Dat vrees ik ook.
Alles lijkt er op gericht te zijn zo snel als mogelijk weer op de zelfde voet door te gaan.
Met een dikke kans dat er binnen wat jaren, er een echt kwaadaardige ziekte toeslaat.
Moderator: Moderators
Dat vrees ik ook.
Hoezo ellende? Ik vermaak me heerlijk in m'n auto, met de stoelverwarming aan, de stuurverwarming aan, muziekje op en tevens de massage functie van m'n stoel aan! Voel ik me schuldig? Welnee, ik heb er toch voor betaald en betaal er toch nog steeds voor toch?!dikkemick schreef: ↑22 apr 2020 12:00En je buurvrouw heeft de 2e auto weer nodig en de buurkinderen kunnen ook absoluut niet op de fiets of met OV. En zo vervallen we straks weer in dezelfde ellende.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 11:56
Mijn buurman werkt thuis, maar heel veel werk wat hij niet vanuit thuis kan doen hoopt zich nu op,
Dat wordt straks hard werken voor mijn buurman.
Gebaseerd op ons huidige autogebruik? Wat mag dat wel voor kwaadaardige ziekte zijn dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 12:31
Alles lijkt er op gericht te zijn zo snel als mogelijk weer op de zelfde voet door te gaan.
Met een dikke kans dat er binnen wat jaren, er een echt kwaadaardige ziekte toeslaat.
Door deze mentaliteit gaat de wereld naar de sodemieter.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 16:34Gebaseerd op ons huidige autogebruik? Wat mag dat wel voor kwaadaardige ziekte zijn dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 12:31
Welke mentaliteit bedoel je eigenlijk?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 17:11Door deze mentaliteit gaat de wereld naar de sodemieter.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 16:34Gebaseerd op ons huidige autogebruik? Wat mag dat wel voor kwaadaardige ziekte zijn dan?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 12:31
Einde gesprek.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 19:41Welke mentaliteit bedoel je eigenlijk?TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 17:11Door deze mentaliteit gaat de wereld naar de sodemieter.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 16:34
Gebaseerd op ons huidige autogebruik? Wat mag dat wel voor kwaadaardige ziekte zijn dan?
als het geen ellende was kan het niet weer ellende worden. Mensen werken veel thuis nu idd, maar grotendeels van de mensen vind dit niet fijn!dikkemick schreef: ↑22 apr 2020 12:00En je buurvrouw heeft de 2e auto weer nodig en de buurkinderen kunnen ook absoluut niet op de fiets of met OV. En zo vervallen we straks weer in dezelfde ellende.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 11:56
Mijn buurman werkt thuis, maar heel veel werk wat hij niet vanuit thuis kan doen hoopt zich nu op,
De ellende van het jachten en jagen en energieverspilling en het in beslag nemen van steeds meer ecologische ruimte door de mens ten kostte van andere levensvormen denk ik.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 16:31Hoezo ellende? Ik vermaak me heerlijk in m'n auto, met de stoelverwarming aan, de stuurverwarming aan, muziekje op en tevens de massage functie van m'n stoel aan! Voel ik me schuldig? Welnee, ik heb er toch voor betaald en betaal er toch nog steeds voor toch?!dikkemick schreef: ↑22 apr 2020 12:00En je buurvrouw heeft de 2e auto weer nodig en de buurkinderen kunnen ook absoluut niet op de fiets of met OV. En zo vervallen we straks weer in dezelfde ellende.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑22 apr 2020 11:56
Een stukje betaal je zelf. De maatschappelijke kosten en de ecologische schade betalen anderen voor je.lost and not found yet! schreef: ↑22 apr 2020 16:31
Hoezo ellende? Ik vermaak me heerlijk in m'n auto, met de stoelverwarming aan, de stuurverwarming aan, muziekje op en tevens de massage functie van m'n stoel aan! Voel ik me schuldig? Welnee, ik heb er toch voor betaald en betaal er toch nog steeds voor toch?!
dikkemick post_id=575135 time=1589871107 user_id=5251
Meer thuiswerken
(brom)fiets/scooter (met vergoeding vanuit werkgever)
Geen reiskosten vergoeding als je met auto komt en dichter dan 20 Km. bij je werk woont.
Verschoven werktijden
Over wat voor testmateriaal gaat het dan?