Moderator: Moderators
Iedere medaille heeft 2 kanten.vegan-revolution schreef: ↑17 apr 2020 06:15 Trump is niet de enige met kritiek: vijf vragen over de WHO
Trump misbruikt dit gegeven nu alleen om de schuldvraag wederom elders te kunnen deponeren om zo zichzelf (en zijn beleidsmakers) weer vrij te pleiten.Meer westerse landen hebben kritiek op China en de WHO, maar ze spelen het spel voorzichtiger dan Trump, omdat we dit soort internationale organisaties echt nodig hebben, zegt Frans-Paul van der Putten, China-expert en coördinator van het Clingendael China Centre. ,,Dit is de belangrijkste organisatie op het gebied van gezondheidssamenwerking en dat is precies wat iedereen nu nodig heeft. Verwacht daarom niet dat Europese landen veel steun gaan geven aan het besluit van Trump. Bovendien speelt Trump hiermee China in de kaart, want de Chinezen zullen dit zo draaien dat het rijke Amerika hiermee een grotere groep armere landen aanvalt, landen die meer zijn aangewezen op steun van de WHO dan het westen. China werpt zich op als de grote verdediger van die landen.''
Ja, en als we nog langer stommelingen blijven, geven we hem nogmaals 4 jaar. Denk je dat Biden een kans maakt als de demagogische populist Trump het nu opneemt voor de kleine mens die straks na de coronacrisis de klos zal zijn? Doden hebben geen stem. De Coronacrisis werkt enorm in z'n voordeel als hij zegt dat we weer aan het werk moeten. Miljoenen na miljoenen Amerikanen verliezen alles wat ze hebben opgebouwd, terwijl Biden degene bekritiseert die het voor hen opneemt -- ook al gaat het Trump slechts om hemzelf. Zelfs ikzelf loop liever risico te sterven, dan dat ik de rest van m'n leven de banken terug moet betalen van het geld dat ik niet heb, terwijl ik de rest van m'n leven als een slaaf moet werken voor de geldschieters en banken van nu. Net zoals zovelen, wil ik dit niet; ik wil de oplossing van Zweden. En desnoods loop ik een risico -- die vrijheid wil ik hebben. Ik wil in de toekomst geen slaaf zijn-- hoe-dan-ook. Maar hoe kan ik protesteren? Discussiëren op Freethinker, Facebook, Twitter? Ik wil de straat op, m'n stem laten horen, protesteren tegen de honderden miljarden die om ''mijn bestwil'' juist nu door anderen protestloos over de balk worden gesmeten; net als zovelen.
Heb je het hier over persoonlijke schuld die oploopt vanwege dat je nu geen werk kan uitvoeren en daarom geheel van een nieuwe banklening moet leven? Zo klinkt het in ieder geval. Zoiets lijkt me rampzalig en je reaktie is dan volledig te begrijpen.ChaimNimsky schreef: ↑18 apr 2020 03:12Zelfs ikzelf loop liever risico te sterven, dan dat ik de rest van m'n leven de banken terug moet betalen van het geld dat ik niet heb, terwijl ik de rest van m'n leven als een slaaf moet werken voor de geldschieters en banken van nu. Net zoals zovelen, wil ik dit niet; ik wil de oplossing van Zweden. En desnoods loop ik een risico -- die vrijheid wil ik hebben. Ik wil in de toekomst geen slaaf zijn-- hoe-dan-ook Maar hoe kan ik protesteren? Discussiëren op Freethinker, Facebook, Twitter? Ik wil de straat op, m'n stem laten horen, protesteren tegen de honderden miljarden die om ''mijn bestwil'' juist nu door anderen protestloos over de balk worden gesmeten; net als zovelen.
Daar heeft hij wel heel erg zijn best voor moeten doen. Vergeet niet dat hij was gekozen met 46% van de uitgebrachte stemmen. Er dreigem nog altijd vier jaren met een president die de opwarming van de aard zoveel mogelijk tracht te bevorderen.ChaimNimsky schreef: ↑20 apr 2020 01:41 Er is gelukkig ook nog goed nieuws: Trumps approval rating is flink gedaald en staat weer op 43%, met een disapproval rating van 54% (CNN).
Dat lukt hem best met wat wattenstaafjes.Peter van Velzen schreef: ↑20 apr 2020 03:00Daar heeft hij wel heel erg zijn best voor moeten doen. Vergeet niet dat hij was gekozen met 46% van de uitgebrachte stemmen. Er dreigem nog altijd vier jaren met een president die de opwarming van de aard zoveel mogelijk tracht te bevorderen.ChaimNimsky schreef: ↑20 apr 2020 01:41 Er is gelukkig ook nog goed nieuws: Trumps approval rating is flink gedaald en staat weer op 43%, met een disapproval rating van 54% (CNN).
Je kunt naar Zweden verhuizenNet zoals zovelen, wil ik dit niet; ik wil de oplossing van Zweden. En desnoods loop ik een risico -- die vrijheid wil ik hebben. Ik wil in de toekomst geen slaaf zijn-- hoe-dan-ook. Maar hoe kan ik protesteren?
Volgens mij oppert hij het slechts als iet wat misschien mogelijk zou kunnen zijn.Rereformed schreef: ↑24 apr 2020 11:17 De president met af en toe geweldige wetenschappelijke inzichten heeft aanbevolen om bleekmiddel te slikken om het virus tegen te gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=mZ7UOPg__Jo
Nou maar hopen dat hij het vanavond na het tandenpoetsen uitprobeert.
TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 11:22 Volgens mij oppert hij het slechts als iet wat misschien mogelijk zou kunnen zijn.
Dat klopt. Je moet je ook inleven in de Fox kijkers die niet gaan wachten totdat suffe experts klaar zijn, maar liever afgaan op de inzichten van de president, die tenslotte de wetenschap in de regel ver voor is:TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑24 apr 2020 11:22 Volgens mij oppert hij het slechts als iet wat misschien mogelijk zou kunnen zijn.
Wel een clickbait kop.Rereformed schreef: ↑24 apr 2020 11:17 De president met af en toe geweldige wetenschappelijke inzichten heeft aanbevolen om bleekmiddel te slikken om het virus tegen te gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=mZ7UOPg__Jo
Nou maar hopen dat hij het vanavond na het tandenpoetsen uitprobeert.