Als dat 5 euro de kilo was....Had ie vast een container besteld!
Dit is een ethisch dilemma (topic) en ik ben hier ethisch gezien geen voorstander van. That's all.
Fatsoensnormen?
Moderator: Moderators
Als dat 5 euro de kilo was....Had ie vast een container besteld!
Dat maak ik inderdaad uit je woordgebruik op.
Dat mag geen verschil maken. Als dat wel een verschil maakt, dan zou dat namelijk winkeliers aanzetten om niet te controleren om zo hun verantwoordelijkheid te ontlopen.
Dan is dat systeem niet goed opgezet.
Dit was geen fout in de programmatuur. De oorspronkelijke fout was waarschijnlijk een tikfout. Dat het ingewikkeld is om dit soort bestellingen te annuleren is een ontwerpfout, geen fout in de programmatuur. Als de winkel een papieren systeem had gehad dat verkeerd georganiseerd was om die bestellingen gemakkelijk in terug te vinden had de winkel dat dan ook als verontschuldiging kunnen gebruiken?
dikkemick schreef: ↑09 jul 2020 14:10Toch ben ik nu blij dat de wereld niet alleen uit Axxynussen bestaat. Want nogmaals: Ben je het eens met die graaiende puber?
Slechte PR.Maria schreef: ↑09 jul 2020 15:00 Ik persoonlijk begrijp niet, dat MM zijn goede naam hiermee te grabbel wil gooien en moeilijk doet over een voor hun minimaal bedrag aan verlies vanwege hun eigen fout en dit niet sportief opneemt.
Als ze dat wel hadden gedaan en publiek hadden gemaakt, dat ze volledig de consequenties van hun eigen fout op zich wilden nemen, nl. een verlies van een paar duizend euro, dan hadden zij spotgoedkoop een meer positieve reclame gehad, dan ze ooit via de reguliere reclame kanalen hadden kunnen kopen.
Ieder zijn mening dikkemick, maar je kunt niet iets op deze manier in de ring gooien en er dan direct mee kappen, als er mensen het niet met je eens zijn.
Probleem was toch juist dat ik een mening gaf? Ik ben blij dat de wereld niet alleen uit mensen bestaat (ik zal het netjes zeggen) die het niet zo nauw met de fatsoensnormen nemen. Deze gehaaide puber was echt niet op z'n achterhoofd gevallen en handelde dus welbewust. En dat wordt hier door sommigen goed gepraat. En goed beargumenteerd heb ik dat nog niet gezien.Maria schreef: ↑09 jul 2020 15:19Ieder zijn mening dikkemick, maar je kunt niet iets op deze manier in de ring gooien en er dan direct mee kappen, als er mensen het niet met je eens zijn.
Als je niet meer reageert, dan houdt het hier vanzelf op, als er niets nieuws meer over te zeggen valt.
Beschouw dit nog maar als reactie als mod![]()
Maak van het woordje 'gebruik', misbruik...dan ben ik het met je eens.appelfflap schreef: ↑09 jul 2020 16:37hoe kan dit nu bedrog zijn? hier misleidt niemand iemand.
bedrijf MM is lomp en klant maakt er gebruik van
De Consumentenbond vindt het ‘kinderachtig en moreel verkeerd’ dat twee klanten van MediaMarkt weigeren hun zes peperdure iMacs terug te geven nadat ze die vanwege een vergissing voor een paar euro konden aanschaffen op de website van de winkel. De twee klanten zijn bekenden van elkaar. ,,Deze mensen weten best dat ze fout zitten. Kom op, geef die computers terug en doe niet zo vervelend. Jullie hebben het recht niet”, zegt woordvoerder Gerard Spierenburg tegen deze nieuwssite.
Nemo Trump....Met de meeste klanten kwam MediaMarkt tot een overeenkomst, behalve met twee klanten, onder wie de 22-jarige Nemo Strengman.
Techisch defect is iets anders, hier heeft een medewerker geblunderd.