Herkomst schermnamen
Re: Herkomst schermnamen
Mijn schermnaam is niet afkomstig van Dennis Hopper, maar gelinkt aan het gegeven dat ik graag hop van het een naar het ander. Ik ben graag bezig met iets, laat het weer los, ga met wat anders bezig en kom later weer terug bij het eerste. Bij feesten o.i.d. hou ik ook van een setting waar ik van de een naar de ander hop. Niks vervelender dan het klassieke Nederlandse verjaardagsfeest waar iedereen in een kringetje zit en 20 mensen trachten elkaar te overschreeuwen.
Zien dat er niks te bereiken valt is zien.
Hopper je hopt maar lekker aan hoor. 
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Bob Dylan
En dan lekker naar de Japanner, hmmmmmmm
Ik zeg; Hopsaké
Ik zeg; Hopsaké
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Henry II, was een koning uit de 12e eeuw. Hij kwam in conflict met de katholieke kerk en voornamelijk met aartsbisschop Thomas Becket. Deze werd later door aanhangers van de koning vermoord in Canterbury Cathedral. Al met al een strijd die ik kan begrijpen. Daarnaast ben ik thuis ook de 2e Henry, dus de analogie kwam wel goed uit.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.
-
Giovedico delle Fate
- Ervaren pen
Ik was 2 weken terug in de Canterbury Cathedral. Het graf van Saint Thomas is verdwenen. Vernietigd door 6 Henry's later (Henry VIII).Henry II schreef: ↑25 apr 2018 09:29 Henry II, was een koning uit de 12e eeuw. Hij kwam in conflict met de katholieke kerk en voornamelijk met aartsbisschop Thomas Becket. Deze werd later door aanhangers van de koning vermoord in Canterbury Cathedral. Al met al een strijd die ik kan begrijpen. Daarnaast ben ik thuis ook de 2e Henry, dus de analogie kwam wel goed uit.
Outremer is frans voor "outre mer" (den overkant van de zee).
Een term die tijdens de kruistochten gebruikt werd om het gebied rond Jeruzalem te benoemen.
Zo'n jaar of 10 geleden heb ik interesse gekregen in die periode maar nu is mijn interesse verschoven in de tijd, nl naar de Renaissance.
Maar m'n nickname is niet mee geëevolueerd
Een term die tijdens de kruistochten gebruikt werd om het gebied rond Jeruzalem te benoemen.
Zo'n jaar of 10 geleden heb ik interesse gekregen in die periode maar nu is mijn interesse verschoven in de tijd, nl naar de Renaissance.
Maar m'n nickname is niet mee geëevolueerd
@ outremer nooit aan 'outre mer' gedacht. 
Bob Dylan
Bob Dylan
- Doppelgänger
- Bevlogen
Ik was Magic: The Gathering Online aan het spelen voordat ik me hier aanmeldde. Een van de klassieke kaarten in dit spel is de Vesuvan Doppelganger. Die leek me wel toepasselijk voor een anonieme internetidentiteit. Meer zit er eigenlijk niet achter.

"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
@Dobbelganger,
Jouw avatar intrigeert me nog het meest. Wanneer ik het aan google vraag geeft deze aan dat er de meeste overeenkomst is met allah nedir.
Jouw avatar intrigeert me nog het meest. Wanneer ik het aan google vraag geeft deze aan dat er de meeste overeenkomst is met allah nedir.
Bob Dylan
Bob Dylan
En deze dan?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
@dickemick;
Inderdaad Borg from Star trek.
Kijk ik nooit naar, maar bedankt!
Inderdaad Borg from Star trek.
Kijk ik nooit naar, maar bedankt!
Bob Dylan
Bob Dylan
- Doppelgänger
- Bevlogen
Als je googlet op cyborg avatar kom je 'm in de zoekresultaten tegen. Hij stond destijds op een of ander blog en is nu alleen nog te vinden in dit artikel uit 2013.
"For every subtle and complicated question, there is a perfectly simple and straightforward answer, which is wrong." - H.L. Mencken
- Peter van Velzen
- Site Admin