Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Bevlogen

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door ChaimNimsky » 12 feb 2018 18:07

Labyrint schreef:
11 feb 2018 11:05
Ik denk nu dat het inderdaad zo is. Teveel dskundige getuigen, radarbeelden, officieel onderzoek uitgevoerd door een overheid waarbij het nu gewoon wordt toegegeven. En blijkbaar niemand die met een sluitende alternatieve wetenschappelijke verklaring kan komen.

Luchtspiegelingen die op radar worden waargenomen, bovendien enorm versnellen als ze worden benaderd door deskundige piloten & er volgens hen uitzien als voertuigen, compleet met lichten, hebben geen enkele basis in de wetenschap -- dit in tegenstelling tot het waarschijnlijke bestaan van andere beschavingen hetgeen wetenschappelijk aannemelijk is.
Een mens zonder religie is als een vogel zonder fiets.

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 12 feb 2018 20:58

ChaimNimsky schreef:
12 feb 2018 18:07
dit in tegenstelling tot het waarschijnlijke bestaan van andere beschavingen hetgeen wetenschappelijk aannemelijk is.
Dat er ander leven is, is inderdaad 'wetenschappelijk aannemelijk'. :wink:

Ik denk dat het zo zit, er is ergens ver weg een verbond van hyper intelligente werelden die nieuwsgierig zijn hoe het er hier op aarde aan toe gaat. Ze kunnen door ons te bestuderen beter hun eigen historie begrijpen.
Om het hier geen zootje te laten worden hebben ze afgesproken dat er maar een paar luchtschepen te gelijk naar de aarde mogen reizen. Onzichtbaar voor onze satellieten en sterrenkijkers. Dat lukt ook goed maar wat ze niet beseffen is dat ze eenmaal in de dampkring toch waar te nemen zijn door de aardlingen. Hun schepen worden wel degelijk waargenomen.
Nu begrijp ik ook waarom er nooit twee dezelfde schepen zijn die waargenomen worden, ze komen van verschillende werelden.. Verder mogen ze ons natuurlijk niet verstoren maar af en toe gebeurt dat per ongeluk toch, ze maken dan dat ze snel wegkomen en hopen dan dat de waarnemingen niet serieus genomen worden.
En dat worden ze ook niet. :?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 12 feb 2018 22:00

Fish schreef:
12 feb 2018 20:58
ChaimNimsky schreef:
12 feb 2018 18:07
dit in tegenstelling tot het waarschijnlijke bestaan van andere beschavingen hetgeen wetenschappelijk aannemelijk is.
Dat er ander leven is, is inderdaad 'wetenschappelijk aannemelijk'. :wink:
Ja. Dat er ander leven elders bestaat is simpelweg het uitgangspunt van de meeste wetenschappers.
Ik denk dat het zo zit, er is ergens ver weg een verbond van hyper intelligente werelden die nieuwsgierig zijn hoe het er hier op aarde aan toe gaat. Ze kunnen door ons te bestuderen beter hun eigen historie begrijpen.
Om het hier geen zootje te laten worden hebben ze afgesproken dat er maar een paar luchtschepen te gelijk naar de aarde mogen reizen. Onzichtbaar voor onze satellieten en sterrenkijkers. Dat lukt ook goed maar wat ze niet beseffen is dat ze eenmaal in de dampkring toch waar te nemen zijn door de aardlingen. Hun schepen worden wel degelijk waargenomen.
Nu begrijp ik ook waarom er nooit twee dezelfde schepen zijn die waargenomen worden, ze komen van verschillende werelden.. Verder mogen ze ons natuurlijk niet verstoren maar af en toe gebeurt dat per ongeluk toch, ze maken dan dat ze snel wegkomen en hopen dan dat de waarnemingen niet serieus genomen worden.
Dat het de meest aannemelijke verklaring is voor het ufo verschijnsel staat eveneens letterlijk in het rapport. Zou je met een werkende alternatieve verklaring kunnen komen? En waarom zouden we meer aannemen dan we weten? Wil een verder gevorderde beschaving onzichtbaar zijn? Geen idee. Misschien niet, misschien wel, misschien soms. Zijn ze geinteresseerd in ons? Waarschijnlijk niet meer dan wij in andere dieren zijn. Zijn ze hier naartoe gekomen? Dat is speculeren. Geen idee of ze een andere manier hebben gevonden om met tijd & ruimte om te gaan. Het bestaan van buitenaards leven is uitermate aannemelijk -- dat is, als reeds gezegd, eveneens het uitgangspunt van de meeste wetenschappers en de NASA zegt binnen afzienbare tijd het bewijs van buitenaards leven te vinden. Ik hgoud me het liefst aan de feiten & trek van daaruit conclusies. Indien je een betere hypothese hebt dan die van de het rapport van de Franse overheid, hoor ik het bijzonder graag.

