Geen zin meer in die discussie. Maar in het kort. Ik geloof het 'officiële' verhaal niet (meer).Boerenverstand schreef: ↑19 sep 2019 15:37Labyrint, ik zie dat je heel kritisch naar het gebeuren van 9/11 kijkt (en alles daar omheen), het zou wat jou betreft een "false flag" operatie kunnen zijn van een/de "deep state". Kloppen deze beweringen over wat ik denk te kunnen lezen uit jouw geschrijf op dit forum?
Ik ben zelf geen ingenieur of bouwkundige. NIST beweerd het juiste verhaal te hebben.
Vele anderen hebben daar heel grote vraagtekens bij en ik heb de redenen daarvoor aangehoord en erover nagedacht.
Dus alles is blijkbaar mogelijk.
En Richard Gage, Dr Judy Wood, George van Houts, Willem Middelkoop, en Karel van Van Wolferen zijn voor mij interessante mensen met een heel interessante kijk.
Zij hebben allen raakvlakken in hun 9/11 opvattingen.
Kan. Misschien worden we allemaal belazerd. Ik weet het niet. Het is duidelijk dat we dit allemaal perse, om wat voor reden dan ook, moeten gaan geloven en dat moeiten en kosten niet gespaard worden met zoveel aandacht in de media. En dat men het fenomeen erkent, op-DAT we het allemaal zullen gaan geloven, of het bestaan van dat fenomeen nu de waarheid is of niet. Ik heb al tig keren in dit topic gezegd dat het conditionering is.Indien ja, waarom zou dit UFO-gedoe niet evenzeer een "false flag" kunnen zijn? Bij het UFO onderwerp lijkt het tot nu toe dat het als zoete koek bij jou naar binnen gaat. Of heb ik dat volledig mis? Hoe kan je de realiteit van dit nieuws bepalen? Door positieve verklaringen van het Pentagon te aanvaarden?
Daarom de kracht van herhaling bij die 3 filmpjes. Ik denk dat iedereen dat "plaatje" inmiddels wel "ergens" gezien heeft.
Het blijft de CIA. Dus ik houd een half oog open. Maak je geen zorgen.
Google overigens eens: Alien False Flag. Wernher Von Braun
Dan kom je dus echt in de conspiracy theorieën dus daar ga ik liever niet op in.
Anders moet ik dat weer gaan verdedigen alsof ik het allemaal zelf heb meegemaakt of verzonnen.
Ik houd me daarom maar liever meer on-topic en aan het lopende nieuws over deze specifieke onthullingen, dus ga het verder ook niet meer over 9/11 hebben. Mijn mening daarover is bekend.