Hobby's

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
De Encyclopedist
Ervaren pen

Re: Hobby's

Bericht door De Encyclopedist »

Petra schreef: 27 jan 2018 06:44 en een acrostichon in geniep
Ik heb van Ivo de Wijs een verhaal gelezen over een kerkelijk gezang, waarvan alleen de oplettende lezer opmerkte dat de beginletters van de regels een vreselijke godslastering vormden. :D
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
appelfflap
Banned

Bericht door appelfflap »

Mullog schreef: 26 jan 2018 11:07
1. e2-e4 e7-e6
2. d2-d4 d7-d5
3. Pb1-c3 Pg8-f6
4. Lc1-g5 Lf8-e7
5. e4-e5 Pf6-e4
6. Pc3xe4 Le7xg5
7. Pe4xg5 Dd8xg5
8. Pg1-f3 Dg5-e7
9. Lf1-d3 c7-c5
10. c2-c3 Pb8-c6
11. 0-0 c5xd4
12 c3xd4 0-0
13. Ta1-c1 Lc8-d7
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Petra schreef: 27 jan 2018 06:34
Peter van Velzen schreef: 26 jan 2018 06:13 Hier wordt met dames gegooid!
Potverdorie wat knap hè. :D
Al is ijsdansen bij mij favoriet ondanks het gebrek aan sprongen.
Ik wens u alle goeds
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Peter van Velzen schreef: 28 jan 2018 02:25
Petra schreef: 27 jan 2018 06:34
Peter van Velzen schreef: 26 jan 2018 06:13 Hier wordt met dames gegooid!
Potverdorie wat knap hè. :D
Al is ijsdansen bij mij favoriet ondanks het gebrek aan sprongen.
[youtube]Torville & Dean[/youtube]
Jaaa, die waren dan ook de absolute top.
Hoor je de Bolero denk je aan 10 en aan Bo met die schattige vlechtjes en kraaltjes :lol:

Ook een leuke hobby:
(Al heb ik er nog geen één gezien die mooier is dan Pink Martini's 'No Hay Problema'. Maar die had ik al 's in YT geplaatst.)
En die Chinese muziek.. die heeft iets magisch, al versta ik er niet zoveel meer van. :)

P.S.
Ingi schreef: 27 jan 2018 10:11
Gelukkig maar dat ik niet vergeet naast al het "gezwijmel' dat ik ook nog een aards leven heb.
Aan de auto sleutelen? Tegenwoordig kun je niet veel meer zelf doen.
@Ingi;
Ook een leuke nieuwe hobby voor jou?
'T is ff oefenen, maar dan heb je d'r ook wel wat aan. :lol:

Als je er tijd voor vindt natuurlijk. Want ik vind het al knap dat je in het aardse bestaan tijd hebt om naast al het gezwijmel ook nog te zweven. :lol:
Laatst gewijzigd door Petra op 28 jan 2018 06:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Petra
Banned

Bericht door Petra »

De Encyclopedist schreef: 27 jan 2018 11:16
Petra schreef: 27 jan 2018 06:44 en een acrostichon in geniep
Ik heb van Ivo de Wijs een verhaal gelezen over een kerkelijk gezang, waarvan alleen de oplettende lezer opmerkte dat de beginletters van de regels een vreselijke godslastering vormden. :D
:lol: Was dat per abuis?

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Rereformed schreef: 27 jan 2018 11:06
Petra schreef: 27 jan 2018 06:55 Heeft Ingi toch een heel leuk topic naar binnen gegooid.
Hoe meer dames hoe meer vreugd :D
Helemaal dames die topics werpen
Oh, well, dit is de nieuwste rage voor vrouwen in Finland. Meedoen?

https://www.youtube.com/watch?v=qd5-qspfKtc
https://www.youtube.com/watch?v=ll_I0ahm7N4
Whoehahahahahaha Ik dacht dat ik gek was maar het ken altijd erger.

Ik had 's een YT gezien van een competitie waarin mannen met hun vrouw op hun nek een parcours moesten afleggen. En boomstam werpen, volgens mij wierpen ze ook hun vrouw. En d'r was er eentje bij die had een ehhhhhhh... flinke deerne, zal maar zeggen. Die was de held van het event, al kwam ie niet ver. :lol: Was een big event volgens mij. Duits of Scandinavisch, kan het niet meer vinden.
Hoopte eigenlijk dat je die had gelinkt. :lol:

Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Petra schreef: 28 jan 2018 06:38
Ik had 's een YT gezien van een competitie waarin mannen met hun vrouw op hun nek een parcours moesten afleggen. En boomstam werpen, volgens mij wierpen ze ook hun vrouw. En d'r was er eentje bij die had een ehhhhhhh... flinke deerne, zal maar zeggen. Die was de held van het event, al kwam ie niet ver. :lol: Was een big event volgens mij. Duits of Scandinavisch, kan het niet meer vinden.
Hoopte eigenlijk dat je die had gelinkt. :lol:
Wel, dat zijn jaarlijkse events. Het stokpaardje rijden is een echte hobby voor het hele jaar door. 8*)

De jaarlijkse Wife Carrying World Championships vind je door op youtube in te typen eukonkannon MM. Die wordt ieder jaar gehouden in Sonkajärvi, een buurgemeente van Rautavaara waar ik tien jaar gewoond heb.

