Ik ben dus nieuw op dit forum via het sceptisch discussieforum. Voorgenoemd forum heeft mijn sceptisch en wetenschappelijk denken op een positieve manier sterk beïnvloed. Mijn voornaamste interesse is de ufologie en randverschijnselen, eerst als gelovige maar waar ik nu zeer sceptisch tegenover sta.
Nu dien ik dit forum eerst eens volledig door te worstelen. (*,)
Welkom Kristof. Ik bekijk en beluister alles sceptisch. Geloof, politiek, nieuws, (pseudo)wetenschap, dingen die hier op het forum worden geschreven, maakt niet uit door wie, ja zelfs mijn eigen gedachten en geschrijf. Dat is interessant maar ook ietwat vermoeiend. Het is ook een reden dat ik niet zo heel veel schrijf hier. Ik stel graag vragen, maar heb bijna nooit een antwoord.
Maar het boeit mij wel zoveel om te blijven lezen hier. Ik heb een "blijde", niet "zware" christelijke achtergrond. Herkenning zoeken is menselijk, denk ik. Het ufo-pad heeft mij enkele decennia geleden bezig gehouden. Maar nu is het: "Eerst met eigen ogen zien, met eigen oren horen en met eigen handen voelen" Zo niet, dan heeft het voor mij geen betekenis.
Law of Honesty: Don’t pretend that you can do something that you can’t. (NJ Wildberger)
Ook hier!
Je kan mooi je oude hartstochten bevredigen, want hier is tamelijk wat energie besteed aan de TTSA. *)
Het laatste bericht staat hier: viewtopic.php?p=568258#p568258
Roeland
*)
Volgens mij een opzetje om met publiek verkregen geld de eigen hobbies uit te leven.
https://mysteriousuniverse.org/2019/10/tom-delonge-and-ttsa-are-teaming-up-with-the-army-to-study-ufo-materials/ schreef:Tom DeLonge has never served in the US military but that isn’t stopping the US Army from recruiting him and his organization, the To The Stars Academy. Why? That’s what a lot of military watchdogs are wondering, since this announcement comes shortly after TTSA’s announcement that it has materials from UFOs that don’t match any known earth metals.
Should we get ready for a big reveal (cue the green alien balloons) or will it be another TTSA disappointment?
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.