Verkiezingen VS 2020

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

axxyanus
Moderator

Re: Verkiezingen VS 2020

Bericht door axxyanus »

appelfflap schreef: 02 okt 2020 08:01 Dus iemand dood wensen omdat je het niet eens bent?
Een moderator onwaardig, zeker op dit een forum en voor iemand die claimt de ratio te volgen

Beschamend
Hou nu eens op met dat karikaturaal gedoe. Rereformed is het hier al met heel wat mensen oneens geweest zonder dat hij ze dood wenste. Zijn uitlating hier nu interpreteren alsof het oneens zijn met iemand voor hem een reden is om iemand dood te wensen is dan ook volledig van de pot gerukt.

P.S. & off topic.
Iemand dood wensen hoeft helemaal niet tegen de ratio in te gaan.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Nou.. hij heeft gesméekt om het te krijgen zeg maar.
** Sommige geesten zijn als beton, goed gemengd en uitgehard.. **
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

appelfflap schreef: 02 okt 2020 08:01 Beschamend
Tsja, maar eerlijk. Altijd nog een graadje beter dan hypocriet.

In mijn optiek is het beschamend wanneer je weet dat hij duizenden mensen de dood heeft ingejaagd door zijn invloed aan te wenden tot het bewust bagatelliseren van covid-19 en bewust de draak te steken met de adviezen van de medische experts, en aan de lopende band valse informatie geeft, maar daarover geen kwaad woord uitspreekt. En ga eens kijken of je een woord van verontwaardiging uitsprak toen hij kleine kinderen van hun ouders scheidde en in kooien opsloot. Was toen niet de moeite van het forummen waard? Maar nu opeens opkomen voor humaan gedrag?

Come on man, eindelijk iets POSITIEFS over Trump! :D

Hoewel... de man heeft ons opgeleid voor fake news: het zal mij niet verbazen wanneer hij over een paar weken hersteld is van nep-covid en de truc gebruikt om het bagatelliseren van covid-19 te versterken.
Born OK the first time
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Rereformed schreef: 02 okt 2020 07:26 Goede kans dat Trump ook geinfekteerd is. Hopelijk gaat hij eraan dood.
rereformed is de karikatuur axx

rereformed
op dit forum staan genoeg verwijzingen naar correct argumenteren
naar de asielproblematiek verwijzen om te kunnen blijven volhouden dat jij Trump dood wil is niet echt een slimme strategie

ook dit forum is dus aan het afglijden richting open riool
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Rereformed schreef: 02 okt 2020 07:26 Er is nog hoop: Hope Hicks heeft corona opgelopen. Goede kans dat Trump ook geinfekteerd is. Hopelijk gaat hij eraan dood. Trouwens de eerste keer in mijn leven dat ik me op zo’n gedachte betrap.
Trump heeft 16000 keer gelogen laat ik hem maar niet volgen. Dus mijn eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat deze gedachte ook bij mij opkwam. Het uitschakelen het liefst via verkiezingen maar gezien zijn onberekenbare gedrag die het lot van miljoenen mensen beïnvloedt zou deze plek waar hij nu zit door een ander moeten worden vervuld. Hij bepaalt welk land geboycot wordt, hij zorgt dat Israël haar gang kan gaan en wil de komende decennia een conservatieve agenda neerzetten door invloed via het hooggerechtshof, waar wij ook last van gaan krijgen. De anti-abortuslobby wordt steeds fanatieker en ze kijken naar de VS. Deze gast zie ik liever vandaag dan morgen verdwijnen. Genoeg ellende veroorzaakt zullen we maar zeggen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Chinaman schreef: 01 okt 2020 06:36Hoe stel je dat voor, hem stoppen?
Moedertje natuur heeft blijkbaar zo haar methodes.

