De Encyclopedist schreef: ↑20 mar 2018 17:34
Die mannen zijn ongetwijfeld deskundiger op hun gebied dan jij en ik. Toch zie ik niet in hoe hun deskundigheid helpt; een theoloog zou het ook kunnen.
Deskundigen kunnen veel zeggen over conventionele opties in tegenstelling tot een theoloog of tot ons. Indien deskundigen zeggen dat voor 5% geen enkele conventioneel alternatief bestaat & indien de NASA letterlijk beweert dat binnen twee decennia het definitieve bewijs van buitenaards leven te verwachten valt, dan zijn dat zaken die ik serieuzer neem dan anticiperende super-accelererende fantasie-luchtspiegelingen die door meerdere getuigen & radarbeelden op de grond & in de lucht worden waargenomen.
En hoe weten experts zo goed dat geen conventioneel alternatief betekent dat aliens het gedaan hebben?
Dat beweert men niet. Men beweert dat de buitenaardse hypothese de meest aannemelijke is, aangezien iedere andere conventioneel alternatief uitgesloten blijkt & het allesbehalve uitgesloten is dat er legio andere beschavingen bestaan die miljoenen jaren verder zijn ontwikkeld dan de relatief jonge mensheid. Het is vooralsnog de beste hypothese.
Ik weet ook niet wat het wel is
Correct.
falende apparatuur, zinsbegoochelingen, vergissingen, leugens.
Zinsbegoochelingen, vergissingen & leugens zijn niet op meerdere radarsystemen & authentiek verklaarde beelden tegelijk waar te nemen samen met deskundige getuigen.