Daaruit :
54 percent believe Trump will retain his office in 2020, up from 40 percent who felt the same way in December 2018. Forty-one percent think Trump won’t be reelected, 10 percentage points fewer than in December 2018.
Moderator: Moderators
54 percent believe Trump will retain his office in 2020, up from 40 percent who felt the same way in December 2018. Forty-one percent think Trump won’t be reelected, 10 percentage points fewer than in December 2018.
Dat wordt veel gezegd door Trump liefhebbers.Christoffel schreef: ↑12 jun 2019 12:37 Dat neemt niet weg dat hij voor de doorsnee Amerikaan meer gedaan heeft dan Obama. Werkeloosheid, lonen, economie, aanzien ( Azië ). Zeker, hij is een neuroot, lijdende aan een narcistisch persoonlijkheid syndroom maar wel een groot practicus.
De economie is in 2008 voor de regeringsperiode van Obama ingestort en na 3 jaar alleen maar weer hersteld.
Kan je er mij daar een paar van opnoemen? Welke van die grootste onhebbelijkheden heeft hij afgeleerd?Christoffel schreef: ↑12 jun 2019 17:50 De wereld zal er verstandig aan doen om er rekening mee te houden dat hij herkozen gaat worden als deze termijn beëindigd is. De huidige Trump is er misschien nog niet rijp voor maar dat komt nog wel want de grootste onhebbelijkheden heeft ie inmiddels afgeleerd.
Neen 50% van de stemmen plus nog iets, is niet voldoende. Dan had Clinton namelijk president geweest want zij had het meest aantal stemmen behaald.Christoffel schreef: ↑12 jun 2019 17:50Wat zal de Amerikaanse kiezer straks doen, 50 % van de stemmen plus nog iets is voldoende en belangrijk wordt de vraag wie het democratische volksdeel gaat vertegenwoordigen. Als dat een persoon wordt zonder sterke uitstraling, ligt het pad voor Trump open.
Wat als voorkeur gebaseerd is op realisme?
Hoop je werkelijk dat de tijd die we hebben om de opwarming van de aarde te beperken met vier jaar wordt verkort?petals schreef: ↑12 jun 2019 08:35 ik hoop van harte dat hij wordt herkozen, al is het alleen maar om al die mensen die steeds roepen dat het echt onmogelijk is, weer eens met hun neus op de feiten te drukken. Al die media en 'deskundigen' die vorige verkiezingen dingen riepen als 'kans op Clinton 98% Trump 2%' en dergelijke, en dan hun reacties na de verkiezingen. Briljant. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik echt heb genoten de dag na de verkiezingen.
Waaruit blijkt dat?Christoffel schreef: ↑12 jun 2019 19:45 Een voorbeeld. Trump heeft zo langzamerhand begrepen dat hij de stemmen van vrouwelijke kiezers niet kan missen.
Ik volg Maria hier. Dat de stemming over Trump sterk anti is, kan gebaseerd zijn op een realistische kijk op de zaken.Christoffel schreef: ↑12 jun 2019 19:45Voorts het Amerikaanse systeem mbt de uitslag van verkiezingen is niet vergelijkbaar met het onze. De stemming over Trump op deze locatie is sterk anti, zoals overal elders trouwens. Ik prefereer realisme boven voorkeur.