Emotioneel raakt een eventueel noodlot van deze man me niet, want het is in mijn ogen een verachtelijk mens dat reeds zeer veel kwaad heeft aangericht, maar het is vooral zaak dat kiezers niet massaal empathie gaan ontwikkelen voor zijn situatie en daardoor ineens in grote getale op hem gaan stemmen nu hij geen debatten en rallies zal gaan houden. Het is nu belangrijk nuchter te blijven, te zeggen dat hij het voornamelijk aan zijn vreselijke corona-beleid te danken heeft waaraan al zoveel Amerikanen zijn gestorven (rechtvaardigheid), de beschuldiging telkens te benadrukken dat hij anderen heeft kunnen infecteren nadat hij reeds wist Covid-19 te kunnen hebben, maar desondanks nog even doorging ten gunste zijn verkiezing (hij is een egoïst) en tegen de christelijke supporters uit te stralen dat God hier niet los van staat (dat laat de christelijke God aan de zijde van Biden opereren). Hij staat enorm achter in de peilingen en indien de Democraten bezorgdheid en meevoelendheid richting deze man gaan uitstralen, zal het Trump de stemmen kunnen gaan opleveren die hij anders nooit zou hebben gehad.

Wel aangenaam dat we het demagogische gebleer van die autoritaire oranje kop even niet aan hoeven horen.
Zionist
Rereformed
Moderator
Contacteer:

appelfflap schreef: 02 okt 2020 10:48 rereformed is de karikatuur axx
rereformed
op dit forum staan genoeg verwijzingen naar correct argumenteren
naar de asielproblematiek verwijzen om te kunnen blijven volhouden dat jij Trump dood wil is niet echt een slimme strategie

ook dit forum is dus aan het afglijden richting open riool
1) Ik ben allesbehalve een karikatuur. Beklemtoonde zelfs dat het mijn eerlijke gevoelens zijn die ik uitsprak en dat ik nooit eerder zoiets uitgesproken heb.
De goede verstaander kan hieruit opmaken dat ik me ervoor schaam of ervan opkijk. Eerlijk gezegd voel ik nog sterker dat ik er boos om kan worden dat deze psychopaat mij tot zulke gedachten brengt. Daarmee lukt het hem ook nog het mooie plaatje van mezelf in stukken te slaan.
Maar aan jou zijn zulke woorden niet besteed, daarvoor ben je te oppervlakkig.
2) Ik verwees niet naar Trumps asielpolitiek, maar naar de onmenselijke manier van het uitvoeren daarvan. Een zaak verdraaien is onethisch.
3) Je verdraaide mij ook toen je aankwam met je onzinnige reaktie "Dus iemand dood wensen omdat je het niet eens bent?" Natuurlijk wens ik niemand dood vanwege zo'n kleinigheid. Ik gaf een argument waarin ik axxyanus' opmerking "Iemand dood wensen hoeft helemaal niet tegen de ratio in te gaan." illustreerde: beter dat één persoon dood gaat dan dat die persoon via bewust liegen en de wetenschap tegen te staan de dood van duizenden anderen veroorzaakt. Ook dit argument ontwijk je.
4) Het heeft geen pas om wanneer één persoon een uitlating doet het hele forum naar de riolen te zien afglijden. Dat noemt men de drogreden van het hellend vlak.
5) Ik sprak je aan om aan te geven waar jij Trump aan de kaak stelt voor onmenselijk handelen. Ontwijken is een zwaktebod.

Kortom, jij behoort beargumenteerd tot de laatsten die mij wat over "correcte argumentering" kunnen vertellen.
Born OK the first time
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Bette Midler heeft al getweet: "Timing’s so interesting. I guess Trump’s quarantining will mean no rallies, and no more debates. Convenient. It’s awful to always think the worst, but after four years of relentless lying? Can’t be helped. No trust left."

En George Conway: ''He failed to protect the country. He couldn't even protect himself.''

David Hogg: ''I hope he makes a full recovery. I hope everyone around him avoids long-term health issues. I'm still going to point out he's a fool for catching it after six months of mocking people for wearing masks.''

En Randi Mayem Singer: ''If that vile, science-denying, mask-discouraging, crowd-encouraging SOB put Joe Biden or his family at risk, I may lose my mind. You?''

En Rob Reiner: ''That damn hoax''.

En Mark Hamill: ''If anything positive can come him testing positive, it would be his followers reevaluating their opinions. If they will now accept a lockdown, social distancing & mandatory mask-wearing, we could crush the virus like we should have from the start.''

