Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Labyrint »

heeck schreef: 07 aug 2018 17:22 Coen Vermeeren *) staat ook achter Luis Elizondo en zijn metgezellen die de aarde gaan verlossen van armetierig denken:
http://coenvermeeren.nl/to-the-stars-ac ... s-science/

Aan het eind staat een wervingsvideo van deze nieuwe “To the Stars Academy”

Roeland

*) https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Coen_Vermeeren

Ook Coen mag het zijne er van vinden. Hij mag het zelfs aanbidden. Rondjes dansen met een hoedje op. En uitbundig lachen van geluk.
Maar dat is niet het onderwerp. Het is best aandoenlijk dat een 'scepticus' met keer op keer loze kritiek, alles vastgrijpende om het onderwerp heen slalomt en tegen zijn zin uitgelegd moet krijgen waar het precies over gaat. Je zit met schaatsen aan in een skilift.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint,

Zelf de wervingsvideo van de Academy al doorgenomen?

Want wat Coen Vermeeren er van vindt dat toont slechts de wervingskracht ervan.

Roeland
Begrip is een waan met een warm gevoel. Dus Mijdt Spijt.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Ja zeker. Ik heb er vele uren YouTube opzitten. Twitter. Vele podcasten. nieuwsshows. interviews met ufo-logen, klokkenluiders. Veel aangehoord. Gelezen. Veel discussie en YouTube kanalen afgezocht. Twitter die dagelijks hierover speculeren. Over veel zaken heb ik geen duidelijke mening kunnen vormen omdat ik ook wacht op meer daden ipv woorden.

Mensen worden ongeduldig. Elizondo's antwoord:

Yes additional details and fidelity will be forthcoming but one thing we have to make sure we do.
There is a difference between putting out information right, and putting out information right now.
And I know people want information right now, but sometimes that’s not the best solution. (Luis Elizondo)

bron: https://www.youtube.com/watch?v=oEjxczLgSO4&t

Ik zou verder kunnen uitweiden maar houd het liever strak in dit topic. Voor mezelf dan he? Anderen gaan hun gang maar. :)

Voor ik het weet moet ik een goeroe of een of andere tijdreiziger verdedigen die jij het podium op sleept.

Het gaat in de basis om 3 video's en de getuigenissen van 3 piloten. Daarover werd dit topic geopend. De objecten vs de Superhornets. En de uitspraken die worden gedaan namens, of in samenwerking of in verband met TTSA. Mijn bijdragen wil ik zo zo objectief mogelijk brengen met af en toe een update zonder zelf al te veel conclusies te trekken dan alleen die bevestigd worden door of via dezelfde bronnen.
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Labyrint schreef: 07 aug 2018 18:33
Het gaat in de basis om 3 video's en de getuigenissen van 3 piloten. Daarover werd dit topic geopend. De objecten vs de Superhornets. En de uitspraken die worden gedaan namens, of in samenwerking of in verband met TTSA. Mijn bijdragen wil ik zo zo objectief mogelijk brengen met af en toe een update zonder zelf al te veel conclusies te trekken dan alleen die bevestigd worden door of via dezelfde bronnen.
Het kan ook nog een uit de klauwen gelopen grap zijn.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Fish schreef: 07 aug 2018 20:18
Labyrint schreef: 07 aug 2018 18:33
Het kan ook nog een uit de klauwen gelopen grap zijn.
Ik ben benieuwd naar je (wellicht een korte) onderbouwing van je idee. Of jouw conspiracy theory mag ik misschien wel zeggen. Je hebt er over nagedacht? Rereformed heeft mogelijk ook een theorie ontdekt over "een misleiding" waarin men "tuimelen" kan, (zie zijn laatste bericht) maar heeft nog geen reactie gegeven of plan ontvouwen van de misleiders. :D
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Labyrint schreef: 07 aug 2018 21:34

Ik ben benieuwd naar je (wellicht een korte) onderbouwing van je idee.
Een paar piloten, een paar techneuten en een kist bier. En dan: Fuck, ze nemen het serieus!

Zo kort genoeg?

Voorlopig staat de meter nog dieprood.

Afbeelding
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Dus jij zegt eigenlijk gewoon maar wat? Inhoudelijkheid en ingaan op hetgeen hier is aangevoerd is niet een onderdeel of doel van dit forum?

Het is allemaal onzin wat bijvoorbeeld Elizondo zegt heb je besloten maar je weet niet waarom?

