heeck schreef:
Ik heb niemand voor leugenaar uitgemaakt en mijn complotdenken haalt het niveau van complot niet eens als ik TTSA er van verdenk een leuk zakelijk-amusement-opzetje te onderhouden.
Maar ook niemand voor een spreker van de waarheid. En een mening heb je in dit topic nog nooit gehad. Je loopt alleen maar te klagen over bedrog.
TTSA misleid volgens jou het publiek met een, zoals je het vandaag benoemd, een “zakelijk - amusement-opzetje”. Nou het is een opzet tot in het Witte Huis inmiddels.
Ze (TTSA) misleiden vandaag met hulp van de marine zelfs de senatoren.
Of de senatoren en de marine zitten zelf ook in het complot en willen ze die TTSA winkel promoten..
Je hebt er zelfs een naam voor gegeven en een waarschuwing. “Pas op voor de “Elizondo-Connectie”.
Je hebt hier dus een complot ontdekt.
Die oplichters die connecties met TTSA hebben die gaan straks dus allemaal brommen als het bedrog uitkomt.
Hoe noemt men dat? Misleiding van de eigen militaire machten? Dat is landverraad.
Hoe heb je dit complot ontdekt Heeck?
Daar tegenover hecht je geen enkele waarde aan serieuze getuigenissen van serieuze mensen. Gaat geheel voorbij aan wat de heren in de diverse filmpjes te vertellen hebben. Loopt er omheen zonder de inhoud te willen aanhoren en valt voor jouw gemak dan de organisatie’s aan —- (die deze mensen netjes in staat stellen te spreken over hun belevenissen) — en dat doe je dan op basis van een artikel over de organisatie in de NYtimes . Ik mag aannemen dat jij er dus ook geen enkele waarheid uit verwacht.
Ik stelde je de vraag wat je van de sprekers vind uit bovenstaande filmpjes maar daar geef je geen antwoord op.
De enige conclusie hieruit is dat je TTSA ziet als oplichters en misleiders die alle lof, reclame, steun en hulp voor hun hele misleidende handel vanuit de hoogste kringen van de USA en het leger mogen ontvangen.
En de media doet hier ook aan mee.
En als klap op de vuurpijl vorige week de Marine.
Zij zijn dus allen medeplichtig aan het verspreiden van gefantaseerde UFO verhalen en zitten in jouw wereld allemaal in deze TTSA zwendel en pikken zo hun graantje mee?
Dus vroeg ik je al eens eerder: “Heeck, ben jij een “conspiracy-theorist”?
heeck schreef: Of vind je dat jouw opwinding over radarproblemen bovenop de dagelijkse sores van velen desondanks in goede banen moeten worden geleid ?
Er zijn en waren helemaal geen radarproblemen.
heeck schreef:Ik vraag je wat jij je voorstelt van "op de juiste en veilige wijze voorlichten" en je geeft gewoon geen antwoord.
Hoe kom je daar nou bij? Dat doe ik daar direct onder je vraag.
Daarnaast heb ik al vanaf de eerste pagina’s in dit topic gesproken over
“conditionering”,
of:
‘limitted hangout’, ‘pre-inoculation’. 'graded exposure'
En ik antwoordde je gisteren over je vraag “hoe ik me dat voor stel”
Labyrint schreef:Ik stel me niets voor. Dat voorlichten en conditioneren is wat er nu gaande is. De op dit moment duidelijke waarneembare conditionering via de media. Een voorbereiding op mogelijk enigszins moeilijk te brengen nieuws.
Officiële politiek die zich roert. Marine.
'graded exposure' - gradually introduce something so that it cushions the shock of full disclosure.
In 2013 waren ex-personeel van militaire basissen, ex- gevechtspiloten, en lanceer officieren van nucleaire installaties bijeen in Washington bij de "Citizens Hearing On Disclosure" waar over de zorgen en veiligheid en stabiliteit in de wereld gesproken werd. Het zou een te grote impact hebben op de samenleving.
heeck schreef:Voorbeeld-3:
Labyrinth schreef:Zoals ik 2 jaar geleden al meldde zijn de UAP's kennelijk ook in de oceanen te vinden.
