De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Moderator: Moderators
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Re: Nieuws allerhande Covid-19 gerelateerd
Dat is merkwaardig.
Ik dacht ook even dat het filmpje gemanipuleerd was.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Filmpjes van de Donald zijn alleen gemanipuleerd als hij een verstandige zin zegt..... ergensTIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 14:33 Dat is merkwaardig.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Inmiddels is de lezing van Trump al uitgezonden op het Finse avondjournaal, waaruit ik altijd afleid dat het nu de hele wereld rondgaat: ofwel is Trump nog dommer dan men ooit dacht, ofwel begint zijn geestelijke aftakeling zulke bedenkelijke vormen aan te nemen dat men zich afvraagt of hij binnenkort seniel wordt. Er bestaat geen twijfel over dat deze beelden in de toekomst opnieuw en opnieuw zullen getoond worden om te laten zien hoe erg het was toen de VS Donald Trump als president kozen:TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 14:33 Dat is merkwaardig.
Bijzonder pijnlijk om te zien hoe de acting under secretary Bryan en de medische expert (Coronavirus Response Coordinator) Deborah Birx voor de camera's moeten reageren op de voorstellen van Trump aangezien hij zich plotseling direct tot hen richt om steun voor zijn geniale denkbeelden te krijgen. Ze moeten het in alle ernst doen, zonder hem ronduit tegen te spreken.
Misschien nog pijnlijker om aan te zien is hoe vervolgens de top reporter van de Washington Post Philip Rucker een vraag stelt ("Respectfully, Mr. President, het volk wil informatie krijgen in deze persconferenties en advies wat te doen, men kijkt hier niet naar om op de hoogte gesteld worden van geruchten"), en dan zo beantwoord wordt:
-I am the President and you are fake news. En weet je wat ik ook nog tegen jou zeg? Ik ken jou heel goed . Je bent een total faker. Ben je nu klaar voor mijn antwoord? Het is maar een voorstel, van een uitzonderlijk laboratorium vol knappe, misschien uitzonderlijk begaafde mannen. Hij heeft het over de zon, en over warmte, en je ziet de cijfers. Dat is alles wat ik heb. Ik ben hier om talenten naar voren te brengen, ideeën naar voren te schuiven. Want we hebben ideeën nodig om van dit ding af te komen. Als warmte goed is, als zonlicht goed is, dat is dan wat mij betreft prachtig.
Joe Scarborough geeft hierop de enige juiste reactie:
I guess if you could collapse the past three and a half year of madness into one clip, THAT might be the clip.
Hier zijn de reakties van de echte knappe koppen op het geniale idee van Trump:
https://www.sciencemediacentre.org/expe ... the-coron/
Born OK the first time
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Ik denk meer dat Trump een kind van zijn tijd is.
Overal zie je dat mensen die niets van een onderwerp weten, toch er volop over meepraten.
Kreten als: ""Ach wetenschap is ook maar een mening"" komt men keer op keer tegen.
Het is niet zo'n slimme gedachte om Trump voor bijzonder dom uit te maken omdat vermoedelijk meer dan helft van de mensen net zo denkt als hij.
Overal zie je dat mensen die niets van een onderwerp weten, toch er volop over meepraten.
Kreten als: ""Ach wetenschap is ook maar een mening"" komt men keer op keer tegen.
Het is niet zo'n slimme gedachte om Trump voor bijzonder dom uit te maken omdat vermoedelijk meer dan helft van de mensen net zo denkt als hij.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Hoezo maak ik hem voor dom uit? Dat doet hij toch echt zelf. Het is zelfs zijn hoofdbezigheid in het leven om het ten overstaan van de hele wereld iedere dag uit te stallen.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 18:28 Het is niet zo'n slimme gedachte om Trump voor bijzonder dom uit te maken omdat vermoedelijk meer dan helft van de mensen net zo denkt als hij.
En sinds wanneer is het niet slim om atheïst te zijn, al is 93% van de wereld bijgelovig?
Het is dus juist andersom: het is op de keper beschouwd enkel de moeite waard je mond open te doen wanneer je ziet dat de keizer rondloopt zonder kleren. En dat weet je zelf maar al te goed.
Mocht Trump een kind van zijn tijd zijn dan zullen het toch de mensen die je niet slim noemt moeten zijn die het tij keren en er een andere tijd van maken.
Born OK the first time
-
- Banned
hij weet wie voor hem stemt, hou dat altijd in het achterhoofd bij dit soort dingen/uitspraken
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Maar dat is helemaal geen meerderheid. Het is op z'n hoogst 42% van de bevolking.appelfflap schreef: ↑24 apr 2020 18:55 hij weet wie voor hem stemt, hou dat altijd in het achterhoofd bij dit soort dingen/uitspraken
En na de coronacrisis zal het veel lager zijn. Trump zal niet worden herkozen.
Born OK the first time
Trump kent maar 1 “ernst van deze materie”:“Maria” schreef:. .
Simpele reacties en niet door hebben wat dat teweeg kan brengen.
Domme uitspraken, zoals we ze van hem kennen, die bedoeld zijn misschien om het grote publiek te amuseren, maar absoluut niet overkomen binnen de ernst van deze materie.
. . .
