Om dezelfde reden weggewoven of was er een andere reden?ChaimNimsky schreef: 07 nov 2020 18:18Er zijn al 3 aanklachten door de rechters weggewoven en de andere aanklachten maken eigenlijk geen kans. Bovendien is nou eveneens in Nevada de winnaar. Als de voorsprong in Arizona blijft (en daar ziet het ernaar uit), zijn Pennsylvania en Georgia zelfs niet eens meer relevant. De overwinning is binnen!lanier schreef: 07 nov 2020 18:10 Juich niet te vroeg!
Nu is er een persconferentie gaande via Youtube waar advocaten van Trump aan het woord zijn. Ook staan er 15 toezichthouders die geweerd zouden zijn bij het tellen van poststemmen in Pennsylvania. Normaal moeten een democraat en een republikein meekijken maar deze zouden zijn geweerd. Maandag beginnen ze een rechtzaak.
Verkiezingen VS 2020
Re: Verkiezingen VS 2020
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Eindelijk!!! We kunnen na vier jaar weer ademhalen! Wat heb ik op dit moment gewacht! Justin Trudeau heeft Biden meteen gefeliciteerd en zegt uit te zien naar een goede samenwerking met het land waar het altijd zo'n nauwe band mee heeft gehad. YES! Wij allemaal!! 
Born OK the first time
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Gefeliciteerd!Mullog schreef: 07 nov 2020 17:59 @rereformed, ik wil je persoonlijk even feliciteren met deze overwinning![]()
![]()
@ChaimNimsky
Gefeliciteerd en hartelijk bedankt voor al die momenten dat je de moed erin hield en steeds een hart onder de riem stak!! (zeggen ze echt zoiets raars in het Nederlands?...ik meen me zoiets te herinneren, maar kan zijn dat ik nu maar een potje van dat Nederlands maak.)
Born OK the first time
@Rereformed
Het was lang wachten.. maar het loont

Maar je ziet hoe taai dat soort lieden kunnen zijn.
En als het aan Trump ligt is het nog lang niet klaar.
Het was lang wachten.. maar het loont
En als het aan Trump ligt is het nog lang niet klaar.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 07 nov 2020 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Het is allemaal vergeefs en enkel de volgende domme zet van Trump.lanier schreef: 07 nov 2020 18:10 Juich niet te vroeg!
Nu is er een persconferentie gaande via Youtube waar advocaten van Trump aan het woord zijn. Ook staan er 15 toezichthouders die geweerd zouden zijn bij het tellen van poststemmen in Pennsylvania. Normaal moeten een democraat en een republikein meekijken maar deze zouden zijn geweerd. Maandag beginnen ze een rechtzaak.
Het is al bekendgemaakt dat het niet gaat om het weren van toezichthouders. Die waren er wel degelijk. Maar de Republikeinen eisten dat ze wat dichterbij mochten staan. Dat werd hen niet gegund. Toen eisten ze dat ze met verrekijkers mogen kijken. Eerst werd dat ook verboden, maar even later werd daartoe toestemming gegeven. Kortom, het is eenvoudig spijkers op laag water zoeken. (zegt men in het Nederlands ook zoiets raars?) No chance. Fox heeft het ook al toegegeven. Dat beslist de zaak voor Trump, want het is zijn laatste verdedigingslinie om het volk te bereiken.
Het is afgelopen voor Trump. Hij kan enkel nog kiezen tussen een waardige aftocht of een afgang.
Born OK the first time
- Chinaman
- Diehard
nu kunnen de Democraten de bordjes (t shirts petjes etc) weer doorgeven aan de Republikeinen Karl Jaspers; those who committed war crimes were morally guilty, and those who tolerated them without resistance were politically guilty, leading to collective guilt for all.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Gefeliciteerd!Gerard R. schreef: 07 nov 2020 18:56 @Rereformed
Het was lang wachten.. maar het loont![]()
Niet alleen taai. Ook behorend tot de meest gevaarlijke mensen die op aarde maar rondlopen: cultleiders. Iemand die bij machte was miljoenen mensen tot blinde volgzaamheid te bespelen en voor miljoenen zwart voor wit door kon laten gaan.
Born OK the first time
-
ChaimNimsky
- Superposter
De aanklacht was niet sterk genoeg. De overige aanklachten die nog staan, gaan voornamelijk over onvoldoende stemmen om het eindresultaat te veranderen. En zelfs indien het er meer geweest zouden zijn, is de winst in de staat Pennsylvania en Georgia irrelevant, aangezien Biden eveneens Nevada en Arizona gaat binnenslepen, wat hem eveneens zonder Pennsylvania en Georgia aan de vereiste 270 kiesmannen brengt. Het is over met Trump. Nu zal hij zich als lame Duck moeten gaan concentreren op de zaken die tegen hem lopen, want die zijn daarenetegn erg sterk, zullen waarschijnlijk zijn leven verwoesten en hem zelfs achter de tralies kunnen brengen.lanier schreef: 07 nov 2020 18:46Om dezelfde reden weggewoven of was er een andere reden?ChaimNimsky schreef: 07 nov 2020 18:18Er zijn al 3 aanklachten door de rechters weggewoven en de andere aanklachten maken eigenlijk geen kans. Bovendien is nou eveneens in Nevada de winnaar. Als de voorsprong in Arizona blijft (en daar ziet het ernaar uit), zijn Pennsylvania en Georgia zelfs niet eens meer relevant. De overwinning is binnen!lanier schreef: 07 nov 2020 18:10 Juich niet te vroeg!