Wat kennelijk? Nergens zie ik bevestiging of onderbouwing van deze uitspraak van je.
Zegt de man die zelf geen mening heeft vanaf dag 1.
Geen hypothese of zelfs een mogelijkheid waagt te opperen over wat er mogelijk kan spelen in de uitlatingen van TTSA etc.
Het zijn geen leugenaars volgens jou. Maar wat zijn het dan?
heeck schreef: ↑22 sep 2019 14:40Natuurlijk kan ik bericht over zo een waarneming ook terugvinden, maar dat zegt niets meer dan een waarneming van het monster van Loch Ness, die ik ook her en der kan terugvinden.
Deze vergelijking slaat al helemaal nergens op en laat zien dat je jezelf geen argumenten meer kan vormen. Dat je in dit topic steeds verder afdrijft en die vervelende nieuwsberichten over ufo’s maar steeds blijven komen.
Je hoopte dat het als een kaars zou doven. En nu ga je dus allerlei onzinnige kinderachtige dingen zeggen
Maar ik heb wel een antwoord op jouw briljante vergelijking.
De Schotse Marine zoekt niet naar Loch Ness.
heeck schreef:Nergens is de waarneming verklaard. Berichten over weerom waarnemen van zulke dockingstations zie ik niet terug? Een onderzoeksprogramma ook niet. Een waarneming die gewoon in de lucht is opgelost?
Er bestaan in dit topic ergens linken die een filmpje openen op YouTube
Daar zien we de piloot David Fravor, die het erover heeft.
Heb jij ooit een lakei gehad?
Lees dit topic nog eens door. Ik heb voldoende links geplaatst.
Vragen die je vandaag (opnieuw) stelt zijn hier meestal al (tevergeefs) beantwoord.
Behalve dat YouTube ruim dan voldoende met verklaringen van piloten en radar personeel die gaan over de
“TicTac UFO’s” of : “The Nimitz Encounters”
Helaas is de non-fiction serie “Unidentified” nog niet in Nederland te bekijken. Daarin een uitvoerige beschouwing over de gebeurtenissen op zee.
Een deel van de wereld heeft de serie inmiddels kunnen zien.
Maar er is genoeg te vinden over “USO’s” op YouTube of in het algemeen op internet. Googelen. USO (Unidentified submerged object) en dan in combinatie met TTSA, TicTac.
In dit topic: Hal Puthoff, en Luis Elizondo hebben het er look nog over tegenover een zaal met mensen. Hal Puthoff heeft het er ook nog over in een radio podcast. Ook te vinden in dit topic. Daar heeft hij het ook nog over UAP’s die regelmatig boven Nucleaire installaties rondhangen.
Net zoals die lanceer officier Robert Salas vertelde in mijn laatst geplaatste filmpjes waar jij zegt niets aan te hebben.
De gebeurtenissen waar hij over spreekt was in 1967. Dus wie was toen in die tijd al in staat dergelijk technisch hoogstaande apparatuur te creëren
heeck schreef:Verbeeld je je nu dat we hier op basis van wat door jou aangedragen materiaal hypothesen kunnen samenstellen waarvan toch moet worden gehoopt dat er ooit eentje van zou kunnen worden bevestigd?
Ik zou verwachten van iemand die eerlijk is dat je zou zeggen: “Het is vast wel baanbrekende geheim gehouden technologie” of ”Het zijn schimmen ”, “radarproblemen”.
Maar die kunnen we sinds vorige week met alle zekerheid doorstrepen want zelfs met de meest moderne apparatuur is men niet in staat gebleken te achterhalen wat het fenomeen is.
heeck schreef: Al eerder heb ik aangegeven dat zulk soort hypothesen loslaten als ware het jonge hondjes die best wel wat kunnen vinden, volslagen zinloos is.
Bang om die conspiracy theorie van jou over de ware bedoelingen van TTSA te moeten prijsgeven? Weet ik nog steeds je mening niet.
heeck schreef: Ik nok hier voorlopig af want TTSA houdt me ook al wekelijks "op de hoogte".
He, ook toevallig. Net nu “de misleiding van TTSA” steeds spannender aan het worden is.