Voor luchtspiegelingen die ook op radar worden waargenomen en er volgens deskundige piloten uitzien als voertuigenenorm die bovendien enorm versnellen als ze worden benaderd door vliegtuigen, compleet met lichten, daar ben ik te sceptisch voor. Aangezien zo'n verklaring feitelijk geen enkele basis in de wetenschap heeft, blijkbaar zelfs onmogelijk is & letterlijk uit de lucht is gegrepen om als alternatief te dienen, is de vraag dus al een tijdje of iemand een beter werkende verklaring heeft. In plaats daarvan wordt vooralsnog vooral geridiculiseerd.

Ik zie daarentegen geen enkel obstakel voor de buitenaardse these, behalve dan dat we zelf het gevoel moeten overwinnen dat we de hoogste soort zijn. De these dat we de hoogste soort in het universum zijn klinkt me vrij onzinnig in de oren & staat zelfs haaks op hetgeen de meeste wetenschappers beweren. De belangrijkste vraag is m.i. niet of er elders leven bestaat, maar of er een andere manier bestaat om met tijd & ruimte om te gaan.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 13 feb 2018 09:41

Fish schreef:
12 feb 2018 20:58
Om het hier geen zootje te laten worden hebben ze afgesproken dat er maar een paar luchtschepen te gelijk naar de aarde mogen reizen. Onzichtbaar voor onze satellieten en sterrenkijkers. Dat lukt ook goed maar wat ze niet beseffen is dat ze eenmaal in de dampkring toch waar te nemen zijn door de aardlingen. Hun schepen worden wel degelijk waargenomen.Nu begrijp ik ook waarom er nooit twee dezelfde schepen zijn die waargenomen worden, ze komen van verschillende werelden.. Verder mogen ze ons natuurlijk niet verstoren maar af en toe gebeurt dat per ongeluk toch, ze maken dan dat ze snel wegkomen en hopen dan dat de waarnemingen niet serieus genomen worden.
Als het op filosoferen en fantaseren over aliens aankomt dan kunnen we wel beter toch? Zoals: Misschien is deze wellicht gevonden en uitgekozen Goldielocks planeet vol met de meest uiteenlopende levensvormen een uit de hand gelopen experiment. Wie weet zijn we gewoon een Alien boerderij. Een grote dierenwinkel. Een Mega tuincentrum. Af en toe komen ze wat levensvormen kruisen, klonen, nemen wat mee naar andere planeten om te zien hoe de zooi daar groeit.

:D

Ik moest denken aan een uitspraak van Christopher Hitchens.

"My own view is that this planet is used as a penal colony, lunatic asylum and dumping ground by a superior civilisation, to get rid of the undesirable and unfit. I can't prove it, but you can't disprove it either". Christopher Hitchens
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 14 feb 2018 21:44

Om het beeld te completeren, een aankondiging van de NASA die verwacht binnen 10 tot 20 jaar het bewijs te hebben voor buitenaards leven. Deze info werd eveneens letterlijk in een persconferentie naar voren gebracht. Uiteraard verwacht men eerst lagere vormen van leven te vinden & niet meteen een planeet vol mensachtige wezens, maar de aannemelijkheid van het bestaan van buienaards leven is, dunkt me, wetenschappelijk aangetoond.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 14 feb 2018 22:58

Met de James Webb Telescope wordt het aftasten en vinden van leven zeker interessant!
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)

Fish
Moderator

Bericht door Fish » 06 mar 2018 16:19

Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.

ChaimNimsky
Bevlogen

Bericht door ChaimNimsky » 06 mar 2018 21:11

Van deze video zegt de Franse overheid ook niet dat ze bij de 5% hoort waarvoor geen conventionele verklaring is te vinden & waarvan men beweert dat de buitenaardse hypothese de meest redelijke is. Bovendien blijft de vraag of je een betere verklaring hebt voor deze waarnemingen dan deze vrij betrouwbare getuigen met over het algemeen vrij veel expertise.

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 09 mar 2018 23:26

Update

Nieuwe video vrijgegeven via TTSA met de naam: "2015 GO FAST FOOTAGE"
TTSA schreef:GO FAST was selected for release, like GIMBAL and FLIR1, after review by multiple government organizations. The object in this video remains unidentified.
The military keeps encountering UFOs. Why doesn’t the Pentagon care?

Bron: Washingtonpost en To The Stars Academy

Dolce Vita
Geregelde verschijning

Bericht door Dolce Vita » 09 mar 2018 23:52

Volgens Jean Claude Juncker van het Europees Parlement heeft men allang contact en zelfs overleg met buitenaardsen. Hij heeft dat tijdens een bijeenkomst van het EP expliciet gezegd en geen politicus in het EP verrekte ook maar een spier toen hij dat zei.