=P~

Graag zie ik serieuzere reacties tegemoet over dit onderwerp.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint schreef:Het gaat in de basis om 3 video's en de getuigenissen van 3 piloten. Daarover werd dit topic geopend. De objecten vs de Superhornets. En de uitspraken die worden gedaan namens, of in samenwerking of in verband met TTSA. Mijn bijdragen wil ik zo zo objectief mogelijk brengen met af en toe een update zonder zelf al te veel conclusies te trekken dan alleen die bevestigd worden door of via dezelfde bronnen.
Klinkt redelijk genoeg tot ik het volgende artikel lees:
https://www.thesun.co.uk/news/5630394/baffled-us-intelligence-officers-leak-ufo-footage-themselves-to-get-help-from-unwitting-public-in-iding-mystery-objects-pentagon-x-files-project-chief-claims/ schreef: . . . Luis Elizondo, the former head of the top secret programme, said that two mysterious videos of UFO encounters, published late last year were released so that people could look at them and help “put together more pieces of the puzzle”. . .
Redengeving is dan het inroepen van de wijsheid van het publiek.

en dat combineer met de door jou aangehaalde uitspraak:
Labyrint schreef:
Luis Erizondo schreef: Yes additional details and fidelity will be forthcoming but one thing we have to make sure we do.
There is a difference between putting out information right, and putting out information right now.
And I know people want information right now, but sometimes that’s not the best solution.
(Luis Elizondo)
bron: https://www.youtube.com/watch?v=oEjxczLgSO4&t
Redengeving is dan tamelijk tegengesteld aan de eerste, want er is nog achtergehouden info, die "verstandig" wordt vrijgegeven.

Kijk ik dan naar die "Stars Academy waar Luis Erizondo nu in zit dan zie ik een soort onderneming:
https://dpo.tothestarsacademy.com schreef: . . To The Stars Academy strives to be a powerful vehicle for change by creating a consortium among science, aerospace and entertainment that will work collectively to allow gifted researchers the freedom to explore exotic science and technologies with the infrastructure and resources to rapidly transition them to products that can change the world: etc. etc. . .

To The Stars Academy is a Public Benefit Corporation (PBC), which means our public benefit purpose is a core founding principle of our corporate charter alongside the traditional goal of maximizing profit for shareholders.
. . .
We believe raising resources through Regulation A+ crowdfunding will allow us to expedite expansion of TTS Academy’s PBC initiatives, like promoting citizen science, enhanc . . . . .
To learn more about investing in this PBC click here.
https://to-the-stars-web-assets.s3.amaz ... CH_DAY.pdf
. . .
*We expect that the expenses of the offering will be approximately $250,000 if the minimum number of shares are sold in this offering and approximately $6,500,000 if the maximum number of shares are sold in this offering. See the “Plan of Distribution and Selling Securityholders” for details.
Our costs may grow more quickly than our revenues, harming our business and profitability. The company may invest in projects that end up losing money. Our expenses may be greater than we anticipate and our efforts to make the business more efficient may not be successful. In addition, the company may increase marketing, sales, and other operating expenses in order to grow and expand its operations and to remain competitive. Increases in our costs may adversely affect our business and profitability. Our financial results in any given period can be influenced by numerous factors, many of which we are unable to predict or are outside of our control.
die aandeelhouders zoekt.

Redengeving staat wat los van de eerste twee, en kan bovendien idealistisch en/of zakelijk van aard zijn. Iets wat zo slecht valt te onderscheiden.

Labyrint,

Kan jij die drie doelstellingen voor me aan elkaar lijmen?
Uit nieuwsgierigheid heb ik mijn E-mail al aan de Academy opgegeven om te zien of ze binnen een halfjaar geld van me willen hebben, of inderdaad volgens een door hun gedicteerd schema ecxtra info uitgeven, en/of publiceren wat het publiek aan wijsheden heeft aangedragen.

Roeland
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Labyrint schreef: 08 aug 2018 11:37 Dus jij zegt eigenlijk gewoon maar wat?
Ach, de kans dat techneuten met de films uit de Superhornets geknoeid hebben schat ik vele malen hoger in dan dat het bestaande vliegende objecten zijn.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Fish schreef: 08 aug 2018 17:21
Labyrint schreef: 08 aug 2018 11:37 Dus jij zegt eigenlijk gewoon maar wat?
Ach, de kans dat techneuten met de films uit de Superhornets geknoeid hebben schat ik vele malen hoger in dan dat het bestaande vliegende objecten zijn.
Dat zeg ik. Je zegt steeds maar wat. Dat is jammer want dat is geen gesprek voeren.

helaas
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Heeck

Speculatie kan ook leuk zijn. Dat is ook een beetje investeren en gokken.

Misschien is TTSA wel een organisatie die zich onnozeler voordoet.
Ze geven op hun website alvast een voorschot aan spectaculaire toezeggingen zoals bijvoorbeeld het bouwen van o.a. een zero-gravity-vehicle. Geen idee wat dat kost. Maar dat zal wel wat geld kosten. Dat wachten we dus maar af. Ik zou er dus verder alleen maar wat op kunnen speculeren. Ik weet niet veel meer van TTSA dan wat jij zelf ook kan achterhalen.

