Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 15 aug 2018 12:57 Kenmerkend voor hen is juist dat ze nooit weer vallen in de val van goedgelovigheid en het trekken van conclusies op basis van gebrekkig bewijs.
Zullen we het daar dan in dit topic eindelijk eens inhoudelijk over hebben? Gadeslaan wat men beweerd bij TTSA. Steeds in het algemeen maar wat roepen uit blijkbaar ingehouden ergernis (?) is geen discussie.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Labyrint schreef: 15 aug 2018 13:04
Rereformed schreef: 15 aug 2018 12:57 Kenmerkend voor hen is juist dat ze nooit weer vallen in de val van goedgelovigheid en het trekken van conclusies op basis van gebrekkig bewijs.
Zullen we het daar dan in dit topic eindelijk eens inhoudelijk over hebben? Gadeslaan wat men beweerd bij TTSA. Steeds in het algemeen maar wat roepen uit ingehouden ergernis (?) is geen discussie.
Wat er inhoudelijk over gezegd kan worden is al gezegd:
1)Je bent behept met goedgelovigheid
2)Wetenschappers zeggen dat het bewijsmateriaal te schamel is om uitspraken over te doen.
3)Er is geen sprake van ergernis, dat fantaseer je zelf.
Als aanvulling nog punt 4:
"Men beweert" dient men met een -t te schrijven.

Ik heb overigens inmiddels een foto gevonden die bewijst dat iemand in 1943 in Reykjavik al beschikte over een mobiele telefoon! Bijzonder overtuigend!
https://www.youtube.com/watch?v=ok0v9Uv ... =10&t=152s
Wanneer je de video nog wat langer bekijkt merk je op dat er zelfs op film nog meer bewijzen zijn!
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 15 aug 2018 13:351)Je bent behept met goedgelovigheid
2)Wetenschappers zeggen dat het bewijsmateriaal te schamel is om uitspraken over te doen.
Als aanvulling nog punt 3:
"Men beweert" dient men met een -t te schrijven.
Prima. Blijf het onderwerp volgen. Of niet. Mens erger je niet enzo. Maar graag inhoudelijk op de stof reageren als het even kan.

Ik zal wat verwijzingen geven zo af en toe als verduidelijking. Waarom TTSA is bedacht. Er gingen jaren voorbereiding, tegenwerking en bureaucratisch gesteggel in het Witte Huis, CIA, etc aan vooraf voordat er iets ‘burgerlijks’ kwam als oplossing. TTSA.

John Podesta schreef:“It’s time to open the books on questions that have remained in the dark, on the question of government investigations of UFOs. It’s time to find out what the truth really is that’s out there. We ought to do it, really, because it’s right, because the American people, quite frankly, can handle the truth, and we ought to do it because it’s the law.” - John Podesta former Chief of Staff Bill Clinton presidential administration at the National Press Club in Washington, D.C.
Zeer interessante dingen die Podesta daar heeft gezegd.
Rereformed schreef:Wetenschappers zeggen dat het bewijsmateriaal te schamel is om uitspraken over te doen.
Heb je er een link van? Om welke wetenschappers gaat het?

Oh je had een derde punt.
Rereformed schreef: 15 aug 2018 13:353)Er is geen sprake van ergernis, dat fantaseer je zelf.
Dat geeft me dan weer moed en vertrouwen. Ik dacht dat jullie de draak ermee staken. :wink:
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 15 aug 2018 13:44 Ik dacht dat jullie de draak ermee staken. :wink:
Nee zeker niet, dat er overal aliens onder ons zijn is m.i. zeer verontrustend. Ik heb net het bewijs ervoor gevonden:
https://www.youtube.com/watch?v=wKjPn4TjaCA

En de vorige video die je negeerde bewees het fenomeen van time travel.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Wat heeft dit inhoudelijk met TTSA te maken? Graag ontopic.
Labyrint schreef: 15 aug 2018 13:44Blijf het onderwerp volgen. Of niet. Mens erger je niet enzo. Maar graag inhoudelijk op de stof reageren als het even kan.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Waarom TTSA.

De Clinton Administratie wilde het bestaan van het UAP fenomeen na winst in 2017 oppakken en onderzoeken.