Dus of het is waar, en dan heeft men ons dus al die tijd heel wat informatie onthouden. Of het is niet waar, en dan zijn we bedrogen door het EP in die bijeenkomst.

Maar goed, het gaat op dit forum best wel snel met de postings, dus het inlezen kost de nodige moeite en tijd. Misschien is dit in de 20 pagina's van dit topic al aan bod gekomen en is de opname van de speech van Juncker ook al gepost. Mocht dat zo zijn, sorry dat ik dan een spuit elf opmerking maak. Ik heb dit topic nog niet gelezen verder.
Only fools take life so seriously that they are constantly hurt.
-Paramahansa Yogananda-

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint » 10 mar 2018 00:17

Dat wat ook de New York Times nieuwswaardig vind dat lijkt mij ingewikkeld genoeg. Die UFO berichten vol met feitelijkheden zijn al moeilijk genoeg te bevatten voor sommigen. Daarnaast een klein stukje het enge bos in met een ulu-hoedje kan geen kwaad maar om nou met Junckers te beginnen. Junckers is meestal dronken. Dat ze daar geen spier meer verrekken is gewenning. :)

Maria
Site Admin

Bericht door Maria » 10 mar 2018 08:40

Dolce Vita schreef:
09 mar 2018 23:52
Volgens Jean Claude Juncker van het Europees Parlement heeft men allang contact en zelfs overleg met buitenaardsen. Hij heeft dat tijdens een bijeenkomst van het EP expliciet gezegd en geen politicus in het EP verrekte ook maar een spier toen hij dat zei.
Zonder link of minstens betere info naar waar dit terug gelezen kan worden en we zelf de hele context na kunnen lezen is hebben we feitelijk weinig aan deze informatie.
Maar goed, het gaat op dit forum best wel snel met de postings, dus het inlezen kost de nodige moeite en tijd.
Bekend probleem hier :D
Er is zoveel info.
Maar we hebben een heel goede zoekmachine rechts boven in het scherm, die je op een naam (of woord) direct naar het bericht kan laten springen waar die al eerder is genoemd.
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Dolce Vita
Geregelde verschijning

Bericht door Dolce Vita » 12 mar 2018 01:11

Ik heb destijds (eind zomer/begin herfst 2016) de gehele officiele toespraak van Juncker bekeken en beluisterd op youtube. Deze stond diverse malen op youtube, maar zijn inmiddels stuk voor stuk verwijderd door youtube. Er zijn nog wel fragmenten van te vinden. Onderstaande is er een van.

Als het waar is wat de president van de EU, Juncker een jaar geleden heeft gezegd dan is er een verkeerde afhankelijkheid van de EU tot buitenaardsen.

Persoonlijk versta en lees ik het Frans vloeiend, en de Engelse ondertiteling klopt 100 % ! Dus ofwel, het gehele Europese Parlement bestaat uit duur betaalde en hoog geschoolde aluhoedjes, ofwel het is waar.

Laatst gewijzigd door Dolce Vita op 12 mar 2018 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-Paramahansa Yogananda-

Dolce Vita
Geregelde verschijning

Bericht door Dolce Vita » 12 mar 2018 01:14

Ik heb destijds (2016) diverse malen die hele toespraak beluisterd op officiële opnames. De meeste van die video's zijn snel verwijderd door youtube. Hier vind je nog een lijst, en daarop kun je al doorklikkend ook zien dat er veel is verwijderd.

https://m.youtube.com/results?q=eu%27s% ... anets&sm=3
-Paramahansa Yogananda-

Maria
Site Admin

Bericht door Maria » 12 mar 2018 05:30

Dank je voor alsnog de bron van waaruit jij je stelling poneerde.
Eenmaal een kopie van de paar zinnen, waar het om draait is voldoende.
Dat er over de hele wereld zoveel sensatie zoekende UFO gelovigen zijn, die slechts 1 conclusie uit deze woorden kunnen trekken, is wat hieruit blijkt.

Ooit gehoord van droge humor?
En van satire?
En de manier waarop Juncker zich vaker pleegt uit te drukken?

De hele wereld behalve UFO gelovigen blijkbaar wel.
Te beginnen met zijn directe toehoorders, die zo te zien zich niet alleen hier niet druk om maken, maar ook rustig verder gaan met slapen of uit hun neus peuteren.

Wereldnieuws zou dit zijn geweest, als de hele wereld op zijn kop had gestaan en dit alles een eindeloze staart had gekregen.
Andere gegevens hierover heb je niet?
"Quand Dieu se tait, on peut lui faire dire ce que l'on veut." - Sartre.
"Als God zwijgt kun je hem laten zeggen wat je wil."

Plaats reactie