Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Forum over pseudo-wetenschap, kwakzalverij, alternatieve 'geneeswijzen' en aanverwante zaken die niet onder wetenschap vallen.

Moderator: Moderators

Fish
Ontoombaar

Re: Ufo's gemaakt door aliens? Realistischer dan u denkt.

Bericht door Fish »

ChaimNimsky schreef: 30 jan 2018 11:02 Het is m.i. de meest realistische verklaring voor een fenomeen dat alles weg heeft van technologie die de technologie van de mensheid ver overstijgt.
Welke technologie dan? Ik zie op de foto's van Labyrint hierboven ook weer een paar lichtvlekken.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Fish schreef: 30 jan 2018 17:39
ChaimNimsky schreef: 30 jan 2018 11:02 Het is m.i. de meest realistische verklaring voor een fenomeen dat alles weg heeft van technologie die de technologie van de mensheid ver overstijgt.
Welke technologie dan? Ik zie op de foto's van Labyrint hierboven ook weer een paar lichtvlekken.
Heb geduld met het spelletje wat ze spelen. Het is in ieder geval een spelletje. Dat staat vast. Want:

Hier beweerd Steve Justice dat men (ten dele) weet hoe de technologie werkt die men zegt te hebben waargenomen van het "fenomeen dat men bestudeerd" en dat men het wil gaan na - bouwen. https://dpo.tothestarsacademy.com/

Afbeelding

Wist u dat:

.. men in de UFO community beweerd dat men al jaren weet hoe het werkt en dat de apparaten al lang bestaan.
Ik refereerde nog even aan de Ben Rich quotes een tal berichten terug.

Verder is de SF serie X Files 8*) een bron van inspiratie. Maar none the less ..

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
De Encyclopedist
Ervaren pen

Bericht door De Encyclopedist »

Labyrint schreef: 30 jan 2018 17:46 Hier beweerd Steve Justice dat men (ten dele) weet hoe de technologie werkt die men zegt te hebben waargenomen van het "fenomeen dat men bestudeerd" en dat men het wil gaan na - bouwen. https://dpo.tothestarsacademy.com/

Afbeelding
Mooi plaatje, maar hebben ze er een werkende aandrijving voor? Een theorie hoe zo'n aandrijving zou moeten werken? Een idee wat voor onderzoek zo'n theorie zou moeten geven? Een idee wie zulk underzoek zou moeten betalen? Stookt zo'n machine unobtanium?

Ik vind zulke vragen interessanter dan hoe zo'n helse machine er uit zou kunnen zien.
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

De Encyclopedist schreef: 30 jan 2018 18:31Mooi plaatje, maar hebben ze er een werkende aandrijving voor? Een theorie hoe zo'n aandrijving zou moeten werken? Een idee wat voor onderzoek zo'n theorie zou moeten geven? Een idee wie zulk underzoek zou moeten betalen? Stookt zo'n machine unobtanium? Ik vind zulke vragen interessanter dan hoe zo'n helse machine er uit zou kunnen zien.
Ik heb geen ideee! :lol: http://www.andersoninstitute.com/alcubi ... drive.html Officieel is het onmogelijk. De energie is niet op te wekken voor zover we weten (mogen?) Alleen in theorie.

Maar ze zijn wel hard op zoek naar de productie van anti-materie tegenwoordig als toekomstige brandstof. Had ik begrepen. Gevaarlijk spul. Volgens Brian Greene
2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
De Encyclopedist
Ervaren pen

Labyrint schreef: 30 jan 2018 18:33
De Encyclopedist schreef: 30 jan 2018 18:31Mooi plaatje, maar hebben ze er een werkende aandrijving voor? Een theorie hoe zo'n aandrijving zou moeten werken? Een idee wat voor onderzoek zo'n theorie zou moeten geven? Een idee wie zulk underzoek zou moeten betalen? Stookt zo'n machine unobtanium? Ik vind zulke vragen interessanter dan hoe zo'n helse machine er uit zou kunnen zien.
Ik heb geen ideee! :lol: http://www.andersoninstitute.com/alcubi ... drive.html Officieel is het onmogelijk. De energie is niet op te wekken voor zover we weten (mogen?) Alleen in theorie.

Maar ze zijn wel hard op zoek naar de productie van anti-materie tegenwoordig als toekomstige brandstof. Had ik begrepen. Gevaarlijk spul. Volgens Brian Greene
Tsja, we kunnen antimaterie maken, wel enkele subatomische deeltjes tegelijk, Bovendien kost het maken ervan in deeltjesversnellers aan energie een walgelijk groot veelvoud van wat het als brandstof oplevert.