Norman Ornstein: ''I was there in the debate hall. The entire Trump entourage came in w masks, took them off as soon as they sat down, refused to put them on when asked by Cleveland Clinic personnel. Flouting defiantly the law & rules. And Trump shouting only 8-10 feet from Biden for 90 mins. Oy''

En Julian Castro: "I hope this is a wake up call that this virus is not a hoax or something cured by injecting bleach. We need a plan, not the same divisive, dangerous rhetoric."
Zionist
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Kostelijke reakties op het nieuws!

Ik vond er nog wat.

Anoniem:

-BIOWARFARE objective by CHYNA achieved! CHYNA MUST BE HELD RESPONSIBLE!

-Donald the Super spreader!

-Donnie has it, Mickey is in all probability exposed too...leaving Nancy for the job. It is what it is!!

-In the immortal words of Forrest Gump, "Stupid is as stupid does."

-Trump is 5 chess moves ahead of anyone.

-The first time Donald took a test himself ... and HE PASSED! There's a good boy!

-"He is not able to fully perform his duties as Commander in Chief"......when has he ever?

-I will trust the devil over Donald. This is just a hoax.... possibly to avoid the next debate and attract sympathy. How pathetic!!!

-Now he’s gonna want to name Covid after himself and market it

-This is his way of missing the next debate

-This is a hoax to install Pence and get his pardon!

-I'm not buying this "Trump & wife have COVID" . Nope, just trying to get out of debating Joe Biden America's next president.

-There are disinfectant inhalers, for those afraid of needles.

-President Trump is a man of God. Jesus will cure him.

-The coronavirus "affects virtually nobody."
Donald Trump

-Coronavirus has tested positive for Trump

-Poor covid

-Our thoughts and prayers go out to the virus at this difficult time

-I thought he was taking hydroxychloroquine? Well it is what it is!

-I'm sure he will find a way to write it off on his taxes!

"Stand Back and Stand By"
Covid-19: nope

-He's going to fake his own death to avoid going to jail for his taxes

-Come on, is their seriously somebody who believes this con man's trick?

-Who's trump blaming for him testing positive?

-He should have not tested himself then he wouldn't have it.

-I've never thought it was funny when anyone got a deadly virus but this isn't just funny...it's hilarious.

-Huh? I heard this virus is a hoax.

-As Melania's jacket once said, "I really don't care, do you"?

-Fox news: The president contracted a hoax and is now in recovery.

-If you news media can fall for this, the American people are smart and intelligent. FAKE NEWS!

-Next he will want the election cancelled.

Deze laatste opmerking is geen grap, maar precies wat te verwachten is. :(
Born OK the first time
appelfflap
Banned

Rereformed schreef: 02 okt 2020 11:52 Eerlijk gezegd voel ik nog sterker dat ik er boos om kan worden dat deze psychopaat mij tot zulke gedachten brengt.
dus is het eigenlijk de schuld van Trump dat jij nu zo denkt?
Maar aan jou zijn zulke woorden niet besteed, daarvoor ben je te oppervlakkig.
en dus speel je maar, zoals zo vaak, op de man
Natuurlijk wens ik niemand dood vanwege zo'n kleinigheid.
waarom schrijf je het dan?
beter dat één persoon dood gaat dan dat die persoon via bewust liegen en de wetenschap tegen te staan de dood van duizenden anderen veroorzaakt.
wat is je argument? Trump dood wensen omdat hij de dood van anderen veroorzaakt?
Dat doen alle regeringen en presidenten. het Europees asielbeleid veroorzaakt ook doden. Rutte, Macron en Merkel zijn dus moordenaars?
wetenschappelijke takken botsen vaak dus betekent een politieke keuze dat je vaak 1 vd takken moet benadelen.
4) Het heeft geen pas om wanneer één persoon een uitlating doet het hele forum naar de riolen te zien afglijden
Tel tot 10, kalmeer en herlees de paranoia op de laatste tien pagina's hier
5) Ik sprak je aan om aan te geven waar jij Trump aan de kaak stelt voor onmenselijk handelen. Ontwijken is een zwaktebod.
dan meot je ook af en toe lezen. Ik denk dat ik al vaker heb aangegeven dat ik geen fan van trump ben, zacht uitgedrukt. Blijkbaar lees je daar los over.