Kiezers aan zich binden en ook domme stemmen tellen per stuk voor 100%.
Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
- Ronaldus67
- Ervaren pen
De kleuter! Ik zag vandaag een jonge vrouw haar kind van vier over de straat sleuren die volledig over zijn toeren was omdat hij van zijn mama geen ijsje had gekregen. Ik moest meteen aan Trump denken.Rereformed schreef: ↑24 apr 2020 18:21
-I am the President and you are fake news. En weet je wat ik ook nog tegen jou zeg? Ik ken jou heel goed . Je bent een total faker. Ben je nu klaar voor mijn antwoord? Het is maar een voorstel, van een uitzonderlijk laboratorium vol knappe, misschien uitzonderlijk begaafde mannen. Hij heeft het over de zon, en over warmte, en je ziet de cijfers. Dat is alles wat ik heb. Ik ben hier om talenten naar voren te brengen, ideeën naar voren te schuiven. Want we hebben ideeën nodig om van dit ding af te komen. Als warmte goed is, als zonlicht goed is, dat is dan wat mij betreft prachtig.
Joe Scarborough geeft hierop de enige juiste reactie:
I guess if you could collapse the past three and a half year of madness into one clip, THAT might be the clip.
Dat verandert de kwalificatie niet. Dat betekent gewoon dat meer dan de helft van de mensen dom is. Tenzij het opeens zo is dat de meerderheid altijd gelijk heeft natuurlijk.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 18:28 Ik denk meer dat Trump een kind van zijn tijd is.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Van een president verwacht je wellicht toch iets meer dan van de domste helft van de bevolking.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 18:28
Iedereen is vrij om op een verloren moment eens te filosoferen over het gebruik van licht of ontsmettingsmiddel als behandeling.
De vraag is of de president van Amerika dat tijdens een briefing moet gaan doen.
Tijdens een briefing verwacht je eerder informatie, richting , zeker als een land in crisis is.
Het is te hopen dat zijn volgers het niet serieus nemen en hiermee gaan experimenteren.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Re: De stoomwals Trump is op gang gekomen.
Waarom mis ik deze?
https://www.nu.nl/coronavirus/6046899/t ... evaar.html
De Amerikaanse president Donald Trump heeft tijdens zijn dagelijkse persconferentie over de pandemie gesuggereerd dat het coronavirus misschien wel gestopt kan worden door een desinfectiemiddel te injecteren. Artsen stellen in een reactie met klem dat dit gevaarlijk is.
Later herstelde Trump zich door te suggereren dat het sarcastisch bedoeld was.
Maar ben je dan een lul of een LUL, als je dit in crisistijd als PRESIDENT hardop gaat beweren voor een camera?
https://www.nu.nl/coronavirus/6046899/t ... evaar.html
De Amerikaanse president Donald Trump heeft tijdens zijn dagelijkse persconferentie over de pandemie gesuggereerd dat het coronavirus misschien wel gestopt kan worden door een desinfectiemiddel te injecteren. Artsen stellen in een reactie met klem dat dit gevaarlijk is.
Later herstelde Trump zich door te suggereren dat het sarcastisch bedoeld was.
Maar ben je dan een lul of een LUL, als je dit in crisistijd als PRESIDENT hardop gaat beweren voor een camera?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ik zie dat er al aanmeldingen zijn.

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another - Madonna
Ah.. gezonde staatslieden onder elkaar

** Leven is voor zeer velen een wel heel akelige storing van iets bijzonder rustigs... **
Wat dacht je hiervan?gerard_m schreef: ↑24 apr 2020 19:40 De vraag is of de president van Amerika dat tijdens een briefing moet gaan doen.
Tijdens een briefing verwacht je eerder informatie, richting , zeker als een land in crisis is.
Het is te hopen dat zijn volgers het niet serieus nemen en hiermee gaan experimenteren.
Amerikaan sterft nadat hij variant op antimalariamiddel inneemt tegen corona: “Ga niet zelf aan de slag met medicijnen”
In de Verenigde Staten is een man overleden toen hij en zijn vrouw een variant van het antimalariamiddel chloroquine innamen nadat ze president Donald Trump erover hoorden vertellen. De vrouw raakte ernstig ziek, maar overleefde wel. Het koppel slikte een hoeveelheid aquariumpoetsmiddel in, dat hetzelfde actieve bestanddeel bevat als het geneesmiddel. Chloroquine en de minder toxische variant hydroxychloroquine kunnen wel helpen bij de behandeling van patiënten met het nieuwe coronavirus, maar wetenschappers roepen op niet zelf aan de slag te gaan met eigen medicatie.
Volgens de vrouw dachten zij en haar man dat chloroquine hen kon beschermen tegen het virus. In Phoenix is de laatste dagen een stijging van het aantal besmettingen vastgesteld. Ze hadden het middel in huis “omdat ik vroeger koi-vissen had”, zo verklaarde de vrouw later tegenover NBC. “Ik zag het staan op het rek en dacht bij mezelf: ’Is dat niet het middel waar ze het over hebben op tv? Trump bleef maar zeggen dat het eigenlijk gewoon een geneesmiddel tegen het virus was. Maar geloof het niet, neem niks in. Geloof niks dat de president en zijn mensen zeggen. Bel gewoon je dokter.”
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.