Ik reageer op deze opmerking: Nee dat heet dynamisch schakelen, hoeveel faillisementen, met bijbehorende werkloosheid is het je waard om 80+ - jarigen drie jaar langer leven te geven? Klinkt hard maar die afweging moet je onderhand wel gaan maken.collegavanerik schreef: ↑16 mei 2020 17:51Wat speel jij voor spelletje dikkemick? Advocaat van de duivel zonder eigen mening? Consequent de andere mening ventileren ook als je jezelf daarmee diametraal tegen spreekt?
Ik had het over Zweden, niet over Brazilië en ik had het ook over moeilijke keuzes maken, de Zweedse aanpak van open horeca lijkt daar te werken. Ik zag een paar weken geleden een reportage over een nederlandse trucker die ook gewoon op het hoogtepunt van de coronacrisis een hotelkamer kon boeken in Italie.
Hierin lees ik: Opengooien die economie en het aantal sterfgevallen dat hier het gevolg van is op de koop toenemen. Het zijn niet alleen 80+-ers die het loodje leggen. Grootste probleem is en blijft het aantal IC-bedden. Dus, of je houdt daar rekening mee, of je vervalt in Trumpiaans beleid.
Hebr 6: