Ingi schreef: 20 jan 2018 22:56
Ja zo gaat dat, als je veel interesses hebt. Op een gegeven moment moet je kiezen. Van (on) mogelijke vraagstukken houd ik ook.
Te veel gepriegel houd ik ook niet van. Ik maak ook niet alles zelf. Af en toe koop ik wat. Wij wonen vrij klein, dus grote hobby's zijn lastig. Een drumstel wordt het dus niet..af en toe denk ik over een digitale drumstel..tot nu toe heb ik mij kunnen bedwingen. Genoeg bezigheden op dat gebied.
Xbox of playstation, mét drumstel, gitaren, dansmatjes. Supergeinig! En het klinkt altijd gezellig.
Heb in Shanghai met m'n zoon een dansmatjes virus gehad; hield niet op. Hij moest en zou doorgaan tot we op alles een 10 gescoord hadden. Heb er nog spierpijn van.
Gitaar is wel leuk en niet zo groot. Als je d'r een beetje bij kan zingen heb je in no time en met een paar akkoordjes leuke liedjes in je program. (Frank Rich boeken zijn makkelijk).
Braver dan the braafste braverik!
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Ja zo gaat dat, als je veel interesses hebt. Op een gegeven moment moet je kiezen. Van (on) mogelijke vraagstukken houd ik ook.
Te veel gepriegel houd ik ook niet van. Ik maak ook niet alles zelf. Af en toe koop ik wat. Wij wonen vrij klein, dus grote hobby's zijn lastig. Een drumstel wordt het dus niet..af en toe denk ik over een digitale drumstel..tot nu toe heb ik mij kunnen bedwingen. Genoeg bezigheden op dat gebied.
Xbox of playstation, mét drumstel, gitaren, dansmatjes. Supergeinig! En het klinkt altijd gezellig.
Heb in Shanghai met m'n zoon een dansmatjes virus gehad; hield niet op. Hij moest en zou doorgaan tot we op alles een 10 gescoord hadden. Heb er nog spierpijn van.
Gitaar is wel leuk en niet zo groot. Als je d'r een beetje bij kan zingen heb je in no time en met een paar akkoordjes leuke liedjes in je program. (Frank Rich boeken zijn makkelijk).
Je maakt dat ik zin krijg in gitaarles..
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
Doen!
Echt waar; met een paar akkoordjes rammel je d'r leuke liedjes uit. Enneh, lekker autodidactisch; zoek online die akkoordjes op en oefen die greep.
Flink hard meezingen dan valt het niet zo op dat je 't nog niet zo goed kan.
Ff uit m'n blote bolletje, met twee of drie akkoordjes:
Micheal Row the boat .. A, D, E.
Drunken Sailor; Am, G
Tom Dooly; C, G7
"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
Doen!
Echt waar; met een paar akkoordjes rammel je d'r leuke liedjes uit. Enneh, lekker autodidactisch; zoek online die akkoordjes op en oefen die greep.
Flink hard meezingen dan valt het niet zo op dat je 't nog niet zo goed kan.
Ff uit m'n blote bolletje, met twee of drie akkoordjes:
Micheal Row the boat .. A, D, E.
Drunken Sailor; Am, G
Tom Dooly; C, G7
Ik had ooit een gitaar met een cursus van de LOI of die andere.
Keyboard cursus idem. Ik ga er over denken. Leuk was het zeker toen ik er wel mee bezig was.
Kennis is nog geen wijsheid. Alle wijsheid begint bij een diep ontzag voor de natuur.
Ingi schreef: 23 jan 2018 11:10
Ik had ooit een gitaar met een cursus van de LOI of die andere.
Keyboard cursus idem. Ik ga er over denken. Leuk was het zeker toen ik er wel mee bezig was.
Leuk, ben benieuwd.
Kun je een beetje aardig zingen?
Vergeleken met de Chatard-Aljechin aanval heeft wit nu een pion meer op h2. en er zijn twee paarden verdwenen. Met name die extra pion is waarschijnlijk nadelig voor wit
@Appelflap ik vertrek vrijdagmiddag naar Gambia en heb daar vermoedelijk geen internet of slechts beperkt. Ik ben 3 februari weer terug. Er is dus kans op een kleine vertraging.
@Peter als er geen Chatard-Aljechin gespeeld wordt dan krijgen we andere, meer normale concepten. In dit geval win ik een tempootje omdat de zwarte dame vroeg gespeeld is.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Petra schreef: 24 jan 2018 07:06
Leuk, ben benieuwd.
Kun je een beetje aardig zingen?
Da's geen eis, hoor.
Het kan altijd erger... moi
Echt, als ik ook maar een minipietsie nachtegaaltje had kunnen spelen, hadden ze me met takelwagens van het toneel moeten wegslepen.
BTW; De Dodenrit; weergaloos!