YouTube Muziek

Voor discussies over muziek, film en TV.

Moderator: Moderators

Labyrint
Bevlogen

Re: YouTube Muziek

Bericht door Labyrint »

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
babbel
Forum fan

Bericht door babbel »

Petra
Banned

Bericht door Petra »

De Encyclopedist schreef: 28 aug 2017 16:59
Ten slotte iets modern commercieels, maar iets wel om de koude rillingen van te krijgen, Clannad met Theme from Harry's Game:
Dit is zooooo mooi.
Ik heb ook veel Ierse en Keltische muziek.

We zijn met de motor door Schotland getoerd en dan van die pubs waar men met instrument binnen komt vallen en meespeelt.
Accordeon is onontbeerlijk natuurlijk. :D
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Bocelli; altijd fijn. :D

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Hoort misschien bij de foute tranentrekkers, maar ik vind het een mooi nummer. Let niet op de outfit van de heren!

Als tegengas een favoriete band met een schitterend nummer! Heerlijke onvervalste ROCK! Ligt wat mij betreft vanaf de eerste keer luisteren goed in het gehoor.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Petra
Banned

Bericht door Petra »

dikkemick schreef: 18 sep 2017 19:13 Hoort misschien bij de foute tranentrekkers, maar ik vind het een mooi nummer. Let niet op de outfit van de heren!
Jaaaa, Rubettes; nice.

Mijn favoriet uit ouwe doos:
Deed het ook altijd goed op kinderpartijtjes. Mét Limbo natuurlijk :lol: :)

Labyrint
Bevlogen

Bericht door Labyrint »

2001: "This is a memo that describes how we’re going to take out seven countries in five years, starting with Iraq, and then Syria, Lebanon, Libya, Somalia, Sudan and, finishing off, Iran" (General Wesley Clark 2007)
Petra
Banned

Bericht door Petra »

@Labyrint
Een heel aardig relax muziekje om bij in slaap te vallen. :)

Petra
Banned

Bericht door Petra »

Hanoi is in de ban van de Dengue uitbraak. En nou ben ik hartstikke lekgeprikt en snotterig en lusteloos en zielig maar ik heb gelukkig geen koorts.
Denk ik aan koorts dan denk ik aan Fever, van het gouden duo Ray Charles en Natalie Cole, en is het niet hebben van koorts misschien wel nog zieliger.

Supergaaf filmpje van Ray Charles. Er zijn een hoop speed artists filmpjes, maar dit is m.i. echt de leukste ever al is het beeld niet al te best.

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

@Petra,

Een gaaf filmpje van die speed artist. De laatste minuut vraag je je nog af wat het worden moet.
Denk je dat jij besmet bent met die dengue mug? Ben je er tegen ingeënt? Hoe lang ben je al uit Nederland weg en went dat ooit?

Marillion- Misplaced Childhood.

The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
De Encyclopedist
Ervaren pen

Bericht door De Encyclopedist »

Petra schreef: 23 sep 2017 13:38 Hanoi is in de ban van de Dengue uitbraak. En nou ben ik hartstikke lekgeprikt en snotterig en lusteloos en zielig maar ik heb gelukkig geen koorts.
Denk ik aan koorts dan denk ik aan Fever, van het gouden duo Ray Charles en Natalie Cole, en is het niet hebben van koorts misschien wel nog zieliger.
Ain't that right. Nu we toch last hebben van the hots:

De schrijver van dat liedje is toch al niet vies van een fikkie:

Net zo min als Pterry:
Stook een vuur voor iemand en hij heeft het een dag warm; steek hem in brand en hij heeft het de rest van zijn leven warm. (Terry Pratchett)
doctorwho
Ontoombaar

Bericht door doctorwho »

Storm schreef: 23 sep 2017 14:48 Marillion- Misplaced Childhood.
Mooi album die je van begin tot eind moet horen :)
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Petra
Banned

Bericht door Petra »

Storm schreef: 23 sep 2017 14:48 @Petra,

Een gaaf filmpje van die speed artist. De laatste minuut vraag je je nog af wat het worden moet.
Ja, daarom vind ik juist deze zo leuk en met name Dan Dunn is hier erg goed in. Bij anderen zie ik 't al vrij snel.
Storm schreef: 23 sep 2017 14:48 Denk je dat jij besmet bent met die dengue mug? Ben je er tegen ingeënt?
Er is geen enting of medicijn tegen, vandaar de paniek. En er liggen/lagen nogal wat familieleden van collega's hier in 't ziekenhuis.
Ik denk dat ik gewoon erg verkouden ben, maar jah... zeg dat maar 's terwijl het hele huis op z'n grondvesten schudt als ik nies.
Het zal wel door het zwemmen komen, en dan de godganse dag met nat haar rondlopen van hitte naar airco.
Een badmuts zou helpen maar heb er nog geen eentje gevonden die over mijn enorme haardos past.

Marillion- Misplaced Childhood.
Wat een bijzondere muziek. Kende het niet.
Ik heb door het hele album gedarteld maar hm... mijn ding is het niet. Vraag me af waarom. Te synthesizerig of te pieperig of ?

Storm schreef: 23 sep 2017 14:48 Hoe lang ben je al uit Nederland weg en went dat ooit?
Een jaar of 10 nu.
Went het? Sja sjemig, het is fantastisch om zoveel van de wereld te mogen zien, meestal interessant en leuk, soms een kwelling (Myanmar). Al dat verhuizen was eerst avontuurlijk maar nu ben ik 't zat. Ga je mee naar Osaka vroeg m'n man van de week, vroeger stond ik te springen, nu zei ik dat ik de katten niet 'n hele week alleen kan laten. :lol: Toestanden, kwalen of feestelijkheden in het NL thuisfront maken het altijd weer moeilijker, maar dat zal wel een vrouwendingetje zijn. Al met al...

Petra
Banned

Bericht door Petra »

De Encyclopedist schreef: 23 sep 2017 19:41
Ain't that right. Nu we toch last hebben van the hots
Kijk hier, now we're talking. Dát is muziek waar een mens van opknapt.
Al is er weinig hots te beleven tussen alle niesbuien door :crybaby:

Hoe geweldig the Pointer Sister ook zijn, wat Springsteen er weer mee deed...

P.S.
Terry Pratchett, je ondertitel. :lol:
Nou ben ik van de SF en vind ik Fantasy maar heel soms geweldig. (Tolkien en Rowling heb ik niks mee)
Heb ik een gemis aan Pratchett?

Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

The place I left behind- the deep dark woods

En toch wat pieperig maar ik vind het mooi! Ik ben ook gek op countertenoren.

The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Plaats reactie