Nonchalante speculatie: Misschien bestaat TTSA zodat ze de klokkenluiders een stap voor willen blijven. Dat zij als ‘enige officiële bron’ proberen de aandacht te trekken en zo te besturen of bij-te sturen en zo te bepalen wat er gelooft zal worden. Er zouden al lang “man-made-zero gravity-vehicles & triangular crafts” bestaan. Er zouden ARV’s bestaan. In afgelegen en in voor gewone stervelingen ontoegankelijke basissen. Waarom er dan 1 bouwen betaald door investeerders.

Maar het publiek vind ---- voorgelicht als zij zich voelen door klokkenluiders door de jaren heen ---- zoals bijvoorbeeld Bob Lazar, Edgar Fouche, Mark McCandlish, en door uitspraken van de wijlen directeur Ben Rich van Lockheed Martin Skunkworks — dat er helemaal geen geld verzameld hoeft te worden om zo’n anti zwaartekracht apparaat te bouwen bij TTSA want men denkt dat men er zo een uit een ondergrondse hangar kan rollen. etc. etc. etc.

Over Ben Rich van Lockheed Martin Skunkworks gesproken. Steve Justice, die op dit moment werkt met Luis Elizondo, is de man die zelf afkomstig is van Lockheed Martin Skunkworks, en nu binnen het team van TTSA. werkt. Dus daar gaan we ook zeker meer van horen.

Succes met het antwoord op je email. :)
heeck
Ontoombaar

Ik wed een kilo chocola dat er voor 1/9/2020

Bericht door heeck »

https://dpo.tothestarsacademy.com/blog/an-introduction-to-the-adam-research-project schreef: . . .
An Introduction to The ADAM Research Project
July 26, 2018

To The Stars Academy of Arts & Science Announces The ADAM Research Project, an Academic Research Program Focused on Exotic Materials for Technology Innovation

From time to time, various sources have collected material samples reported to have come from advanced aerospace vehicles of unknown origin (popularly known as UAP – Unidentified Aerial Phenomena - or UFOs.) Those sources include private citizens, foreign aerospace investigatory committees, aerospace operators and government organizations.  As these materials have come to light, they can be made available for inspection.

Given the potential significance of such findings, To The Stars Academy has made it a Tier-1 priority to use its resources to subject these materials to detailed and rigorous scientific evaluation whenever feasible.
Ik verwed een kilo chocola naar keuze dat er voor 1 september 2020 geen exotisch materiaal, dwz van buiten-menselijke intelligente oorsprong, zal zijn gevonden. Ik eis wel verificatie door instanties buiten dit project omtrent het waarlijk exotisch zijn.

En verdraaid, als ik het niet voorvoelde:
ook een button met de tekst INVEST en na aanklikken een onmiddellijke betaaloptie.
Ook bij dit project van de UFO-academy heb ik meteen mijn E-mail opgegeven om het grote nieuws niet te missen.
Mijn geld zet ik echter liever in voor een nieuwe kimono, een pencil-laadsnoertje en nog een watermeloen, na aftrek van de reservering voor een kilo chocolade die Labyrint ongetwijfeld wil winnen.
En kán winnen als hij/zij de weddenschap openbaar aanneemt en per PB aan mij de echte NAW en de chocola-(varia)-keuze opgeeft. Een NAW die ik alleen voor het verzenden van de chocola D.V. zal gebruiken.

Roeland
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Heeck

Zomaar een spreukje

'Learning to ignore things is one of the great paths to inner peace.' Robert J. Sawyer

De context waarin hij dat gezegd heeft weet ik niet maar het zal een algemeen iets zijn geweest.
heeck
Ontoombaar

Bericht door heeck »

Labyrint,

Ook maar even nagetrokken:

"Learning to ignore things is one of the great paths to inner peace"

Komt uit "Calculating God"
https://en.wikipedia.org/wiki/Calculating_God

Past welhaast perfect binnen mijn doeniger, meer omvattende "Mijdt Spijt".

Roeland
PS
Proberen uit te vinden hoeveel kapitaal al voor ADAM is vergaard, maar dat is lastiger.
R.
MaartenV
Bevlogen

Bericht door MaartenV »

Dit is de reden waarom de wetenschap het bestaan van UFO's niet ernstig neemt:

Hoe maak je (volgens mij) het onderscheid tussen een waarnemer mét bewustzijn en één zonder bewustzijn:
Zie hier voor mijn (kort Engelstalig) artikel erover als je meer interesse hebt:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17340466
Plaats reactie