----------
Ik heb je een duidelijk antwoord gegeven.Heeck schreef:Of dat ik jou navraag over jouw "beste keus"-conclusie=clou omdat ik kennelijk niet zie waar precies jij zoveel moeite -en waarom- aan besteedt.
En 1 "clou" is reeds waarheid geworden.
Labyrint schreef: ↑24 sep 2020 12:51De enige stelling (“clou”) die ik ooit heb geponeerd was op 7 augustus 2018
En dat is dit jaar dus officieel erkent.“Labyrint” schreef:Al staat Elizondo in de Efteling te praten. De (3x) F-18 Hornet gun-camera-footage declassificatie en reconstructies worden daar niet minder van. Ook de wetenschappelijke benadering en verhaal wat Elizondo verteld zal niet veranderen. Er zal alleen maar meer wetenschap en bevestiging bij komen. Officiële erkenning van het "UFO-Probleem". Mark my words.
doctorwho schreef: ↑25 sep 2020 17:08Testvluchten vanuit deze installaties door aardlingenLabyrint schreef: ↑23 sep 2020 19:26 in samenhang met decennia lang durende af en aan verschijningen van deze objecten boven nucleaire installaties en millitaire basissen? viewtopic.php?p=542737#p542737![]()
Heb je daar een hypothese voor? Die zie ik graag vermeld.
Je zou je namelijk eerst eens moeten inlezen in de documentatie die daarover bestaat.
https://www.ufohastings.com/documents
Stilhangende geluidsloze o.a. rode schijven, etc.etc. die kernraketten uitschakelen zo vanaf de jaren 50 en 60.
Maar als dat zo is dan is dat een heel knappe technologische voorsprong van deze aardse vervaardigers.
Maar verder weet ik het ook niet