Die Alcubierre-warpdrive is eh, niet eens theorie. De enige manier om ruimtetijd zo te vervormen die we kennen is met massa's met dichtheden van een zwart gat. Zulke massa's versnellen gaat niet zo gemakkelijk; vermoedelijk zijn die dingen het dichtste bij een onbeweeglijk object dat we kennen.

Haal jij de onweerstaanbare kracht even uit de schuur?
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

De Encyclopedist schreef: 30 jan 2018 18:50Tsja, we kunnen antimaterie maken, wel enkele subatomische deeltjes tegelijk, Bovendien kost het maken ervan in deeltjesversnellers aan energie een walgelijk groot veelvoud van wat het als brandstof oplevert.
Ik heb daar maar zeer weinig verstand van. Ik ben benieuwd wat er volgt met al deze beweringen. Ik hoop dat ze het waar maken. Er staat ook nog een natuurkundige demonstratie op hun programma. Iets met zwaartekracht. En een onbekend materiaal dat men gaat tonen dat men heeft "van" het "fenomeen". Ik verwacht naar de beloften dat het spelletje niet blijft bij die paar stukjes filmbeeld.

De Encyclopedist schreef: 30 jan 2018 18:50Die Alcubierre-warpdrive is eh, niet eens theorie. De enige manier om ruimtetijd zo te vervormen die we kennen is met massa's met dichtheden van een zwart gat. Zulke massa's versnellen gaat niet zo gemakkelijk; vermoedelijk zijn die dingen het dichtste bij een onbeweeglijk object dat we kennen.
Ja we moeten het maar even doen met Captain Picard op NetFlix
De Encyclopedist schreef: 30 jan 2018 18:50Haal jij de onweerstaanbare kracht even uit de schuur?
Bier is helaas op
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

doctorwho schreef: 30 jan 2018 18:54 Phone home :D
https://www.youtube.com/watch?v=oDaS2Dofu1E

Hieronder het hele verhaal
https://www.youtube.com/watch?v=9nhVhXZtT5Q
:lol: Dat meisje als het doek eraf gaat.
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Labyrint schreef: 30 jan 2018 19:04 :lol: Dat meisje als het doek eraf gaat.
over deze alien
When an alien crashes in his front yard, Chris believes he has discovered an advanced superbeing sent to teach us about love. But this alien is actually a vile, reeking pus-bag that spews on everything in sight and even beats the crap out of the Pope.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Het eerste filmpje zou helemaal 100 % geweldig zijn geweest wanneer ze het zo hadden gefilmd/geknipt, dat Chris geen enkel spatje over zich heen kreeg maar alles verder onder zat. :lol: Dat leek ook even zo en ik moest daarom nog harder lachen maar later kreeg hij helaas toch wat spatten.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Labyrint schreef: 30 jan 2018 17:21 [
Ik heb vernomen dat de laatste keer dat ze dat geprobeerd hebben ze Maria aan de telefoon kregen en nu zijn ze helemaal in de war.
Mogen ze nog blij zijn dat ze Petra niet aan de lijn kregen.

Over die kundige mensen van de CIA en zo. Geen idee wat ze gezien hebben, maar ze zijn schijnbaar wel overtuigd dat het buitenaards is en daar verliezen ze mij.
Toen ik jong was, en dat is echt lang geleden, was ik ook zo geïnteresseerd in ruimtevaart en buitenaards leven. Maar in de loop van de jaren ben ik voor mijzelf (zegt verder niets, dat begrijp ik) tot de slotsom gekomen dat de kans op bezoek verwaarloosbaar is.
De snelheid waarmee Voyager 2 door de ruimte voortraast bedraagt 3,3 AE (495.000.000 km) per jaar (ongeveer 56.500 km/h). Met deze snelheid duurt het ongeveer 40.000 jaar voordat een afstand gelijk aan de afstand naar de dichtstbijzijnde ster (Proxima Centauri) is afgelegd.
Ik bedoel maar.
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Fish. Ik weet het ook niet jongen :dontknow: Het is gewoon een heel rare ontwikkeling. Van welke kant je het ook bekijkt. Ik voel me ook niet verantwoordelijk het te verklaren maar ik probeer het nieuws erover te volgen. Zoals ik al zei. Het is een spelletje maar waarom wat en hoe.

Geeeeen idee.
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Labyrint schreef: 30 jan 2018 20:29 ik probeer het nieuws erover te volgen.
Dat blijven we dan ook maar doen. Ik ben ook best benieuwd wat er uiteindelijk uit komt.

Curious is my middle name. :wink:
De Encyclopedist
Ervaren pen

Fish schreef: 30 jan 2018 20:33 Curious is my middle name. :wink:
Dat valt nog helemaal niet mee met een naam als Fish. :D
Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

Curiosity killed the catfish. :D
Plaats reactie