Een moedige daad, inderdaad. Waarschuw en blijf waarschuwen want er zijn er veel meer...appelfflap schreef: ↑25 sep 2020 13:36dus op basis van persconferenties en tweets maken die dit soort afstandsdiagnoses.ChaimNimsky schreef: ↑25 sep 2020 13:10 Ze hebben hem vier jaar lang op het hoogste podium bezig gezien
mja
Misschien een gedacht voor universitaire ziekenhuizen hé. gewoon door iemands sociale media scrollen en je kunt diagnoses stellen
spaart wel veel tijd en geld voor beiden.
de patient meot niet eens meer een consult betalen![]()
En er zit niet een schroefje los, het hele brein zou gerepareerd moeten worden.
En dan die democratie, te vuur en te zwaard gepoogd te verspreiden in de wereld,
met name door de VS met zijn legers en zijn oorlogen in de naam van de vrede.
Als je maar veel geld hebt.
Democratie pur sang.. moet je eens kijken hoeveel ellende dit systeem heeft veroorzaakt.
Voor mij moet er nodig iets van 'n hogere orde, iets beters voor in de plaats komen.
Dat dit mogelijk is geweest... net zoals het kiezen van die andere ellendeling van vroeger
mogelijk is geweest met tientallen miljoenen doden toen het fout ging.. enz. enz..
En deze vent staat nu achter, maar er hoeft maar je dát te gebeuren en dan zal je iets
heel anders zien. En inderdaad, érg veel ruggegraat, kracht en macht hebben
de democraten de laatste jaren op de spannenste momenten niet laten zien helaas.
Het is te hopen voor de oude Biden dat hij gezond blijft. Anders wordt het
wellicht nog Harris. Ik houd mijn hart vast.