De republikeinen die wonnen en Trump werd president. Een paar hooggeplaatsten waarvan de namen tot op heden niet bekend zijn gemaakt hebben hun medewerking met TTSA vlak na de overwinning van Trump moeten los laten. Het team waaruit TTSA nu bestaat moest voor een deel worden vernieuwd met andere mensen en een andere strategie.

Hillary Clinton kon wegens de verloren campagne niet meer (zoals uitgesproken tegenover de media o.a. bij Jimmy Kimmel) naar Area 51 (1) met een, ik verzin het niet, een “taskforce” (?) en om het UAP fenomeen te onderzoeken (2) als zij de nieuwe president zou worden.

(1) https://www.slashgear.com/clinton-offic ... -08435498/

(2)

John Podesta heeft zich moeten terugtrekken na campagnevoering voor Hillary Clinton en had zijn beloften zodoende (3) opnieuw niet kunnen maken.

Daardoor vielen voorbereidingen in het water en liep het geheel een vertraging op. UFO Activist Stephen Bassett van Paradigm Research Group, die er bovenop zat met zijn ondezoek naar “The Rockefeller Initiative & The Clintons”

https://www.paradigmresearchgroup.org/R ... uments.htm

— en die in Mei 2013 “The Citizens Hearing on Disclosure” had georganiseerd (waarbij klokkenluiders 3 dagen lang hun verhaal deden waaronder medewerkers werkzaam in ICBM's waarbij onbekende objecten deze nucleaire kerninstallaties schijnen te hebben bezocht) waarna de opnamen op DVD’s geperst ook naar alle afgevaardigden van het Witte Huis zijn gestuurd (2014) en vertrok daarop teleurgesteld naar zijn contacten in Moskou in de hoop om via een Russisch tv station de Russische regering tot Disclosure te adviseren en de ruim 60 jaar jaar durende “Truth Embargo” te beëindigen.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 15 aug 2018 15:05 Wat heeft dit inhoudelijk met TTSA te maken? Graag ontopic.
Sorry, maar in de topictitel wordt gesproken over aliens en Ufo's. En die staan hier duidelijk op film:
https://www.youtube.com/watch?v=wKjPn4TjaCA&t=300s
Born OK the first time
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 15 aug 2018 15:31 De Clinton Administratie wilde het bestaan van het UAP fenomeen na winst in 2017 oppakken en onderzoeken.

De republikeinen die wonnen en Trump werd president. Een paar hooggeplaatsten waarvan de namen tot op heden niet bekend zijn gemaakt hebben hun medewerking met TTSA vlak na de overwinning van Trump moeten los laten. Het team waaruit TTSA nu bestaat moest voor een deel worden vernieuwd met andere mensen en een andere strategie.

Hillary Clinton kon wegens de verloren campagne niet meer (zoals uitgesproken tegenover de media o.a. bij Jimmy Kimmel) naar Area 51 (1) met een, ik verzin het niet, een “taskforce” (?) en om het UAP fenomeen te onderzoeken (2) als zij de nieuwe president zou worden.
Ik merk het al: Trump en de aliens spelen onder één hoedje. Was wel te verwachten natuurlijk.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 15 aug 2018 15:33
Labyrint schreef: 15 aug 2018 15:05 Wat heeft dit inhoudelijk met TTSA te maken? Graag ontopic.
Sorry, maar in de topictitel wordt gesproken over aliens en Ufo's. En die staan hier duidelijk op film:
https://www.youtube.com/watch?v=wKjPn4TjaCA&t=300s
Ga verder. Ik ben benieuwd naar jouw inbreng. Dan ga ik ondertussen ook verder. Ik begrijp niet zo goed hoe ik op je antwoorden moet of wat nu precies je bedoeling is.
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Labyrint schreef: 15 aug 2018 15:38 Ga verder. Ik ben benieuwd naar jouw inbreng. Dan ga ik ondertussen ook verder. Ik begrijp niet zo goed hoe ik op je antwoorden moet of wat nu precies je bedoeling is.
Waarom verwacht je "inbreng" of "bedoeling" van mij? De video's waar ik naar linkte spreken toch voor zich? Ze bewijzen heel wat zaken. Als je er maar voor gaat zitten en ze aandachtig bekijkt.
Born OK the first time
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Rereformed schreef: 15 aug 2018 15:47Waarom verwacht je "inbreng" of "bedoeling" van mij? De video's waar ik naar linkte spreken toch voor zich? Ze bewijzen heel wat zaken. Als je er maar voor gaat zitten en ze aandachtig bekijkt.
Doe ik. :)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Stukje Pentagon en WH geschiedenis die hebben geleid tot het vrijgeven van het film materiaal middels DoD aan TTSA

