Sommige onderwerpen lenen zich niet echt om in koele harde cijfers uit te drukken. Dit topic heeft m.n. te maken met feiten zoals we dieaxxyanus schreef: ↑06 mar 2020 13:42Je zit hier op een vrijdenkers forum. Wat jij DENKT is op zich van weinig belang. We verwachten hier van de deelnemers dat ze hun best doen om hun beweringen op een degelijke manier te ondersteunen en rekening te houden met de zwakke punten waar anderen op wijzen.dikkemick schreef: ↑06 mar 2020 13:25 Ook hier stelde men de vraag: https://www.startpagina.nl/v/maatschapp ... bekendste/Zie ik toch ook veel onderbuik-reacties.
Verder kan ik het helaas niet hard maken met feiten en/of getallen. Ik blijf de kranten volgen, dat is alles. En ik volg dhr. de Mol maar ook dhr. J. Lul.
Ik DENK dan (met mijn onderbuik) dat eerstgenoemden er beter afkomen. En ik VIND dat onterecht (eveneens met onderbuik).
Doe je dat niet dan tracht je hier enkel bekeerlingen te vinden en dat is tegen de regels.
doorgaans tot ons nemen via de media. En dan is het een feit dat naarmate een crimineel een 'hogere' status heeft of beroemd is de dure advocaten staan te trappelen om op zoek te gaan naar alle (veelal gecreëerde) mazen. Ook een vrijdenker moet dit, ondanks dat het niet HARD te onderbouwen is, zien. Ook dat is nl. vrij-denken. Vrij om te denken en de gegevens die tot je komen te interpreteren op de voor jou juiste wijze. En dat kan betekenen dat jouw en mijn visie niet stroken met elkaar.
Aan jou de taak (A) om mij te laten zien, dat dhr. de Mol met een tweederangs advocaatje in zee gaat en J. Lul een Topadvocaat in de hand neemt.
Tweede (mijn persoonlijke-B) feit is dat de dure advocaten meer succes boeken. Ook dat is wellicht niet te staven aan harde cijfers, dus ook nu aan jou de taak dit te ontkrachten.
Derde (C) inbreng van mij is dat ik dit dus niet eerlijk vind. Met geld recht afkopen! Ook dit vermoeden valt dan helaas niet met keiharde getallen hard te maken.