Precies. Ze zijn dan ook hard bezig een verklaring waarschijnlijk te maken.Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2018 13:52 Als je geen idee hebt, dan is elke verklaring even (on)waarschijnlijk.
Speculatie is spannend en niet niet verkeerd op zichzelf maar men concentreert zich in de eerste plaats duidelijk op een fenomeen dat men zegt niet te kunnen verklaren. Tegenstrijdig want anderzijds zegt men over enige kennis van deze technologie te beschikken afkomstig door observatie en kennis verwerving van het fenomeen.Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2018 13:52 priori zijn Aliens nog onwaarschijnlijker dan wat dan ook.
Eens. Deze vragen daar wagen zij zich ook niet makkelijk aan. Ze blijven maar hameren op de observatie en het uitpluizen van deze “onbekende technologie” van deze door jou veronderstelde "mirages en storingen" in hun apparatuur.Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2018 13:52 Tenzij ze in ons zonnestelsel wonen, maar dan zouden we allang in gesprek zijn. Dat zijn we niet.
"We have deliberately stayed away from going down the rabbit hole of who's behind the wheel and what are their intentions because a lot of people have a lot of feelings about that and are very emotional about that," Elizondo said. "I wanted to allow the data to speak for itself." - Aldus Luis Elizondo -
Zij menen verder te moeten speculeren zoals je kunt zien in de interviews. Ik zoek een reden waarom.
Nee dat ligt niet voor de hand. Daar heb je dan ook heel dure apparatuur, onderzoek, heel veel vergaderen op geheime locaties met daarvoor opgeleide mensen met geheimhoudingsplicht binnen de veiligheidsdiensten, astrofysica, en weet ik wat en de USAF voor nodig.Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2018 13:52maar de veronderstelling dat het voertuigen betreft lijkt me niet voor de hand te liggen.
Dat is het hem nu juist. Men houdt nu rekening met bezemstelen. En ik wil wel eens weten waarom.Peter van Velzen schreef: ↑26 jan 2018 13:52Het is wel datgene waar piloten mee vertrouwd zijn. Als je een piloot bent hou je altijd rekening met vliegtuigen. Niet met heksen op bezemstelen.