John Podesta riep zowel in 2002 als in 2003 al op om "declassificatie van UFO-Files". Dat filmpje is te bekijken en staat alweer ergens tussen de ruis een paar berichten terug. Sprekend hierover bij de “National Press Club”. Precies een jaar later begon hij er opnieuw over. John Podesta Tweette eind 2014 bij het verlaten van het Witte Huis onder president Obama, om daarna campagne voor Hillary Clinton te voeren, dat zijn grootste mislukking van 2014 was, dat het “weer niet was gelukt om UFO documenten te declasificeren”.

Afbeelding

Tijdens de campagne van H. Clinton deed Podesta nogal aparte tweets.

Afbeelding

Podesta had ook heimelijk contact met Tom DeLonge een in de USA zeer bekende pop artiest die tevens bekend stond als ufo-geek.
Tom begon te tweeten over mysterieuze contacten die hij had met hooggeplaatste mannen uit het leger, en had zelfs gesprekken met president Obama en bracht deze in verband met UFO’s. Tom zou hebben rondgelopen in afgelegen bunkers op een strikt geheime plaats.

Daar werd natuurlijk veel om gelachen.

Afbeelding

Tom DeLonge sprak met president Obama over het fenomeen.

Afbeelding

Tom DeLonge werd directeur van het merkwaardige ;-) TTSA.

Ondertussen werden na de verloren verkiezingen van H. Clinton overuren gedraaid om TTSA op te richten. In oktober 2017 tweette John Podesta na een lange stilte over het fenomeen:

Afbeelding

Die volgende dag werd TTSA geopend en stelde het team zich voor in een video conferentie live te volgen op social media. Te zien aan het begin of halverwege dit topic of op de website van TTSA. Twee maanden later kwamen de eerste 3 video’s uit. Er zijn er nog ruim 20 van in hun bezit. De video's zijn verstrekt uit het Pentagon en DOD. TTSA heeft als legale organisatie deze beelden van de DOD in beheer en mag ze van het Pentagon middels TTSA legaal aan de wereld tonen. En dat is vrij baanbrekend. John Podesta tweette een uur na de bekendmaking van de video’s aan het adres van Senator Reid en TTSA en uiteraard de media die werd uitgenodigd om moeilijke vragen te bedenken:

Afbeelding

Waarom geef je niet gewoon de link naar de tweet? De bron hiervan is een opslagplaats van afbeeldingen.
Hier is heel lastig op te reageren. Maria
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef: 15 aug 2018 11:20 Heb je ook al religieuze shell shock? Wat is dat toch? :lol:
Inhoudelijke en normale on-topic inbreng of gesprek over dit onderwerp ho maar
Heel duidelijk wordt uit de doeken gedaan hoe moeilijk het is om aan te tonen dat iets buiten-of bovenaards zou zijn.
Jouw update-tape-je laat niet zien hoe boven het niveau van heksen-determinatie zal worden uitgestegen, noch welke voorzorgen tegen plat of begeesterd bedrog en/of vergissingen zal worden gewaakt.

Roeland
Tot 1 sept 2020 is ruim 24 maanden. Ik wacht, zoals ook zonder aangenomen weddenschap beloofd, af.
Weddenschap: viewtopic.php?p=554886#p554886
=====
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 15 aug 2018 20:20Tot 1 sept 2020 is ruim 24 maanden. Ik wacht, zoals ook zonder aangenomen weddenschap beloofd, af.
Weddenschap: viewtopic.php?p=554886#p554886
=====
Het zit je wel hoog. Al is me niet duidelijk wat precies. Merkwaardige reacties allemaal.
Whatever floats your boat(s). :)
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef: 15 aug 2018 20:55
. . . . . .
Whatever floats your boat(s). :)
Aangeleerd gebrek aan goedgelovigheid gepaard aan ontgroeid zijn van A-team-enthousiasme.

Roeland
*) https://nl.wikipedia.org/wiki/The_A-Tea ... isieserie)
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Plaats reactie