Kortom, jij behoort beargumenteerd tot de laatsten die mij wat over "correcte argumentering" kunnen vertellen.
[/quote] en opnieuw op de man :)

In dictaturen is het perfect normaal om politieke tegenstanders af te maken en te verwijderen en dat begint ALTIJD met een wens.
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

appelfflap schreef: 02 okt 2020 13:03
Rereformed schreef: 02 okt 2020 11:52 Natuurlijk wens ik niemand dood vanwege zo'n kleinigheid.
Rereformed heeft dat niet geschreven.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Rereformed
Moderator
Contacteer:

axxyanus schreef: 02 okt 2020 14:00
appelfflap schreef: 02 okt 2020 13:03
Rereformed schreef: 02 okt 2020 11:52 Natuurlijk wens ik niemand dood vanwege zo'n kleinigheid.
Rereformed heeft dat niet geschreven.
Precies, dat schreef appelfflap zelf. En zelfs wanneer ik het uitleg aan hem komt het nog niet aan.
Uiterst frustrerend om mee in gesprek te zijn.
appelfflap schreef:In dictaturen is het perfect normaal om politieke tegenstanders af te maken en te verwijderen en dat begint ALTIJD met een wens.
Dat klopt. Fijn te horen dat ik deze kwalijke zaak eenvoudig kan oplossen door te wensen dat Putin, Erdogan en Loekashenko ook covid-19 zullen krijgen en eraan overlijden. Ik blijf me erover verbazen dat ik zoveel invloed uitoefen, maar ja, ik voorspelde tenslotte al op 25 maart dat Trump covid-19 krijgt en er aan bezwijkt vlak voor de verkiezingen. 'k Zal me dus concentreren op het wensen dit weekend en hoop maar dat het coronavirus tijd heeft om naar me te luisteren. :D
Een gedachte staat niet gelijk aan een daad. Je maakt dezelfde fout als Jezus ooit deed toen hij "begerend naar een vrouw kijken" gelijk stelde aan overspel.
Born OK the first time
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Dit soort ad hominems zijn we niet gewend, maar blijken heel goed uitgelokt te kunnen worden door niet niet begrijpend lezen en ook door muggenziften.
Graag niet eerst en koste wat koste het slechtste geloven van je medeforummers .
En eerlijkheid boven alles.
Graag ieder weer tot de orde van de dag en BOT.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
appelfflap
Banned

Maria schreef: 02 okt 2020 15:52
Dit soort ad hominems zijn we niet gewend, maar blijken heel goed uitgelokt te kunnen worden door niet niet begrijpend lezen en ook door muggenziften.
Graag niet eerst en koste wat koste het slechtste geloven van je medeforummers .
En eerlijkheid boven alles.
Graag ieder weer tot de orde van de dag en BOT.
de orde van de dag?
in dit topic een totaal doorgeslagen paranoia/haat jegens Trump en vanuit die paranoia/haat snap ik die enkelingen zelfs, eens je in dat denkpatroon zit, dat het misschien beter is dat Trump gewoon doodvalt.
elke redelijkheid is gewoon verdwenen en als je dan aangeeft dat het misschien niet koosjer is om om iemand dood te wensen smijten ze ineens jezus naar je kop :)

Trump is een idioot maar het grote gevaar voor de democratie? wereldvrede? ... ik zie het niet
is herverkiezing zo funest dat er in 2024 geen nieuwe president verkozen kan worden? wordt de VS een dictatuur?
iedereen probeert invloed uit te oefenen, Biden alsook Trump natuurlijk en dat is niet gelijk aan fraude. Dan onmiddleijk de conclusie trekken dat een eventuele herverkiezing per definitie en automatisch fraude MOET zijn? ook wel serieus voortvarend. Hem dan maar op dezelfde lijn als eender welke dictator zetten? natuurlijk onvoorstelbaar dikke flauwe kul
moordenaar noemen als argument waarom hij dood zou mogen?

maar dit neerpennen beschouwen sommige als persoonlijke aanval
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Het lijkt me dat velen toch wel een zekere mate van leedvermaak ervaren nu 'the GREATEST Corona-denier ever' zelf besmet is.
Mijn eerste slechte gedachte was: Dit is niet waar en hij gebruikt dit om de verkiezingen te onderbreken/uit te stellen. Maar of dat mogelijk is...
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Gesloten