naar de James Webb telescoop en wat die gaat ontdekken.
Ik eveneens. Die telescoop kan ondermeer ontdekken of er in de atmosfeer van planeten en manen - ook in andere sterrenstelsels - zich chemicaliën bevinden die wellicht op leven duiden.
Maar goed ..... :) Aan allen ....

Afbeelding
Insgelijks!
Zionist
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Fijne dagen
IMG_6891.jpg
IMG_6891.jpg (38.17 KiB) 886 keer bekeken
MaartenV
Bevlogen

Bericht door MaartenV »

Afbeelding
Hoe maak je (volgens mij) het onderscheid tussen een waarnemer mét bewustzijn en één zonder bewustzijn:
Zie hier voor mijn (kort Engelstalig) artikel erover als je meer interesse hebt:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17340466
holog
Bevlogen

Bericht door holog »

maarten - leg uit : wat heeft je foto met aliens of ufo's te maken ? - ik begrijp hem niet.
The decel mindset is the most destructive force imaginable. It infects its host and convinces it to slowly die.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

holog schreef: 25 dec 2020 12:04 maarten - leg uit : wat heeft je foto met aliens of ufo's te maken ? - ik begrijp hem niet.
Ik begrijp het wel. Hij wenst je fijne dagen. :)

Maar als je niets te doen hebt heb ik nog wat te lezen voor je hoor..
Heel erg diepgaand en recent.
https://thedebrief.org/fast-movers-and- ... ask-force/
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

holog schreef: 25 dec 2020 12:04 maarten - leg uit : wat heeft je foto met aliens of ufo's te maken ? - ik begrijp hem niet.
Nou, het doet wel een klein beetje buitenaards aan. Een witte kerst.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef: 25 dec 2020 12:36
Ik begrijp het wel. Hij wenst je fijne dagen. :)

Maar als je niets te doen hebt heb ik nog wat te lezen voor je hoor..
Heel erg diepgaand en recent.
https://thedebrief.org/fast-movers-and- ... ask-force/
Labyrint,

Opwindende link!
Hoop op verhelderende berichtgeving in mei 2021, -door de UAP-taskforce-, verschrompelt wel bij het lezen van de laatste alinea:
Offering The Pentagon one final opportunity to discuss what we intended to report or comment on McClintock’s statement, The Debrief once more reached out to spokeswoman Susan Gough. Our offer went unanswered.

At least from an official position, the source behind unidentified aerial phenomena appears to remain a mystery.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Plaats reactie