Dat klopt.
Lekker inhoudelijk.TIBERIUS CLAUDIUS schreef: ↑28 jan 2018 11:20Extra Teraal leven is een totaal andere zaak al dat UFO-geloof.
Zonder elektronische of andere hulpmiddelen voor de ogen iets aanschouwen. Hij draaide zich om bekeek de drol en trok snel door. Het rook als een mirage en het had een schaduw.Peter van Velzen schreef: ↑28 jan 2018 10:56 Normalieter betekent oogcontact hebben, zien waar een ander stel ogen naar kijkt. Volgens mij werden er echter geen ogen waargenomen. Wat "Fysiek oogcontact" moge betekenen weet ik niet. Elkaars ogen aanraken? Lijkt me ook niet van toepassing.
Peter van Velzen schreef: ↑28 jan 2018 10:56 zag wat, maar men weet niet wat het was. Men veronderstelde dat het een vliegens object was. (wat men noemde het zo). Ik denk dat dat al een stap te ver was.
Het kan “van alles zijn geweest”. Noem er enkele waar zij niet aan hebben gedacht haha. Het was in ieder geval iets waar de CIA en DOD besloot dit in de media te smijten. Daarom is het ook zo interessant.Peter van Velzen schreef: ↑28 jan 2018 10:56 kan van alles geweest zijn. Maat aliens zijn a priori het meest onwaarschijnlijk (na goden).
Ik registreer slechts wat er door hen beweerd wordt.Peter van Velzen schreef: ↑28 jan 2018 10:56 Je spreekt zelfs van een apparaat. Weer een stap verder. Dat veronderstelt een intelligent ontwerper.
Zij hebben het over “aircraft” Ik niet.
"These aircraft - we'll call them aircraft - are displaying characteristics that are not currently within the US inventory nor in any foreign inventory that we are aware of. "Things that don't have any obvious flight services, any obvious forms of propulsion, and manoeuvring in ways that include extreme manoeuvrability beyond, I would submit, the healthy G-forces of a human or anything biological.”
"In my opinion, if this was a court of law, we have reached the point of 'beyond reasonable doubt'. I hate to use the term UFO but that's what were looking at.
"I think it's pretty clear this is not us, and it's not anyone else, so one has to ask the question where they're from.” (Luis Elizondo)
Over een stap verder gesproken.