In Finland wordt ook ieder jaar de Air Guitar World Championships gehouden. Ook een hele leuke hobby.

Met "De heetste sauna wereldkampioenschap" (wie het het langst kan volhouden in de heetst opgestookte sauna) is men opgehouden nadat een Rus die niet van een Fin wilde verliezen overleed. 8-[
Born OK the first time
De Encyclopedist
Ervaren pen

Rereformed schreef: 28 jan 2018 09:22 Met "De heetste sauna wereldkampioenschap" (wie het het langst kan volhouden in de heetst opgestookte sauna) is men opgehouden nadat een Rus die niet van een Fin wilde verliezen overleed. 8-[
Doet me denken aan dat jongetje dat op de lagere school bij me in de klas zat en op een dag met een arm in het gips binnenkwam. Om uitleg gevraag vertelde hij: "Nou, m'n buurjongen en ik deden 'n wedstrijd wie het verst uit het raam kon hangen en ik heb gewonnen."
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Rereformed schreef
De jaarlijkse Wife Carrying World Championships
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
De Encyclopedist
Ervaren pen

doctorwho schreef: 28 jan 2018 13:26 Rereformed schreef
[filmpje]p7IM9f16QZ4[/filmpje]
De vrouw als lastobject.
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Rereformed schreef: 28 jan 2018 09:22 Wel, dat zijn jaarlijkse events. Het stokpaardje rijden is een echte hobby voor het hele jaar door. 8*)

De jaarlijkse Wife Carrying World Championships vind je door op youtube in te typen [/url]. Die wordt ieder jaar gehouden in Sonkajärvi, een buurgemeente van Rautavaara waar ik tien jaar gewoond heb.

In Finland wordt ook ieder jaar de Air Guitar World Championships[/url] gehouden. Ook een hele leuke hobby.

Met "De heetste sauna wereldkampioenschap" (wie het het langst kan volhouden in de heetst opgestookte sauna) is men opgehouden nadat een Rus die niet van een Fin wilde verliezen overleed. 8-[
:lol: Jaaaa, die Wife carrying bedoelde ik. Tóch Fins. Ik dacht 't al, maar wil nog wel 's de boel door elkaar halen.

Dacht dat 't sauna gebeuren wat wijzer was geworden na het sweat Lodge schandaal, maar nu is Bikram weer helemaal hip. :roll:

Whoehaha, als je niet kan zingen, en uit die gitaar ook niet veel soeps weet te halen; dan kun je altijd nog...

Of je zoekt een andere hobby: :wink:
Laatst gewijzigd door Petra op 29 jan 2018 03:51, 3 keer totaal gewijzigd.

Petra
Banned

Bericht door Petra »

doctorwho schreef: 28 jan 2018 13:26 Rereformed schreef

Zou je d'r ingezetene voor moeten zijn? Het lijkt me zo enig om een keertje mee doen :idea:
Ik weeg zo rond de 100 kilo, nou jaaaah ongeveer dan hè, vrouwen liegen nu eenmaal altijd over hun gewicht. Maar is voor jou toch een peuleschilletje [-o<

Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

appelfflap schreef: 27 jan 2018 11:29 1. e2-e4 e7-e6
2. d2-d4 d7-d5
3. Pb1-c3 Pg8-f6
4. Lc1-g5 Lf8-e7
5. e4-e5 Pf6-e4
6. Pc3xe4 Le7xg5
7. Pe4xg5 Dd8xg5
8. Pg1-f3 Dg5-e7
9. Lf1-d3 c7-c5
10. c2-c3 Pb8-c6
11. 0-0 c5xd4
12 c3xd4 0-0
13. Ta1-c1 Lc8-d7
14. Dd1-d2
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
De Encyclopedist
Ervaren pen

Mullog schreef: 29 jan 2018 13:22 14. Dd1-d2
Tijd voor een nieuw diagram:
Afbeelding
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Bericht door Rereformed »

Petra schreef: 29 jan 2018 03:38 Zou je d'r ingezetene voor moeten zijn? Het lijkt me zo enig om een keertje mee doen :idea:
Ik weeg zo rond de 100 kilo, nou jaaaah ongeveer dan hè, vrouwen liegen nu eenmaal altijd over hun gewicht. Maar is voor jou toch een peuleschilletje [-o<
Wereldkampioenschap is uiteraard internationaal.
De enige regel is dat de vrouw minstens 18 jaar en 49 kilo moet zijn.
Born OK the first time
Plaats reactie