Fenomeen,dat kan ik vandaag wel gebruiken, fora het haalt het slechtste in mij naar boven. Maar dat er dan toch nog iets minder slecht tussen zit. Ach dat weet ik ook wel.....meestal. Vandaag was een shit dag maar niet op dit forum.
Niet te geloven - Willie van Peer
Moderator: Moderators
Re: Niet te geloven - Willie van Peer
Gut wat lief!
Fenomeen,dat kan ik vandaag wel gebruiken, fora het haalt het slechtste in mij naar boven. Maar dat er dan toch nog iets minder slecht tussen zit. Ach dat weet ik ook wel.....meestal. Vandaag was een shit dag maar niet op dit forum.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
Sterkte Storm!
Een hartje onder de riem.
(Eentje maar? jahhaaaaaaaa.
Ik vind het ook altijd fijn én interessant om te zien wat jij schrijft en ik mis je muziekjes.
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Heb je echt de Camino gelopen Chaim? Of was het een grapje?
Want als dat echt zo is ben ik reuze benieuwd hoe dat was!
Helemaal of gedeeltelijk?
P.S.
Jaren geleden "The Way" gezien. Prachtige film.
Braver dan the braafste braverik!
Laat je daarginds niet kisten
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
On topic graag
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Beste Allemaal,
Ik heb de indruk dat onze discussie over mijn boek "Niet te geloven" uitgewoed is. Ik wil daarom ieder die deelgenomen heeft, danken voor zijn/haar bijdrage. Het was een levendige discussie, waaruit ik ook veel geleerd heb.
Nogmaals dank aan allen,
Willie van Peer
Ik heb de indruk dat onze discussie over mijn boek "Niet te geloven" uitgewoed is. Ik wil daarom ieder die deelgenomen heeft, danken voor zijn/haar bijdrage. Het was een levendige discussie, waaruit ik ook veel geleerd heb.
Nogmaals dank aan allen,
Willie van Peer
Ook vanaf deze kant hartelijk dank dat u deze discussie bent ingestapt. Veel succes met schrijven en de verkoop van boeken.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!