Geschiedenis is geschreven, we hebben het live mee mogen maken en een nieuw hoofdstuk breekt aan.
Zionist
-
ChaimNimsky
- Superposter
Jij ook gefeliciteerd! En nu mag je eindelijk je wijntje opdrinkenRereformed schreef: 07 nov 2020 18:53 @ChaimNimsky
Gefeliciteerd en harterlijk bedankt voor al die momenten dat je de moed erin hield en steeds een hart onder de riem stak!!
Ja, dat is correct. ''Hart'' heeft de overdrachtelijke betekenis 'zetel van de moed', net als in de uitdrukkingen het hart hebben (om iets te doen) ('iets durven of wagen') en het hart zonk hem in de schoenen ('hij verloor alle moed'). Met de riem is een band bedoeld die van de schouder schuin over de borst loopt. Als iemand een hart onder de riem wordt gestoken krijgt iemand dus moed ('het hart') in zijn borst, in zijn lijf (bron:Taaladvies).(zeggen ze echt zoiets raars in het Nederlands?...ik meen me zoiets te herinneren, maar kan zijn dat ik nu maar een potje van dat Nederlands maak.)
Laatst gewijzigd door ChaimNimsky op 07 nov 2020 19:25, 5 keer totaal gewijzigd.
Zionist
Thanks. Ja, dat gaat nog wel wat tijd kosten inderdaad. Maar mijn inschatting is dat het ook niet meer zal zijn dan dat.lanier schreef: 07 nov 2020 18:44BdO schreef: 07 nov 2020 18:13Link?lanier schreef: 07 nov 2020 18:10 Juich niet te vroeg!
https://youtu.be/hqPqPjQFXeQ
Eerste 16 minuten moet je overslaan.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Tsja, ik zit er nog steeds over te denken of het een wijntje moet zijn of toch maar iets anders. Ik heb nog een fles wodka in de kast staan. In 2014 van Lanfy gekregen. Ik denk dat ik die nu eindelijk maar open maak!ChaimNimsky schreef: 07 nov 2020 19:19Jij ook gefeliciteerd! En nu mag je eindelijk je wijntje opdrinken![]()
Born OK the first time
Het is ook weer niet zo dat nu alle ellende voorbij is. Die mensen die op Trump gestemd hebben zijn er nog steeds natuurlijk, en een deel daarvan zal blijven geloven dat juist de democratie de nek om is gedraaid, ook al zullen er ook Republiekeinen zijn die opgelucht adem halen.Rereformed schreef: 07 nov 2020 19:09Gefeliciteerd!Gerard R. schreef: 07 nov 2020 18:56 @Rereformed
Het was lang wachten.. maar het loont![]()
Niet alleen taai. Ook behorend tot de meest gevaarlijke mensen die op aarde maar rondlopen: cultleiders. Iemand die bij machte was miljoenen mensen tot blinde volgzaamheid te bespelen en voor miljoenen zwart voor wit door kon laten gaan.
Inderdaad, laten we vooral niet denken dat de enorme verdeeldheid verleden tijd is. Weinig politici willen in de schoenen van Biden staan.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad, dat heb je met mensen die in cult-denken zijn ondergedompeld.BdO schreef: 07 nov 2020 19:26 Het is ook weer niet zo dat nu alle ellende voorbij is. Die mensen die op Trump gestemd hebben zijn er nog steeds natuurlijk, en een deel daarvan zal blijven geloven dat juist de democratie de nek om is gedraaid, ook al zullen er ook Republiekeinen zijn die opgelucht adem halen.
Het is ook maar de vraag of de Amerikaanse christenen ooit later nog eens doorkrijgen dat ze de duivel aanbaden toen ze zo aan de voeten van Trump lagen. Het is best mogelijk dat ze van kwaad tot erger gaan. Dit soort goedgelovige mensen kan men tot alles verleiden.
Born OK the first time
-
ChaimNimsky
- Superposter
Ja, Wodka is veel sterker dan een gemiddeld rood wijntje. Je had ooit gezegd dat je je misschien voor het eerst in het leven dronken zou gaan drinken indien we van Trump af komen (klik). Met een fles Wodka moet dit zeker gaan lukken. Trouwens, wat Lanfy betreft, heb ik - geloof ik - ook een krat bier gewonnen.Rereformed schreef: 07 nov 2020 19:24Tsja, ik zit er nog steeds over te denken of het een wijntje moet zijn of toch maar iets anders. Ik heb nog een fles wodka in de kast staan. In 2014 van Lanfy gekregen. Ik denk dat ik die nu eindelijk maar open maak!ChaimNimsky schreef: 07 nov 2020 19:19Jij ook gefeliciteerd! En nu mag je eindelijk je wijntje opdrinken![]()
Zionist