Scientist vs Mystic
A Conversation about Cosmos, Brain and Reality
David Eagleman and Sadhguru
Moderator: Moderators
En op welke manier brengt dat gesprek ons iets bij over possibilianisme?
Volgens mij is het niet zo'n goed plan Pallieter om yoga te doen met een app. Houding en ademhaling zijn zo belangrijk dat je het al snel verkeerd kan doen. Je kan beter beginnen met een docent!pallieter schreef: ↑21 apr 2019 23:21Petra,
Ben ook juist terug begonnen met yoga. Weer overdreven natuurlijk en heel mijn schouder en nek geblokkeerd.
Terwijl yoga nu net extreem goed werkt tegen geblokkeerde schouders en nekken. Maar dan moet je natuurlijk wel de app juist volgen en alles langzaam opbouwen.
Wat ik wel niet doe is met die app gaan communiceren: noch over geblokkeerde spieren, noch over 13 delen van mijn brein.
Mijn appje doet wat het moet doen. Dit in tegenstelling tot jouw yoga én neuroloog.![]()
Ook neuroloog maar een beetje extreem veel minder simplistisch dan onze Eagleman. Moet je maar eens zijn 153 podcast bekijken, zie je meteen het verschil met de 10 minuten tedtalk van die andere.
Fijn voor jou.
Oh hemel moet jij alle YT's bekijken en beluisteren?
Dat is de crux niet. Ook bij nederlandse films van een uur weet ik graag vooraf waarom je die zo bijzonder bij het topic vindt passen.Petra 2 Maria schreef:Ik zal er in het vervolg bijschrijven dat het een uur Engelstalig is; hoop dat je het dan mag overslaan.
Dit is lullig, en onterecht.
Waarom maak je dit persoonlijk? Het gaat er niet om of je veel films plaats of niet. Waar het om gaat is dat Heeck een reden nodig heeft voor hij een film wil bekijken en dat je die over het algemeen (ten minste in zijn ogen) niet geeft.
Petra,
De kunst is de keuze te laten en niet verwachten dat de discussie enkel verder kan wanneer je alle filmpjes hebt gekeken.
Vervolg metadiscussie verplaatst