Labyrint schreef: ↑02 jun 2020 07:10
Het lijkt op Corona gebied niet helemaal goed te zijn gegaan op de Dam gisteren hoor ik op het nieuws.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... aatregelen
Peter van Velzen schreef: ↑03 jun 2020 02:07
Ze zou waarschijnlijk een groter terrein dan de dam hebben aangewezen als ze had vermoedt dat er zo veel mensen zouden komen. "Beetje dom" zou Maxima zeggen.
Niet alleen de demonstratie in Amsterdam is een aanfluiting
Over het algemeen zijn er heel wat omstandigheden waarin een aantal mensen gewoon geen eigen verantwoordelijkheid nemen en zich gedragen als kleine kinderen.
Gewoon alleen aan zichzelf denken en gewoon de eigen zin doordrammen.
Ook al is dat begrijpelijk.
Het blijkt eens te meer dat wetten nodig zijn, maar ook handhaving ervan om de één tegen de ander te beschermen.
Door heel Nederland zien we meldingen onder de bevolking, dat in supermarkten mensen steeds nonchalanter worden.
Ook ik heb dat de laatste 10 dagen gemerkt.
Ik sta vaker nog meer te wachten op mensen die elkaar passeren tussen 2 anderen in, dan dat ik sta te wachten op mensen, die met hun karretjes plus zichzelf vaak meters vakken in beslag nemen.
Als dit soort gedrag en het negeren van de aanwijzingen en adviezen overal zo zijn, wat je kun op je vingers natellen, dan kun je op je vingers natellen, dat je overal nieuwe uitbraken krijgt.
Veel mensen zijn de vrijheid, en stap voor stap terug naar een normale maatschappij, blijkbaar niet waard.
Door hun eigen gedrag.
En de goeien moeten moeten het besnieten door het gedrag van de onnozelen.
Misschien overdrijf ik in mijn reactie, maar ik ben echt boos.
Ik hoop nog altijd, dat er zal gebeuren waar naartoe is gewerkt.
Accepteren en juist voorzien, dat er nieuwe besmettingen zullen zijn, maar niet zoveel, dat de zorg het niet aankan.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.