De 'zwevende kiezer'...

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

Petra
Banned

Re: De 'zwevende kiezer'...

Bericht door Petra »

Giovedico delle Fate schreef: 12 mar 2018 19:19
Petra schreef: 11 mar 2018 05:16
Sjemig zeg. Ik ben het enorm eens met je vrouw. Had er zelf nog nooit op die manier over nagedacht. :D
Kun je je vrouw vragen of ze zelluf ook wil mee-forummen. Ze heeft vast nog veeeeeeel meer gedachten te delen! :idea:
Lieve Petra,
Ik ben het over het algemeen ook enorm eens met mijn vrouw (duh...). Dat is één van de redenen waarom ik met haar getrouwd ben :)
Mij overkwam kennelijk hetzelfde als jou: ik had er nooit eerder op die manier over nagedacht.
Echt waaar 8*)
* Man en ik zijn het in het algemeen zoooo oneens dat we wel 's op een feestje zo heftig discussiëren dat we bij vertrek niemand anders hebben gesproken dan elkaar. Maar goed, we zijn berucht in eigen kring dus we worden al vrij vlot en zeer behendig uit mekaar gedreven. :lol:
Onze eerste gezamenlijke kerst lagen we te knokken onder de prachtig opgedekte kersttafel van m'n hevig geschokte schone moeder. :lol:
Giovedico delle Fate schreef: 12 mar 2018 19:19 En intussen hebben we het aan de dinertafel lekker over zowat alles wat hier de revue passeert. Hoe mooi is dat? Ik prijs mezelf gelukkig!
Jaaa vind ik ook leuk.
....En dat geluksgevoel dat is dan weer een levensnoodzaak. :D (Evenals bekvechten :wink:)

* Getoonde beelden bieden u een gedramatiseerde weergave van historische gebeurtenissen. :wink:
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Giovedico delle Fate
Ervaren pen

Bericht door Giovedico delle Fate »

Petra schreef: 13 mar 2018 02:17 Maar goed, we zijn berucht in eigen kring dus we worden al vrij vlot en zeer behendig uit mekaar gedreven. :lol:
Nu snap ik waarom jullie steeds moeten verhuizen... :wink:
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Giovedico delle Fate schreef: 14 mar 2018 17:09
Petra schreef: 13 mar 2018 02:17 Maar goed, we zijn berucht in eigen kring dus we worden al vrij vlot en zeer behendig uit mekaar gedreven. :lol:
Nu snap ik waarom jullie steeds moeten verhuizen... :wink:
:lol: We zweven er vandoor
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Plaats reactie