Maria schreef:
Als je na zoveel tijd hier op het forum nog steeds niet door hebt, dat voor mij elk onderwerp nieuw is, dan weet ik het ook niet meer.
En ook elk gesprek met alle leden begin ik altijd weer vers.
Je kunt het hele forum doorlezen hoe ik omga met levensruimte.
Zo ben ik privé en nog sterker als moderator.
Het enige waar ik niet van hou, is genegeerd te worden.
Er is weinig veranderd daarin sinds 27 jun 2017
Alleen dat de je toon naar mij toe steeds harder wordt
En dat de moderatie bijna tot nul is gereduceerd op bepaalde punten.
Bij eerste aanvaringen op het moderatorvlak schreef je, dat je forumregels maar niks vindt.
Prima verwoord, Maria.
Dit is een kleine bijdrage van een 'lurker'. Vanuit de omgeving van Vancouver, Canada lees ik al jaren met jullie mee. Zo eens per week ga ik diverse fora langs om 'bij te lezen'. Na 38 jaar in Canada is het belangrijk dat ik de Nederlandse taal bij houdt.
De kwaliteit van het Freethinker Forum ligt op hoog niveau, en over het algemeen respecteren de mensen elkaar.
Dat is op Fora met weinig of geen regels vaak heel anders.
Ik ben zelf een vrijbuiter en schop graag tegen regels, en kan me wel vinden in het woord "beklemmend" waar het regels in het algemeen betreft.
Maar ja, je hebt ze wel nodig om een duidelijke leidraad te hebben.
Zoals ik al zei, volg ik al jaren jullie discussies. En het woord "beklemmend" hoort TOTAAL NIET bij Maria.
Zij zet zich al voor ik-weet-niet-hoe-lang in voor dit forum en zou toch mogen rekenen op wederzijds respect.
Als je ergens bij wilt horen en dan gaat lopen zeuren over regels, waarom blijf je dan?
Als je een feestje binnen loopt en het voelt niet prettig, dan ga je toch niet 'de knuppel in het hoenderhok' gooien en het plezier van anderen verstoren?
Dus Maria: ga vooral
niet op je handen zitten.
Dit moest even van mijn hart.
En nu kruip ik weer terug in mijn schulp

It's better to be an authentic loser than a false success and to die alive than to live dead" ~ William Markiewicz