heeck schreef: ↑19 aug 2018 09:10Dat noemde ik een kleutervideo omdat er niets in werd getoond dan een rit van Luis en wat gescharrel met een koffertje en bubbelfolie. Terwijl jij dat als "update" naar voren schoof. Er werd niets "ge-update", we werden zoet gehouden. Kleuter-TV.
Het ging me niet om dat filmpje van Elizondo. Wat overigens wel een update is om te laten zien waar ze zeggen mee bezig te zijn. Maar ik heb het over de inhoudelijke argumenten van Hal Puthoff in het filmpje daaronder die gaan over de piloten en de waargenomen objecten. Wat dus vrijwel zeker betekend dat je het helemaal niet hebt gezien. Het verbaasd me niet.
https://www.youtube.com/watch?v=VdDl041QIxw
Ergo: Het gewicht in dit verhaal en wat het van anderen onderscheid is dat het legaal guncam-footage betreft dat is gedeclassificeerd met ondertekende toestemming van het Pentagon zelf.
Ik heb vragen over jullie geloof in een eventuele Pentagon en TTSA opzet van misleiding en vervalsing:
Is er al meer bekend van deze geopperde Hollywood, amerikaans, tv-dominee style, sensatie, angstverspreidende, "misleidings-conspiracy" waarin men kennelijk niet bestaande UFO's promoot? Wil men (binnen deze gedachte) de wereld overnemen? Ik ben benieuwd naar de argumenten ervoor.Mogelijk is het nuttig deze conspiracy informatie op Freethinker in dit topic te delen. Voor een goed evenwichtig geheel.
Ikzelf ga gewoon voor de verklaringen van TTSA maar wil graag ook jullie meningen en argumentatie de kans geven. Wel zo eerlijk.
Ik vraag me dan wel af wie dan toch mogelijk de aanstichters en daders zijn in het Pentagon? Wat is binnen deze conspiracy-gedachte precies dan precies de bedoeling van deze criminele "misleidings- onderneming" waarin men "tuimelen" kan? Hoe komen we precies aan deze ideeën?
Van Kathy Mack heb je voldoende aan haar status en vanzelf aan haar twitter-commentaar
Jouw AstroKaty spreekt helemaal nergens over deze kwestie. Heb je een link naar een
commentaar of lezing, publicatie, (bestaat er überhaupt ook maar enige argumentatie)
dus waar ook maar IEMAND spreekt over dit onderwerp en de gun-cam video's? Heeft AstroKaty ergens op het wereldwijdeweb ook maar iets gezegd over TTSA of over de uitleg van bijvoorbeeld de piloot David Fravor?
"I'm not trying to be a buzzkill here. Just wanna make sure you're sufficiently excited when we see ACTUAL SOLID EVIDENCE of non-Earth life."
Ging het bovenstaande over het Pentagon en TTSA? Je kan er niets over vinden? Tegen wie, en in welke context en in welk jaar, tegen welke/wat voor UFO bewering heeft zij dit bovenstaande gezegd? Heeft ze kortgeleden nog gesproken met de mensen binnen TTSA. Heb je daar een linkje van?
VNamelijk dat de huidige opwinding groter lijkt dan de kunde om materiaal als exotisch te kunnen herkennen.
De opwinding wil men (nog) niet groot. Dat kan zeer gevaarlijk zijn. Keyword: confirmation. Men wil “confirmation” meer niet.
Stars-Academy moet dus haar klusje uitvoeren:
Het aanleveren van ACTUAL SOLID EVIDENCE, van wat ook.
De rest is tot dan "haagse bluf".*)
Yes additional details and fidelity will be forthcoming but one thing we have to make sure we do.
There is a difference between putting out information right, and putting out information right now.
And I know people want information right now but sometimes that’s not the best solution. (Luis Elizondo)
Heb je het eindelijk door? TTSA zegt eigenlijk:
Rustaaaaaahhhg!